Lédenon 27.06 - 29.06.2007

• jajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajaaaaaaa

freude herrscht

würd aber gern mal na chli suscht ga iifahre nach em winter... mal wider schnell in schwarzwald es tägli 2.
    aber das week end wirds ja wahrschindlich wider nix, da das ver... sch.... wetter ned mitmacht.

SCHEISS PETRUS!!!!!

ah ja... vom cornu hani au na nix ghört... ich gah den suscht schlimmstefalls ohni z'zahle :evil2: hehe

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ich würds den eifach nach punktesystem bezahle... wenns mer 100% gfalle hett, bechunnt er au 1500.- und suscht ziehnd mer eifach was ab...

also wenns pisst, bechunnt er nix... wuhahaha

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Hypi
    villicht muesch au in naturalie zahle? :mad:

du bisch e sau! :böse:

• so i han mal es mail gschriebe gha zum mal frage was mit dä bestätigung lauft :winking_face:

folgendes isch zruggcho:

Guten Tag,
    Ja wir haben etwas falsch in die Anmeldung gemacht, und Sie haben es nicht
    bekommen.
    Ich mache es jetzt wieder, und sende Ihnen alle Informationen in A Post.
    Mit freundlichen Grüssen

Team Cornu
    Véronique

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ja jetzt müemer all na es mail schriibe oder hends es echt selber gmerkt das du ned de einzig bisch?

• kei ahnig, aber wenn sies per apost verschickt söttemers ja no hüt becho und susch halt mail schriebä :smiling_face:

han eigentli scho gseit, dass anderi lüt au no nüt becho heged...

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (6. Juni 2007 18:56)

• alli wo no kei schriftlichi bestätigung becho händ bitte sofort mir e PN schriebe mit dä email adresse + name won ihr eu agmeldet händ :smiling_face: de cornu het mi agfrogt wäge dem :smiling_face:

edit: maini du muesch nöd, hans ihne scho mitteilt dass dini au no fehlt.

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (6. Juni 2007 23:49)

• so isch brav... hett mini erzihig doch na frücht treit :mad:

mal luege wenn ich das zeugs bechume... chani den gad öppä 7mille überwiise... chchchch stüüre sind nemmli au scho cho

• ich han bis jetzt na nix becho... luege den mal morn was brieftechnisch chunnt.

segs ned... gaht nimme lang und den heissts autobahn burne mitem super ford transit... chchchch 689,73km

• chasch du überhaupt sones büssli fahre? :grinning_squinting_face: suscht mueni den glaub gnueg stierhöddli mitneh, demit ich die 7h durrestah...

mer chönd ja na funkgrätli chaufe, demit mer mit em torreto und co funktechnisch in verbindig chönd bliibe...

lol... da wird ja en geile road trip :mad: