V2 oder R4?

  • Zitat

    Original von junior
    schauen mer mal.


    ein Motorrad wird bei mir voraussichtlich nie die 30000km marke sprengen.



    dann beginn mal motorradsüchtig zu werden

  • Zitat

    Original von junior
    schauen mer mal.


    ein Motorrad wird bei mir voraussichtlich nie die 30000km marke sprengen.


    millerbrüeder vo baar... so ducatischti händ bei so über 400'000 km druf... de einti uf sinere 916 170'000km :smiling_face: ... bis letscht johr... uf de pischte bös verhaue :frowning_face:

  • @ Kücken : oder ich wächsle amig de Töff:)


    @ Lümmel : Gäge die wetti au ned Armdrücke mache:) Die ober und underärm wo die müend ha bi 170000km duci fahre.

  • Zitat

    Original von Lümmel



    millerbrüeder vo baar... so ducatischti händ bei so über 400'000 km druf... de einti uf sinere 916 170'000km :smiling_face: ...


    Mit em wievielte Motor, resp. Motorrevision?

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Mit em wievielte Motor, resp. Motorrevision?


    immer de gliiche mocke gha, hets aber megapflegt, so volluuusgstatteti heimwerchstatt ... die brüedere sind aber au i de szene ned ganz unbekannt.


    uf de pischt no voll im änglische stil um d'ecke mit de alte schwarze kombis und de stiefel bis as knüü ufe, aber meinsch es chunnt dene eine noo ... kei chance :mad:

  • ha ir letste zyt chlei i Ducsforene vo Italie umegforscht.
    Motorschäde sind relativ oft wägä grissne rieme, und die au nur wüll sie nid tuscht worde si...wüll dr service halt nid billig isch....



    Junoir....was de fahrsch du all jahr 2 verschideni töffe...geil....
    ich und die lüt wo ich ga ga töff fahre fahre zwüsche 20tkm und 30tkm im jahr 8o
    Ich wächsle dr töff au, all 1-2 jahr...aber bin halt ke warmduscher mit 4000km im jahr :mad:

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    den gasch au go schaffe mitem töff oder "nur" touren???


    RoD


    ich mach beides :grinning_face_with_smiling_eyes:


    bim 50zger hani d'30t er marke au gschaffet und bi de grosse ( ha si sit em 09.06 ) bini jetzte bi knapp 16 000

  • Cedi, wenn du di nid di ganz zyt würsch verfahre, hätsch nur öppe 3000km :ugly:

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    den gasch au go schaffe mitem töff oder "nur" touren???


    RoD


    dänn müessti bmw fahre... well so mit anzug und schlips ufem töff, ich weiss ned rächt :mad:

  • Zitat

    Original von Lümmel


    dänn müessti bmw fahre... well so mit anzug und schlips ufem töff, ich weiss ned rächt :mad:



    isch doch genau die richtig bechleidig für poser duc fahrer 8o :muaha: :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener