Lachnummer-->Strassenverkehrsamt

  • Ich bin hütt 18 worde und ha drumm d'Theorie Prüefig scho 1 Monet vorher chöne mache.
    Grüschtet mit versicherig nummer töff und bestandener Theorie Prüefig ha ich seehlichst dä tag erwartet.


    Hüt: KEINE post vom Strassi???


    I ha aglüte
    Sie hebet vergässe d'Post abzschike und drum chämichs erscht morn über (wohlverstande mit dä poscht uf di 10ni :wand: )
    Sie het den no gmerkt das sie Tropeköpf vergässe hend mini huusnummere in PC izge und drum chönis si dass ich nöd mal morn min Lehrfahruswis überchume!!!!


    I ha si den gfröged öb ich aber trozdem dörf go fahre will ich ja alli kriterie für "s'L" erfüllt ha....
    uf die frag het die Dame gmeint: Nei Nei das dörfi uf kein fall. X(


    Ich frög mich jetzt öbs überhaupt möglich isch soooooo viel blödheit in ei Organisation z'integriere????
    Anschienend scho!!!!


    Na ja ich warte halt nochli uf min uuuswiiis und nerv mich tödlich übers Strassi.


    I bin nöd ganz sicher öbbi söll Lache über die Blödheit oder brüelle willi ändlich will go fahre... :face_with_tongue:


    Gruess


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • es schint jo kei sunne duss... also ned so tragisch :smiling_face_with_horns:

  • Jo so isch das, wenns sStrasseverchersamt en Lade mit Chunde wär chönntests nach eim Tag zuemache. Mer merkt halt eifach öppe mal dases döte Lüt git wo sehr motiviert sind und mega freud a ihrem Job händ :face_with_rolling_eyes: .


    Trotz allem, :bday:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja, so gschichtli chöntet glaubs all vo eus da verzelle... hät glaub scho jede negativi erfahrige gmacht mitem stva.


    chöntet eigentlich mal es buech schriibe drüber... :grinning_squinting_face:



    au vo mir na alles gueti zum geburi!!


    :prost:

  • dat voll vergässe ... hüt hesch jo geburri ... sägs ufem STVA ... git vellich no en Chueche ... Häppi Börsdei. :grinning_squinting_face:

  • happy börsdei!



    ja i hanen e wuche vorher beaträgt und isch pünktlich cho..aso sogar en tag früener..aber erscht mit gültigkeit aber mim geburi natürli :grinning_squinting_face:

    Listen to many, speak to few

  • Locker bliibe....uf die paar Täg chunts itz emel au nüm....häsches ja schliesslich 18 Jahr ohni Löli gschafft :smiling_face:


    Und reg di vorallem nöd übers Strassi uf.....bringt gnau so wenig wie über s'Wetter flueche

  • zerscht mal alles gueti zum geburri :grinning_squinting_face:


    ja die strassis hends in sich... aber je meh mer sich det blicke laht und fründlichs erschinigsbild zum tag leit, werded die immer lökerer:) dunkts mi emel...


    euses strassi in hinwil mueni eigendlich au sege isch eis vo de bessere. muesch eifach wüsse bi wellne ja ned zfescht luschtig döfsch sii :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • au mol congrats zom b-day! ond s STVA esch ebe wörkli s gröschte dräcks amt wos get! au mech stresseds emmer ond emmer weder! ich wörd glich scho go fahre well du hesches jo sozäge .. die händ der ne usgstellt du besch em system drenn denn chöne der d bulle nor en buess go welld de uswis ned debi hesch wördi mol meine! ond mer wärs egal!


    aber du muesches wösse!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hb au vo mir :mad:


    und bim strassi würdi mi agwöhne immer mehrmals nahzfröge öbs es au kapiert händ, dänn klappt das au wunderbar :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • wünsch der au no alles gueti zum geburi



    aber wege eim tag so es risiko igah und trotzdem go fahre gah isch saumässig blööd....



    und s strassi isch au nüd min kolleg :mad:


    wenn mer nüd uf de scheissverein agwiese wär zum derfe fahre würded die scho längschtens kei chundschaft meh hah....


    aber zum glück bini üsserscht selte dete.



    ach ja und susch machs so , dass alles mal ufschriebsch wo'd wotsch sege und wo die interessiert...denn chasch die dame am schalter mal fräge öb sies verstande heg und wenn sie seit ja, denn seisch ere du lahsch doch lieber zur sicherheit da alles nomal schriftlich ligge...mer wüssi ja nie...


    das gsicht vo dere wetti denn aber gseh und beliebt machsch di sicher au nööd :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • hehe DANKE viiil mal für alli Geburtags wünsch.
    Ich has geschter doch nöd chöne lah und ha wele go fahre.
    also ha ich s'telefon gschnappet und dä Bulle aglüte und min "fall" erklährt. die sehr nett Dame am Tel. het mir gseit das segi überhaupt keis problem i sölli ruhig go fahre und wens mi ahaltet min fall erklähre und den seg das scho OK. im schlimschte fall sölleds sust Ihre alüte.... :grinning_squinting_face:


    Mues säge i bin aso doch no Positiv überrascht vo dä Polizei.... :hmpf:


    also hani dä schön abig gescht doch no chöne mitem töff gnüsse :mad:


    aso ihr hetet ja scho rächt dases uf dä tag nöd acho wär aber i ha halt di letscht möglichkeit no versuecht und siehe da.... :engel:


    Gruess


    und nommal danke für alli nette Geburtstags Grüess :face_with_tongue:



    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • hehe ja da hesch würkli glück gha.


    aber so so erstunlich findis nööd...mit de polizei chasch meischtens ganz vernünftig rede, was mer vo dene vo strassi nüd behaupte chan....


    wenni also ussuche müsst zwüsched ere polizeikontrolle und ere MFK kontrolle würdi glaubs lieber bi de bulle chli go pläuderle.
    Wenns nüd grad eine isch wo en scheiss tag het sind die voll easy druffe.


    i demfall viel spass bim fahre :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • also das mit em easy druffe ... also ich weiss ned :mad: