ZitatOriginal von maini
nur s'muet aasuufe isch glaub definitiv ned drinne.
Muesch nume korea suufe, denn klappt das scho
ZitatOriginal von maini
nur s'muet aasuufe isch glaub definitiv ned drinne.
ZitatOriginal von blümchenpflücker
hmm... wer oder was isch korea suufe?
kennsch s buech "gaskrank" nid? Hei das isch en bildigslücke.....
Korea isch es Gmisch us Rotwii (vorzugswis billigschte EU-Rotwi us em 2-Liter-Tetrapack) und Cola. Das muesch am Abe vor em Renne trinke, macht unheimlich schnäll
cola dass mer wach bliibt und de rotwii zum s angschthasezentrum im chopf usschalte
ZitatOriginal von blümchenpflücker
kennsch s buech "gaskrank" nid? Hei das isch en bildigslücke.....Korea isch es Gmisch us Rotwii (vorzugswis billigschte EU-Rotwi us em 2-Liter-Tetrapack) und Cola. Das muesch am Abe vor em Renne trinke, macht unheimlich schnäll
![]()
![]()
ne kenn ich ned... bin ned DIE leseratte... aber villicht wirdis ja den mal wenn all pc's abgschaffe werde wege z'höchem co2 usstoss bir herstellig... chchch
ZitatOriginal von Lümmel
ääähhhhh... aasuuufe ? ... geisch dänn besser i d'kurve? tztztztzz... das sind weder dini trickli, hä?
also, ich würd dänn gärn no s'einte oder s'andere in öpperem sind ahänger rüere, well ich dänke so 2-3 täg abefahre und 2-3 täge ufefahre, chund no easy ... han ja no 8 wuche ferie i däm johr
da isch jo no gar nüt...ich han 15 wuche ferie no z'guet
ZitatOriginal von Hypi
da isch jo no gar nüt...ich han 15 wuche ferie no z'guet
ächz, was machsch denn no do, und bisch ned i de ferie, voralle muesch die bis märz näh. Worum hesch denn ned grad so 4 wuche pischtetraining buechet
nei hetti nid chönne näh bis am märz, da sie mich nid händ welle ga lah bis jez bin schinbar zu wichtig
für das bechumi zwar en hungerlohn aber was sölls
i 2 wuche hani scho mal die erschte ferie
*freu*
ZitatOriginal von maini
und DA na es chliises video zum iiwärmeah ja... bi minute 8:20 wirds schnell intressant
verdammt schnell untwerwegs
bump
also de maini und ich händ jez definitiv en transport für lédenon und dijon... allerdings nur für 2 lüt. nur so als update
bestätigung oder rächnig händ mir beidi no keini becho
Hmm ok für Lédenon bin ich au Mobil, döt hend mir än Transporter, aber demfall muäs ich für Dijon no was organisiärä...
Wiä ischäs eigentlich in Dijon? Chönd mir döt jetzt scho am Obig vorher id Box und döt Penne? Wiä isch döt dä Stand?
und ich bin definitiv ned debii
jooaaaaaa, nüme lang denn geits loooooos *freu*
het irgendeine vo eu scho öbbis vom cornu ghört/glese?
tue ned sooo... schiiist mi voll a
han i ghört ... dass mini annulation i.O. isch ... Zitat: alles in Ördnung, wir sind in Ördnung
Ich han au no nüüt ghört, wird den ei Wuchä vorher no per Mail cho. Jo s'Dütsch isch amel chli luschtig aber verstoh tuät mäs jo scho... meistens...