Lédenon 27.06 - 29.06.2007

• funkgrätli chan der uslehne im tusch gege eimal reife ufzieh :mad:

5km richwiiti müssti lange. inkl. handfreekit :mad:

ach ja und es paar liter redbull tuets scho.

susch muesch sege, denn chani de vater mal fräge, öb er mal wieder koffein pur extraiert in pulverform het. da muesch denn aber ufpasse das nüd grad en herzinfrakt bechunsch :face_with_rolling_eyes:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (11. Juni 2007 13:08)

• ja maini ich bin scho paar mal sones büssli gfahre :). especially bim zügle und so ;).

funkgrät wär kewl... de tüemer grad uf polizeifunk umschalte und mol chli drischnurre :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• bösci.. leider chan ich dir nur 1mal chette schmiere im tuusch geh;) han ebe leider au kei möglichkeit meh zum reife selber wechsle... bring mis möffi morn gad zum brüngger... langsam chli parat stelle für d'rennstrecki.

aber d'funkis nähmti gern :grinning_squinting_face:

hypi... polizeifunk isch eh verschlüssled... und den erscht na uf froschschenkelfressersprach!!!!

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• maini

schad

muesch sie halt mal go hole cho und vorallem batterie chaufe. das hani nüd au no :mad:

• Zitat

Original von DonBosco
    maini

schad

muesch sie halt mal go hole cho und vorallem batterie chaufe. das hani nüd au no :mad:

neneii... also ohni batterie nimmi sie de ned... wo simmer den da? :mad:
    chumme den mal irgendswenn verbii:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• maini...was verstasch du unter parat stelle? lasch en service mache oder was?

i weiss ebbe nid öbi au no eine sött mache, eigentli isch alles no ok...hmmmm

btw... hesch jez rechnig becho?

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (11. Juni 2007 22:10)

• nööö service hani aafangs saison gmacht...
    gange den mal zum brünger, zum mer mini pipo race ufzieh z'lah und den sell er mer na d'chetti aaluege... die hett ja au scho 12tkm druffe... und je nach dem giz den na e neui chetti or something.

ne rechnig hani na nix becho, han jetzt am cornu namal es mail gschriibe... mal luege was gaht.

• also chette hebed au mit offner leischtig normalerwiis scho 20'000km und meh. sogar uf de dauertescht kilogoxx het die 30'000 ghebed. wenn'd die immer schön pflegt hesch derfti die no lang nüd am endi sii

• ja ebe... die pflege isch ned so de hammer gsi :upside_down_face:
    drumm duet si de brünnger na schnell beguetachte... mal luege was er meint. lieber e neui chette als das mer die bi 200 um de chranz strickled...

ne vom cornu hani immer na nix becho... weder bestätigung das s'mail becho hend na aameldebestätigung etc.
    weni bis am dunstig aabig nix han, lüti dene schnell a.

• Ich han alläs übercho vom Cornu!!! Jetzt bin ich usäm WK zrugg und tuän diä Wuchä min Hobel au parat machä, neue Finkä, bremsä etc. kontrolliärä und wen ich zit han no s'Fahrwerk go ihstellä, denn passt das. Juhuuiiii mega freu.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• sooodeli

jetzt hani mini pipo race au scho druff... und am samstig gangi na schnell stahlflexleitige vorne ga montiere...

bestätigung und lageplän etc. hani underdesse au scho vom cornu... aber iizahle dueni erscht am mentig... selber schuld wenn er mer d'rechnig erscht so spaat schickt.

han mine mitarbeiter scho gseit, ich chämi zwar nöchscht mentig ga schaffe... aber sie müessed ned würklich zviel vo mer erwarte... wirde wahrschindlich mit em chopf gar nimme bi de autos sii;)

• jo bi au scho ganz giggerig... na 7 nächt ruhig schlaafe...

wie wird das eigendlich ghandlet? vom hotel zu de rennstrecki isch ja au na e stückli zum fahre... nr-halter etc tranne lah oder wie?
    de toretto sett da ja wüsse:)