aprilia sx 50 ?

  • bi bald 16 und ha total kai anig vo gär nüd


    ha mer dacht dass i mer t'aprilia sx 50 koof


    ---- aber bringts es (PREIS) zum 2 joor fahra ?
    ---- wia schnell fahrts (KM/H)



    mini kollega segen alle i söll mer an neua koffa ,..
    will er süss vllt schlecht igfahra isch und so
    stimmt es?

  • Hi.


    I ha mer mit 16ni en Occasion Yamaha TZR50 ghouft. I bereues immer no nid.
    Es isch e guete Istig it Töffwelt, wenn speter mal gröberi maschine wotsch fahre denn chouf der die.



    Füre Top-Speed muesch halt ufeme Aprilia Forum ga frage.

    !Hoffentlich hat mein Schaden kein Gehirn genommen!:mad:

  • also wennt würklech 2 jahr fahrsch de wöri ders au empfehle vorallem fahr au im winter met dem ding chasch extrem vell erfahrig metnäh und es chunnt ned so tüür wennt sie mal an ranze schmeissisch.
    topspeed esch eher 2ti instanz lueg das der da ding gfallt und ehre gnueg leistig hesch. chasch denn emernochli met de übersetzige spiele


    i ha e dt50 gha jg 03 esch absolut scheisse glüffe aber hed au sini 25tkm ghebet.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • also wennt würklech 2 jahr fahrsch de wöri ders au empfehle vorallem fahr au im winter met dem ding chasch extrem vell erfahrig metnäh und es chunnt ned so tüür wennt sie mal an ranze schmeissisch.
    topspeed esch eher 2ti instanz lueg das der da ding gfallt und ehre gnueg leistig hesch. chasch denn emernochli met de übersetzige spiele


    i ha e dt50 gha jg 03 esch absolut scheisse glüffe aber hed au sini 25tkm ghebet.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Sali



    Also was ich dir zu de neue Aprilias säge chan, isch dass die jetzte au en Derbi Motor dine hend. Ich han 2 Jahr e Derbi gha ( Neu gkauft ) und knapp 32t km gmacht. I dere ziit het's mi knapp 3 oder 4 neui Motore g'koschtet.


    Lueg der lieber mal die neue DT 50's ah, Yami isch qualitativ TOP.



    GraZ

  • Aso i wür kei 50er Kaufe. Well si bruched recht vill geld und wend afangsch dä motor "z'bearbeite" den hebeter au nöd sehr lang. Nur scho Orginal isches nöd d'duuurhaftigkeit in Person!!!!!!!
    Spaar dis gäld lieber und kauf dir mit 18 än Grosse wod den mit 20gi au chasch ufmache.


    Sparsch EXTREM Gäld!!!!!!!
    :smiling_face_with_horns:
    Gruss


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • es lohnt sich ned en neue Töff z chaufe. die 2 Jahr sind schnell ume. chauf der en occ. für cs. 2000Fr. denn hesch au kei grosse wärtabschriber.


    weiss, dass minarelli motore meistens guet hebed und laufed.

  • Zitat

    Original von SERVER
    nei chouf dir ruhig so en töff süsch chasch du nid bi dini kollega pose :winking_face::hmpf:



    schönä server :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hey jo dr yamaha dt 50 isch echt mega gail ,...
    glob der koof mer :grinning_squinting_face:



    ka ma met dem guat am berg uffi fahra (winter und so)


    achjo ,.. merci :face_with_rolling_eyes:

  • E wör mer de SX 50 nomol aluege... De esch echt geil, be auscho druffe ghocket. De DT50 esch au geil, aber gseht halt chli chliiner us. Wennd e Occasion wotsch findisch auä scho öppis um 2000.- abr de söttischne der vorher genauschtens aluege... hani ebe ned gmacht ond jetzt chunnts gliich uf öppe 3000.-
    Wennd eine hesch freusch di uf jede Fall, e bereues ämu nonig ond e ha scho recht vell stress gha met minere maschine...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • Zitat

    Original von Hypi



    schönä server :grinning_squinting_face:


    hey lüt mich würd mal interessiere welli maschine meh charft het was wüssed/meined ihr tzr oder rs 2005?
    ich han e rs 50 tuono die 190 kg isch, das isch ja eigentlich briutal sschwer für ca 8 ps...
    han am afang au e neui tzr well eneh aber ebe han die aprilia für 2000.- kauft uns sie het nur 7700km
    lg erfan

  • Definitiv kei empfehlig han au de "Fehler" gmacht und för 2000.- en Gilera DNA kauft. Hetti die lieber gspart för öbis anders :grinning_squinting_face:


    Wend s 50erli nor zom omefahre bruchsch (z.B go schaffe) chasch der au es 50er för en 1000er oder weniger chaufe. Aber lohnt sech definitiv ned nor um kuuuul zi. :ugly:

  • Zitat

    Original von persianshadow
    hey lüt mich würd mal interessiere welli maschine meh charft het was wüssed/meined ihr tzr oder rs 2005?
    ich han e rs 50 tuono die 190 kg isch, das isch ja eigentlich briutal sschwer für ca 8 ps...
    han am afang au e neui tzr well eneh aber ebe han die aprilia für 2000.- kauft uns sie het nur 7700km
    lg erfan


    also 190 kg cha defintiv ned si! selbst d'mitos send au nor öpe 140 kg schwer (leergwicht ohni fahrer)....


    also i denke dass das ned droff a chonnt was förnes 50erli do nimmsch! "chraft" hends eh keni, die mache nor krach...:D


    wennd der öpis guets wotsch tue denn verchauf die tuono, spar s'geld för ne grossi maschine oder en aständigi 125er wennd 18i besch ond chauf der es zogabi! denn chasch au betronke no heifahre! :ugly5: