Bin auf der suche nach einer Firma

• Hallo jungs ich suche ne Firma. Der name ist Swisstec im netz finde ich nicht so viel über die. Kennt die jemand oder hat mir ein link were froh....

Greez Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Merci aber jo keine vo dene macht kennzeichehalter :frowning_face: naja muess i halt uf die firma verzichte.....

No Risk No Fun

• Zitat

Original von Firefox83
    inoxus macht nummernschilderhalter...

ich hans vo dette... isch aber leider nöd günschtig...

http://www.inoxus.ch

Jo die hani au gseh 98.- stück Aber händ die au komplett zäme bau mit led lampte plus rückstrahler usw?? weiss doch ned was ich alles bruche das es legal esch :frowning_face: Und wen ich den alles zäme rächne beni dänk au be 300.- de chani grad soguet die vo de kawa sälber kaufe :frowning_face:

Greez Mige

No Risk No Fun

• chauf der ja nööd das komische teil vo kawa.

1. schweine tür und 2. nüd emal sooo schön (gschmackssach aber mir gfallts nöd)

han der mal zämegstellt, was alles bruchsch.

D kellermänner blinker sind halt schweinetür, drum isch au s kawaset so tür. wenns au anderi blinker derfed sii wärs einiges billiger, aber au d kellermänner und de kennzeichehalter vo dem link wo der ghäh han chunt uf vielicht 230 stei aber nüd grad 300.

http://shop.tecbike.de/shoppin…8-Ohm-mit-Kabel-Paar.html

macht 147euro und dadevo no d MwSt. weg und d CH druf und no versandchoschte, denn bisch wieder bi ca 145euro.

das macht denn nach aktuellem kurs 235CHF.

immerhin weniger als 300 aber immer no sehr viel wege de Kellermann LED's.
    Wie gseit wenns die nüd unbedingt müend sii gits au schöni Blinker wo nüd d helfti choschtet

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Das stimmt kellerman sind extrem ha bim polo gseh für 9 euro aber naja sind au ned grad de hammer :frowning_face:

No Risk No Fun