LCD Monitor

• im bitrag wo um ä Lidle Notebook isch gangä hani gmerk das da ziemläch Pc kenner umä si.

Därum hätt ig da ono ä frag.

Wet mir so ä schönä Wildscreen Bildschirm kaufä.
    Bi aber ziemläch verwirrt. äs git x-Format WSGA, WX......
    weis dr guger was. u mägisch steit glich no TFT u einisch LCD?

Chumä nüm nachä u när zum teil bildschirmä vo 22 Zoll mit 2 milisekundä verzögerig?!? cha das si das wär ja hurä schnell??

uf was muss ig lugä. gits ä sitä wo ä verglich git?

Bruchä dr pc zum Surfä u zum game?

Merci für euchi Infos

• XGA ist die Abkürzung für Extended Graphics Array. Es bezeichnet einerseits einen Computergrafik-Standard (VESA 2.0), der bestimmte Kombinationen von Bildauflösung und Farbanzahl (Bittiefe) sowie Wiederholfrequenz definiert.

Andererseits steht es auch einfach für die Auflösung 1024 × 768 Bildpunkte (Seitenverhältnis 4:3, 12:9) unabhängig von anderen Parametern.

Ein wenig verbreitetes Unterformat ist XGA-2 mit 1360 oder 1366 × 1024 Bildpunkten. Häufiger sind stattdessen Formate mit einer Breite von 1152 Pixeln anzutreffen. Neben dem erwartungsgemäßen 1152 × 864 Pixeln (4:3) gibt es an Apple Macintoshs auch 1152 × 870 (< 4:3) und an SGI- und SUN-Workstations 1152 × 900 Pixel (> 5:4).

Für Breitbildschirme wurde außerdem WXGA (Wide XGA) geschaffen, was üblicherweise 1280 × 768 Pixel (5:3, 15:9) bedeutet, aber es sind auch Geräte mit höheren Auflösungen (1280 × 800 (16:10), 1280 × 854 (3:2, 15:10), 1440 × 900 (16:10, WXGA+)) auf dem Markt. Einem Verhältnis von 16:9 kommen die Auflösungen 1360 × 768 Pixel (< 16:9) sowie 1366 × 768 Pixel und 1376 × 768 Pixel (> 16:9) nahe; das genaue Verhältnis treffen die nicht-gebräuchlichen Auflösungen von z. B. 1280 x 720, 1440 x 810 oder 1600 x 900.

Des weiteren gibt es die Standards UXGA (Ultra XGA), was einer Auflösung von 1600 x 1200 (4:3) entspricht, und WUXGA (Wide UXGA) - 1920 x 1200 (16:10), oft auch als UWXGA zu finden.

• Zitat

Original von Hanni-bal
    :winking_face: Wildscreen Bildschirm do beni ned so de fan :frowning_face: alles verzoge ....;-)

Also mit Wildscreen han i au se Problem, die muesch wohl zersch jage :grinning_squinting_face: ... aber WideScreens sind kewl. Hesch Platz für die Tasklischte uf de Siite äntli ... han sösch DualMonitor Betrieb.

• Zitat

Original von SERVER

gsesch Lümmel vo Acer hehehe

:grinning_squinting_face: ... huch, han jo nüt gäge Acer. Han aber im Däddi au grad im Dez en 22" Lümmelplatzscreen poschtet ... isch au ganz nätt, chan i au empfähle:
    Asus 22"

• Ich beziehne mich mal uf's erschte Posting:

TFT - LCD isch s'gliiche ( sofern mer vom PC Moni redet ), LCD staht eifach für d'technologie mit de Kristall.

Lueg druff was er für es TCO het ( das isch es allgemeins prüefsigel ), s'neuschte isch glaubs 06.

Achte uf d'Candelar ( cmd ) das git der d'Helligkeit vom Monitor ah und derte gits welte.

D' Uflöösig muen au passe, als en 20" ( Widescreen ) sött e höcheri ha als 1440 x 900 ( das isch zB 19er format ).

De Aschluss isch au nöd ganz unwichtig. Lueg ob am PC VGA ( so en chline blaue ) oder PCI ( so rosa/beige farbig und rechteckig ).

d'Bildwiederholigsrate ( *schnauf* ) isch au nöd gad unwichtig, allerdings hört sich 2ms bi 22" scho chli gar krass ah ( im positive ).

WENN De Monitor ruhig e chli öppis choschte dörf ( aber qualitativ denn de hammer isch ), lueg der mal vo Apple d'Cinema Display's ah. Lah di aber am beschte denn direkt vo Apple ( 0848 000 132 ) bestätige dass zB. de 20" u. 23" mit dinere Grafikkarte funktionieret. Suscht channi au d'Acer moni's empfehle. Han insgesamt drü 19"er WS vo acer g'kauft und alli funktionieret no perfekt ( de einti isch 4 jahr alt ).

GraZ

Cedi

• also ich han mir letscht jahr en acer 19" lcd monitor kauft, mit integrierter TV-Tuner und Scart aschlusss...

1280x1024 pixel und ä reaktionsziet vo ca. 8ms (bin aber nüme sicher)

ich fahre gern SIM-Race und das langet vörig mit de reaktionsziet. wie das aber bi shooters usgseht, kei ahnig...

aber jetzt im nachhinein hätti lieber öpis grössers gnoh... irgend en lcd monitor mit HD uflösig... also 1900x1028...

zum game wär das AFFEGEIL!!!!

aber suscht bini mit dem monitor meh als zfriede... es huere geils teil, mit fernbedienig und du dezue hani all kabel über (DVI; ANALOG; SCART; S-VIDEO; RGB; DIV. NETZTEIL..... und und und...) also da hät ACER nöd gspart...

und das beschti... es hät es grosses FERRARI logo druff... :face_with_tongue:

• cham i eigentli im cedi aaschlüsse... aber es isch immer en choschtefrog. TCO isch ab 99 nümme relevant. Isch nume Gäldmacherei de siegel. isch wie ENE-1280 oder IGN-600. Die meischte Monitor händ die gliiche Displays dinie ... wie Acer 22" isch de gliich wie de Asus und de Fuji 22" ... hüfig isch mänggisch nume Software andersch. Sony het no mit X-black monitore neue Basis für HighContrast gmacht. Sind eigentlich ganz guet, han au no 4 vo dene, aber es paar händ prob mit de verspieglig. Ich han eifach no eine mit emen TV-Tuner bruucht, do gits eine mit 20" wide.

Wenn s'non plus ultra wotsch han, dänn sind CG Maschine vo Eizo/Nanao immer no's bescht. Sind die einzige TFT mit ächtfarbdarstellig wie Röhre. Choschtet aber es paar tuusig stutz. Defür lookup und basis goth uuf. und hesch es ächts preproof pix uf em monitor. Also wenn grafisch agiersch muesch so öppis ha.

Apples Cinema sind au ganz hübsch, chasch aber grad au en Dell näh, hed die gliichi schiibe dine, und isch chli günschtiger.

• ä Propos Eizo, derte hesch no de vorteil dass bi de spitzemodell sogar no es chäschtli mit überchunnsch weles für d'farbkalibrierig zueständig isch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Han no e chlini amerkig betr. game:

Es chunnt nöd nume uf de Monitor ah sundern au uf d'graka.

Ich spill zB. CS 16 / CZ / CSS. Isch uf em alte monitor prakt. gliich gsi wie uf em 19er WS, han aber sit längerem e anderi graka dine und sit dem tag isches brutal. 1950EAX Pro ( bim Brack knapp 300.- ).

• bi gwüssi games isch de CPU massgäbend...

CS, also HL brucht ä gutei graka, aber zum biespiel sim-races bruchet viel CPU leischtig, graka isch fascht zweitrangig...