aprilia sx 50 ?

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    Definitiv kei empfehlig han au de "Fehler" gmacht und för 2000.- en Gilera DNA kauft. Hetti die lieber gspart för öbis anders :grinning_squinting_face:


    Wend s 50erli nor zom omefahre bruchsch (z.B go schaffe) chasch der au es 50er för en 1000er oder weniger chaufe. Aber lohnt sech definitiv ned nor um kuuuul zi. :ugly:



    neii du es gaht mer überhaupt ned ums cool sie lol...
    ich meine ab 5 toure zieht er brutal ich friss roller und so und das längt mer ich meine ich han ned emol d'prüefig und so..
    ich bin 11i gsi woni im iran also i de ferie töff fahre ufeme alto 250er glernt ha und do dete a her hani immer scho en gschaltete welle ...
    ich han eifach mal welle luege wie ich de tuono ohni grossi chöschte und ufwand mal meh charft i low rpms geh chan


  • Nor en 125er bzw. en 250er esch denn scho chli öbis anders als es 50gerli. Han am Afang au denkt boa 50erli send au geil. Aber woni denn uf die gross (650) gange ben 8o8o

  • hallo erstmaal


    also ich han au zersch en aprilia rs50 gha und muen also sege dasech scho lohnt aber i wörmer ezt ned unbedingt en neui chaufe well das lohntsech ned. hanmer au en occasion kaufft gha und hansi nacher sogar witerverkauft:)
    vowege kilometer also ich hansi mit 10000 kauft und ben selber bis ca 25000 gfahre und hansi denne na witerverkauft und bem jetztige bsitzer hettsi knapp 40000 und lauft immerno ohni problem :smiling_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

    Einmal editiert, zuletzt von skali2 ()

  • Die 190kg stönd wahrschinlich im Brief inne, det werded na 75kg für de Fahrer dezuegrächnet. Lueged mal in euri Fahrzüguswiis, det stönd Gwichtsagabe wo eigentlich nöd si chönd(bi miim sinds au 280kg). Ussert bi de Abeschränkt, det staht srächte Gwicht dinne.

  • Zitat

    Original von Chromopila
    Ussert bi de Abeschränkt, det staht srächte Gwicht dinne.


    nei, stot au mit 75kg fahrer dine, bi mir stot leergewicht 262kg

  • Zitat

    hey lüt mich würd mal interessiere welli maschine meh charft het was wüssed/meined ihr tzr oder rs 2005? ich han e rs 50 tuono die 190 kg isch, das isch ja eigentlich briutal sschwer für ca 8 ps... han am afang au e neui tzr well eneh aber ebe han die aprilia für 2000.- kauft uns sie het nur 7700km lg erfan


    Also:
    190kg send inkl 80kg Fahrer
    RS50 zieht besser als TZR, aber TZR esch so bout, dassme noch 2 Minute Gerade öppe 100 oder sogar chli meh fahrt, das goht sowiiti weiss ned bidr RS50.



    Aber: Wär interessiert das? e fahre jetzt chli meh alses Johr uf mim chrüppeli wo mi insgesamt mettlerwiili rund 4000 choschtet het aber wie schnell dasses fahrt ond so spellt schlussendlich eh ke rolle, hei jo sowiso alli der gliich motor ond de schneller fahrt vlecht mol 100(ufem Tacho:P ) de langsamer fahrt aber gliich 85-90(natürlech au ufem Tacho). die meischte Usserortsstreckine send eh zchurz zum lang ufdr höchschtgschwendigkeit fahre.


    Mi Tipp: Heb chli Freud a dem wod hesch, bous usenand, schrub chli dra ume und freu di wennd gnueg geld ufem konto hesch för e 250er, 450er, 600er oder so.

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • Würd au säge behalt mal dini baby Tuono - viel bessers wirsch nit finde uf em 50er Sektor - sind halt nunmal was es sind - 50erli.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Würd au säge behalt mal dini baby Tuono - viel bessers wirsch nit finde uf em 50er Sektor - sind halt nunmal was es sind - 50erli.


    wahre worte :grinning_squinting_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Würd au säge behalt mal dini baby Tuono - viel bessers wirsch nit finde uf em 50er Sektor - sind halt nunmal was es sind - 50erli.


    jah hani mer au denkt also lütli merci vellmol für die schnelli antworte und tipps.
    das forum gfallt mer langsam lol :winking_face:
    ah no öpis passiert das vell bi de 50er das de gang ned richtig innegaht? das passiert mer am tag 1-2 mal meischtens im 4-5 gang
    thx )

  • Zitat

    Original von Hannes


    nei, stot au mit 75kg fahrer dine, bi mir stot leergewicht 262kg


    Ah scho? Ich han eigentlich dänkt das die 0.16kW/kg uf srichtige Gwicht vo de Maschine bezoge sind darum au so itreit werded. Aber demfall werdeds es wiedermol chli umkrämplet ha.

  • ha nu en 50er sherco ds verchaufe.. gid eh nix anders... bis ez nie problem mitem motörli gha...

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl