Für unsere Autofans

  • en leon ghört uf d strass dasch sonens geils auto aber met dem auto chasch nüm ufd strass well wennd de neume anestellsch werder 100% verchratzed.


    für min gschmack esch zvell veränderet


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Lümmel
    und ich lohn mis auto no 10mm ufe :grinning_squinting_face:


    muesch bi dem au, damit er d'redli am bode hed. nei, findi absolut geil gmacht. aber wie scho xeit, ich het au angscht de irgendwo anderscht abzstelle als i minere garasch.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • mol das... muesch ächt angscht ha ume sones kunschtwärch ... uf die einti siite find ich so dinger megacool, und schön was so gmacht wird. uf de andere siite, gits so di billig 3er tuning und das tued ächt weh.

  • Ich find dä au nöd schlecht vom Style her, aber dä Arsch vom Leon gfallt mir aifach nöd. Zum Tuning ansich isch jo scho geil, aber meeega tüür. Bin sehr lang mit so Honda Tuners umäghängt und diä hend alli no äs zweit Auto für alläs und nämäd s'Baby numä für Shows etc. und ich mein das chans jo nöd sie went än Integra mit 230PS (jep 230 isch nöd original, aber richtig gmacht mit kompi etc. bringt er das) häsch wiä min Kolleg aber eigentlich immer Golf 1 fahrsch willt wäg allem muäsch angscht ha mitäm Honda.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wenn de über die wise fahrt gillt das den als rasemäher??? :mad:
    nei im ernscht das isch doch übertribe.
    erstens nüme schön
    und zweitens Jens vill gäld ine gschtekt woner het chöne ä geile töff kaufe :grinning_squinting_face:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Hehe wiä chunsch uf das MikeRR??? :winking_face:
    Ich mein dä Subaru isch jo au nöd würklich schön sondern aifach geil und d'Fahrleistigä sind geil aber grad s'schönscht auto ischäs jo au nöd. hihi ich würd mir jo au liäber än Subaru chaufä als än Leon, aber äbä...
    d'inneustatig find ich sehr schön, dä Himmel müäst nöd sie, aber schlimm isch nöd. hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • he he... gseht guet us...


    aber die wissi inneustattig wär mir zviel des gutes...


    MEEEEEGA heikel!!!! ich wo im auto amigs no iss, drink und ebe was mer suscht au no macht.... :face_with_tongue:

  • wägem heikel... ich glaub nöd das de no vill fahrt demit.. das isch doch meh zum usstelle...

  • Zitat

    Original von Toretto
    Hehe wiä chunsch uf das MikeRR??? :winking_face:
    Ich mein dä Subaru isch jo au nöd würklich schön sondern aifach geil und d'Fahrleistigä sind geil aber grad s'schönscht auto ischäs jo au nöd. hihi ich würd mir jo au liäber än Subaru chaufä als än Leon, aber äbä...
    d'inneustatig find ich sehr schön, dä Himmel müäst nöd sie, aber schlimm isch nöd. hehe.


    Also em MikeRR sind Subaru het dato au geil usgeh, aber sin neue rockt alles weg :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Ich chauf der die Wuche en Corrado, innerhalb vom Frühelig wird de denn au na chli umgbaut :grinning_face_with_smiling_eyes: