Neue Toeff? Bruch Entscheidigshilf!

  • isch äs würkli schöns bike!!!!
    Km hets no relativ vill für dä pris find ich jetzt. aber du muesch halt sälber wüsse was dir wichtiger isch d'farb oder dä priis :mad:


    Gruss und viel Glück


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • isch aber z tüür. han mini gixxer mid 4000km kauft und hed 12000 kostet, finde das au ghnueg.


    aber 11'500 mid 9tkm und umlackiert... weiss jo ned.
    wartisch bis herbst 08 denn chasch mini ha:) d farb chund mid de ziit eh nnümme drufah, wäg si ned gsesch bim fahre:)
    würd fürs umlackiere und anderi blinker kei Rappe ufpriss zahle, denn lackiert heders jo wägem si umgheit isch drum isches sin fähler und für en fähler muess er kei gäld verlange (mini meinig). und blinker sind voll ned tüür. für de uspuff hed er sicher au ned viel zahlt, denn eifach chaufe hesch de ned chönne und bim 20th- modäll hed de 490fr. oder so kostet.


    carbon chostet er bim importeur 1075fr.



    km sind gar keis problem, wenn alli service gmacht sind.


    wennd no frage zum modäll hesch, eifach PN

  • So, bin hüt namal bim Mech gsi. Das sind di neue Erkänntnis:


    - Service isch alles gmacht und itreit
    - Pneu händ beid ersch 1000 km druf
    - Originalteili däbi: Uspuff, Rückspiegel, Blinker
    - Neue Bsitzer: Ich


    Das wird e schöni Saison...

  • Jep demfall vill Spass dämit.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jap vill spass wünschi dir au no und wend dä töff den di hei hesch kasch ja äs paar Pics mache und da Posten :grinning_squinting_face:


    Gruss


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • gratuliere zum chauf. also s'bike gseht geil us, muen i au säge, au wänn i dä priis chli überhöht find für d'azahl kilometer..


    viel spass dämit

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • gratuliere der au no zur gixxer.


    isch en hammer töff. allerdings het de yam scho recht... für schwiizer strasse nüd würkli geignet...aber ich han ja selber eine :grinning_squinting_face:


    allerdings sind vorallem d gixxer im verglich zu de 600er yamahas no recht guet au bi mittlere drehzahle zfahre. (die neu r6 het ja so e katastrophali leischtigsentfaltig unter 10'000U/min, wasi vo minere gixxer nüd chan behaupte. ab 6000 sieht die ganz schön und linear ufe)



    wege de heckhöherlegig wäri sehr vorsichtig.


    mag ja cool usgseh und wenn ich mer de töff so aluege isch das ganze höherlegge wohl rein us optische aber sicher nüd us fahrwerkstechnische gründ gmacht worde.


    en sporttöff isch scho so frontlaschtig, dass e heckhöherlegig meischtens s ganze fahrverhalte verschlächtered und vorallem in kurve denn es sehr kippeligs fahrverhalte vorchunt.


    han ich bi minere gixxer nume scho weni e zu tüfi vorspannig vorne han, da ich nüd so ganz am durchschnittsgwicht entspriche. und das stell ich mer binere heckhöherlegig no einiges heftiger vor....


    also mal luege wie mit dem ding z schlag chunsch aber susch lieber use demit.


    ach ja und was sich defür umso meh lohnt, wennd de töff uf de stras wetsch fahre isch s ändere vp de übersetzig.


    hinde 3 zähn meh oder vorne eine weniger macht brutal viel us bi de 600er.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Hey,


    nur eine kleine info. ich hoffä, dass die blinker eine CE-konformitätserklärung besitzen. ansonsten wird bei jedem vorführen ein lästiger umbau notwendig. bezüglich der erhöhung des hecks. diese sportmaschinen besitzen serienmässig schon eine starke gewichtsverlagerung auf das vorderrad. meine erfahrung ist, dass bei langem fahren und heftigen bremsmanövern die unterarm muskeln stark belastet sind, sofern das körpergewicht nicht noch teilweise auf den tank verlagert werden kann, so dass ich mir kaum vorstellen kann, dass dies eine angenehme fahrweise ist. wie schon erwähnt dieses problem kommt bei einer probefahrt kaum zum tragen. aber nach dem 4., 5. pass wirds sich bemerkbar machen.


    gruss