Für unsere Autofans

• Toretto: Ha nie gseit ich heig ds schönst Auto vor Welt :winking_face:
    Aber da der Thread gheisse het: Für unsre Autofans, han ich mi agsproche gfühlt. Subi ha ni scho sit über eme Jahr nümme.

Leon Cupra R isch scho es schöns Autoli, eis vo de schönst Auto wo d Volkswagegruppe baut het (bis uf de Frontantrieb) aber ebe nit so, da gfallt er mir Seriemässig besser.

So is vieeel besser (aber ebe Gschmackssach):
    [Blockierte Grafik: http://www.cupra-r.ch/cms/modules/coppermine/albums/userpics/10045/normal_DSCdf01322.jpg]

[Blockierte Grafik: http://www.cupra-r.ch/cms/modules/coppermine/albums/userpics/10180/normal_102049625_3.jpg]

Cedi: Merci :grinning_squinting_face:

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (27. Februar 2007 17:35)

• wen kei fronttribler wosch de cahsch dr jo e VR6 choufe dä gits mit aurad und het ou 208 ps wens mer rächt isch

und wen dr d cupra front soooo guet gfaut de duesch haut die dra

• Ciao Mike, äbä wiä gseit, verstohn ich dich scho. :winking_face:
    Ich findä s'Heck nöd schön aber das isch halt au Gschmacksach...
    Bi mir hät s'Geld nöd witer glangät als für än Clio, aber er lauft nöd schlecht für das wos kostät. :smiling_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Uiii do hät sich aber eine Mühe ge. Wür zwor nie sone Mühli fahre genau us de obe beschribne Gründ aber Hut ab vor dene wo so schöns und detailriichs Tuning anebringend! Eifach nur chli Schwellerli und dicki Uuspüffli verbaue macht ja eh jede...

Aber vode Farb her isch de wissi Original-Cupra vom Mike scho vill geiler :mad:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Hubraum ist durch nichts zu ersetzen, ausser durch einen Kompressor!

• gseht scho schön us, aber ich würd nie i sonere choschte umefahre....

weniger wegem verchratze als dass ichs eifach zu protzig finde...

bin da eher en fan vo understatement tuning...

drum hani die ganze audi avants so gärn. harmlosi familliekutsche und denn doch 350ross :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• optisch getts be mer am auto wahrschidnli au nüt ussert 17" antrazith fälge, und en inox dasch alles wod vo usse gsehsch. und alles andere weissi noni genau was chunnt.

aber wenn es auto vo usse ufwändig und protzig gmacht esch denn nämeds di inere kontrolle vell eher use als wener original usgseht, was under de hube esch werd ersch wechtig wenns dijenige ufmached.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    ja dasch demfall mal mis chistli.

http://data.go-offroad.ch/Bomber2(800x600).jpg

er esch leider chlei dräckig be im wallis ide ferie gsi und dert halt echli guge heize.

cu charlie

das choge fäldwägli hinedra deruf und derab heize vooo kewl :grinning_squinting_face:

• ja met em buure ferarri gaht das ebe nei dasch wiit oberhalb vo martigny ide nöchi vo chemin dessous

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...