moto-modelle 1:18 ????

• Zitat

Original von Biker Boy
    @semmelreiter
    Han ä GSX-R 1000, ä R1 98, und ä Augusta F4 S 1+1 gfundä :smiling_face_with_sunglasses:

sehr geil !!

nime alli wieviel chostet mi das ???

• d'Modell chostet 18.00Fr pro Stuck. :frowning_face:
    I hoff da isch nöd zviel. Hät leider kai günstirigi, däfür sinds mega schön, vor allem d'Augusta. :winking_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Biker Boy
    d'Modell chostet 18.00Fr pro Stuck. :frowning_face:
    I hoff da isch nöd zviel. Hät leider kai günstirigi, däfür sinds mega schön, vor allem d'Augusta. :winking_face:

wow. :winking_face_with_tongue: das isch no vil...... aber wenn se niene günstiger git de bstelle i die grad :winking_face:

@ näimaschine : wie vil choste die de im shoppy ??

• Du wais nöd öbs die no irgendwo günstiger git.
    Sind a allnä drü Ortä won i gsi bi so tür.
    Wie machäd mir das jetzt. Söll is go kaufä?

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• I ha die ou überau für 18.- Stutz gse...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• jo wär scho no cool. chasch mol luege? de chamer sech de jo mol träffe.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Du wais nöd öbs die no irgendwo günstiger git.
    Sind a allnä drü Ortä won i gsi bi so tür.
    Wie machäd mir das jetzt. Söll is go kaufä?

ja de chouf mr die doch bitte !!!

wie geits dir am gäbigschte mitem gäld???

• Peak
    Ok den luäg ich öbs no eini händ. :winking_face:
    Gib dir den bscheid.

@Semmelreiter
    Wägäm Geld wär mir am liäbschtä bar, wenn das got, wägäm übergeh vo dä modell cham mä sich jo mol tröffä.

• ja klar !! isch nume d'frag wo ??? chunnsch albe hie ir nöchi cho heize ?? oder irgendwo schüsch ir nöchi?? :grinning_squinting_face:

• So wiäs noch äm Wetterbricht usgseht isch morn schön; ich mach glaub wieder mol Päss i dä Zentralschwyz unsicher.:D
    Klausen, Furka, Grimsel, Susten han i mir mol vorgnoh. :smiling_face_with_sunglasses:

Peak:
    Han no än Augusta gfundä. :winking_face:

• Biker Boy:
    Juhuuuuiiii. Chasch mer mol säge wo mer üs träffe chönd. De chasch mer si brenge ond ech cha der grad s Gäld gä.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: