Hilfe

• isch so viel wie es G-pack bi de yamahas oder sugis.

bringt mässig öppis.

han nüd alles dureglese, aber denke das funktioniert genau glich, dass es em motormanagement eifach immer en höche gang vorgaukled, dass d drosslig vo de undere gäng wo gwüssi modell hend wegfallt.

bi zum biespiel hayabusa und konsorte fallt au no d tempobegrenzig vo 299 weg.

aber meh chan das dings glaubs nööd...leischtigssteigerig dur abstimme wie mit eme powercommander schiints nüd z sii

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• nööö, falsch!!!

das ding isch vo de funktion her ähnlich wie en powercommander. du chasch d'isprützig mit dem fien istelle... eigentlich s produkt vo de konkuränz... :face_with_tongue:

pichard racing verchauft die dinger. a de swiss moto händs mir das ding erchlärt...

choschtet öpe 650.- + spezifische kabelebaum 150.-

fienischtelle choschtets bim pichards racing nur öpe 150.-

vorteil vom dem grät, wänn spöter mal de töff wächslisch, muesch nur s'kabelbaum wächsle...

aber lieber de PC, choschtet nur 560.-
    zum istelle leider 400.-, aber das meun nöd sie....

• ok i dem fall.

aber en PC ohni istelle bringt mal gaaaar nüt.

de machsch genau ine zum chöne istelle und für nix anders.

aber wer die türe schwiizer tuningprise spare wott, chan ja schnell über'd grenze. da zahlsch für e abstimmig uf em prüefstand mit eme mapp für de PC nüd d helfti vo dem wod da bi ois zahlsch.

klar mer understützt so nüd grad d wirtschaft da, aber es mues ja jede selber luege was er sich chan leischte

aber wenn das teil würkli immer wieder zum neue mopped mitgno werde chan, denn isch das natürli nüd schlecht. well zumindescht sporttöff het mer ja nie für'd ewigkeit und wenn mer sich denn 500 stei spare chan denn isch das sicher nüd schlecht investiert.

han no e siite drüber gfunde

http://www.rapid-bike.org/

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• en PC muesch ja nöd unbedingt fienistelle lah...

du häsch ja gnueg maps zur verfüegig im internet zum downloade...

ob du jetzt en akra, bos oder scorpion topf drah häsch, das macht kein grosse unterschied us...

ich bin mir so oder so am überlegge...

en PC wär ebe scho geil... :smiling_face_with_horns:

• aber red mal mit eme tuner oder mit söttigne wo ihri maschine uf em ring beweged und die werded der alli bestätige dass die fertigmapps für'd chatz sind.

da hesch geld usgäh für de PC und es bringt fasch nüt.

• wieso sölet die maps nüd bringe?

aber die maps uf de PC siete sind ja "in etwa" das was du bruchsch...

- andere topf
    - offener lufi
    - kein kat

ohni pc würds mit dene modifikatione zu mager laufe...

und es git ja gnueg maps zum abelade... irgend eine wird dänn scho zu dinnere maschine passe...

wänn glück häsch, isch d'map fascht perfäkt. chasch ja sälber au no dra umebaschtle...

ufäm prüefstand wärs dänn natürlich perfäkt, aber ich finde das lohnt sich nöd... vorallem verlangets au mega viel dafür...

• ufgrund vo de ganze seriestreuig usw. denki halt dass die maps mässig bruchbar sind....aber vielicht tüschi mi au. isch eifach das woni vo de meischte ghört han.

ich bau mer emal kein PC i mini gixxer, solangi nüd en andere luffi und e komplettalag han, well nume denn würkli einiges usehole chasch mit ere abstimmig uf em prüefstand.

aber da mer das eh z tür isch wird das nüd itreffe...wenni meh leischtig bruche denn chaufi mer denn halt e 1000er. denn hani meh steigerig für s gliche geld :grinning_squinting_face:

aber sowiiit isch es no lang nööd.

aber chasch es ja mal usprobiere mit standardmap. chasch ja nachher immer no abstimme lah wennd nüd passt.

selber umeschruube würdi nööd, well nüd umesuscht sind das ingenieure wo recht lang am motorebau umestudiert hend bevors da isprützige mached.

well wennd s gmisch zu mager hesch denn chasch einiges kaputt mache well de motor z heiss wird...

• ich bin ebe no am überlegge...

ich möchts ebe eher wäg de gasanahm chaufe...

meh leischtig häsch ja mit dem ding nöd... eifach ä usglichneri leischtigskurve und chasch finer s gas dosiere...

guet, wird ja nöd so ä hexerei si mit dä manuelli ischtellig...
    sicher nöd eifach, aber d'finger devo wird ich sicher nöd lah... :face_with_tongue:

ebe, im schlimmschte fall bringsches halt zum tuner...