Interessant wie schnell mer bekehrt chan werde!

• Also. Ich bin scho immer en fan vo de R6/1 xi. sit ich letschti aber extrem vill spass gha han bim offroade (mit de DT ^.^) han ich mir überleit, das e KTM 600er Duke (wie si ja 2007 usechunt) eigli besser passe wür, nöd zletscht au wil si günschtiger/bequemer isch.
    Jetz aber. Mir lütet vor re halb stund de koleg a , ich söll min arsch vor mini bude schwinge und schnell uf ihn warte. Gesagt, getan. Mit was chunt er a? Mit re (gschätzt) 2004er Yamaha R6 im erschte gang. mir hend so 20 sekunde lang chli fun (bevor di erschte nachbere usm fenschter schreied zumde motor übertöne) bis er voll abzieht.
    Resultat: ich wider zu Yamaha bekehrt, und am spare dasi die 14500 für d R6 2005 zemebring. :grinning_squinting_face:

(btw. de koleg isch au na lernfahrer, ihn hends mit sozius gfiggt, und het sitm fritig de lehrfahr wider [abgloffe, ned abgna wegm sozius])

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• so isch ebbe rächt ;). yamaha rockz :smiling_face: wobi e duke au nid z'verrachte isch :grinning_squinting_face:

hoffemer mole bringsch dä chole zäme, es lohnt sich :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• wie wärs mit ere gixxer :mad:

die isch no viel lüter als d R6 und müssti i demfall no schneller bekehre :smiling_face_with_horns::face_with_tongue::hmpf::grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• jo...14500 isch schochli viel für sone R6.... ich würd mir allerdings sowieso e 06er zieh, allei scho wäg dr technik dehinder :smiling_face:

600er gixxer wärnatürli au ganz kewl :smiling_face:

• vil zvil möglichkeite XD
    e susi isch natürli ned z verachte, bin efach nonie ide nächi vo so einere xi :grinning_squinting_face:
    Zu de 06' R6 : mir gfallt efach de neu uspuff ned würkli...
    Und wegm priis, Yam isch natürli überall am höchschte glaubs... was mich natürli agurkt. Hett grad öpper en Susi-händler i umkreis stadt züri parat? :smiling_face:

• Zitat

Original von DonBosco
    wie wärs mit ere gixxer :mad:

die isch no viel lüter als d R6 und müssti i demfall no schneller bekehre :smiling_face_with_horns::face_with_tongue::hmpf::grinning_squinting_face:

urks, jo nüme z'luut... 750er gixxer isch wohl am schlimmschte gseh, noch enere halbstund hesch chopfweh X( ... luut isch nüm luschtig. ... well das sind sch alli harleys :face_with_tongue:

• Zitat

Original von JtC
    Hett grad öpper en Susi-händler i umkreis stadt züri parat? :smiling_face:

züri hohlstrass de arrigoni (min mech)

http://www.arrigoni.ch/

het doch einigi modell dete und weni mi nüd tüsche sogar e drossleti 600er gixxer wod chöntsch probefahre.

oder derfsch scho offe fahre?
    denn ich natürli eh keis problem mit probefahre

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• na das tönt doch guet;)

wirsch ned bereue, eifach en fantastischi maschine und git eim sone art Sicherheit.

Listen to many, speak to few

• jo d R6 esch eifach z geil!

ich han mech au förd R6 entschiede ... d gixxer esch zwar lüter aber d R6 fend ich eifach gseht geiler us! jedem das seine! alli 600er send geil aber i fend eifach d R6 vom style här am geilschte!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-
    jo d R6 esch eifach z geil!

ich han mech au förd R6 entschiede ... d gixxer esch zwar lüter aber d R6 fend ich eifach gseht geiler us! jedem das seine! alli 600er send geil aber i fend eifach d R6 vom style här am geilschte!

Also lüüter wär ächt keis Argumänt, das isch zwar emol bitz luschtig, aber mit de Ziit goht's der als Fahrer dänn au uf e Keks ... frog esch natürli wie luut :grinning_squinting_face: ... und Styling, jo das isch würkli gschmacksach, mir gfallt 6er gixer, und vorallem au 6er Kawi ... R6 isch irgendwie uf de siite so zämebaschtlet, chund aber au chli uf d'farbwahl a :smiling_face:

• aso i find all 600er supersportler ansehnlich, d cbr isch halt ned so favorit aber het doch au öbbis!

und ich denk leischtig hend all gnueg..

bin mit mire r 6 voll und ganz z frede

Listen to many, speak to few

• jetzt muesch nor no dini neu r6 als avatare neh, ossert du wotsch natürli dis 50gerli drenne loh ;)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ...XD
    Bin bim arrigoni verbi (scho vorm post, merci trotzdem^^), nüt probegfahre... efach mal d 600er gixxer agluegt... 8o
    Ich find efach 14000 mit plombe und kei griffplombe besser als 14500 für en 2005er ohni plombierig.
    Mus e mal warte, han grad gescht na es core-offroadshirt gchauft und de vollpanzer chaufi wenn mis bike ufgmöblet isch. :grinning_squinting_face:

• git ja au ganz geili 04er gixxers für einiges weniger gäld und die sind au zimmli geil. und d'gixxers sind, sofern das bi dä neue au no so isch, elektronisch drossled, was ich persönlich einiges geiler finde als übere gasaschlag. da chasch dä gashane wenigschtens voll ufzieh au wenn obe use kei leischtig meh chunnt :winking_face: