V2 oder R4?
- junior
- Erledigt
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Zitat
Original von junior
wenn denn scho en V10 und zwar eso einehttp://www.youtube.com/watch?v=uRRcpkJxqCw
isch krass:)
dat isch aber chli praktischer ...
http://www.youtube.com/watch?v=7hg2KhW7uxM -
zieht emal ganz easy für es auto
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Zitat
Original von DonBosco
zieht emal ganz easy für es autovorallem sind V10 cool, irgendwie passend mit drähmomänt und au spitzeleischtig *lechz*
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Aso ech fahre jo e V2.... ond das wo ech letschti au scho zomene Kolleg gseid ha.... seinzig wo e Rolle spelt esch... wele Fahrstil das eim besser passt.
En V2 muesch du total andersch fahre als e 4er.. es geht Lüt wo absolut ned met em V2 zrächt chömed deför met em 4er ond au omgekehrt.
Ech ha biz länger brucht bim V2 bes ech de Fahrstil erleckt ha....aber jetzt wör ech nöm wächsle.
Ond au ech merke do nix vowäge rockle bi änge Korve. Do esch absolut keis Prob, eifach da wo mol vorchond das met blockiertem Hinderrad i Korve gosch..aber ebe das ghört zom Fahrstil.
Das het halt au de Fluech asech, das binere chorze Probefahrt ned wörkli usefendsch öbs der liiit oder ned, will det nor merksch das es eifach andersch esch. -
Zitat
Original von DeepZone
eifach da wo mol vorchond das met blockiertem Hinderrad i Korve gosch..aber ebe das ghört zom Fahrstil.das chan under anderem zumene problem werde
aber dadefür gits ja anti hopping.
und dass V2 rucklet i enge kurve isch sicher nüd uf alli z bezieh, aber es git scho settig (vorallem sportlichi mit meh hubruum) wo doch e rechts riesse a de chette hend bi gwüsse tüüfe drehzahle. so aprilia tuono und co
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sowohl sblockiere wie au das ruckle wo du meinsch... brengsch, ech vermuete mol bi fasch allne, onder kontrolle wenn ganz eifach es Zitli of dene Töff fahrsch
wie gseid... äntwäder liiit der e Fahrstil oder ned.. ond dem entsprächend set mer au de Töff wähle.
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en V2 sötsch uf kei fall z tiefturig fahre, schüsch schüttlet dä sich alli lager kaputt.
miteme v2 chasch au ruhig im 2te gang ine spiztcheri fahre und mit schön pums usedonnere.git bi de r4 glaub nur RN01 wo das cha.
derfür hei r4 meh spitzeleistig und si "eifacher z fahre.
zum afah fahre würd ich niemerem en RSV, VTR SP, 916, 996, 998 oder 999 empfehele.
die andere V2 sind relativ easy z fahre.gruäss
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Zitat
Original von Kücken
en V2 sötsch uf kei fall z tiefturig fahre, schüsch schüttlet dä sich alli lager kaputt.
miteme v2 chasch au ruhig im 2te gang ine spiztcheri fahre und mit schön pums usedonnere.git bi de r4 glaub nur RN01 wo das cha.
derfür hei r4 meh spitzeleistig und si "eifacher z fahre.
zum afah fahre würd ich niemerem en RSV, VTR SP, 916, 996, 998 oder 999 empfehele.
die andere V2 sind relativ easy z fahre.gruäss
Eifacher z fahre??? Sorry, aber d RSV isch ja voll easy z fahre. D 996 woni mal gmietet ha, het scho chli meh agwöhnig brucht; aber bi mir R1 hani am Längschte gha bis da Bock richtig um d Egge gange isch.
A propos Druck une use, d R1 bis Bj 2003 chasch ou guet im 2. um en Spitzkehri, zwar nüm ganz so krass wie die Erscht aber immer no guet Druck. Mit richtig Druck unde use isch d ZX-10R, Boujahr müest so um 2003 ume si, gsägnet.
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10er kawa baujahr 04-05 das sind die ganz böse.
aber die neu r1 söll ja au wieder einiges meh a druck hah.
mal guggen
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ha ja gseit "eifacher".
Vom Fahrwerhalte här isch d RSV und vorallem 999 super agil....aber d motore chöi sehr zicke, vorallem wenn dä plötzlich doch ä gang zwit obe bisch.... oder bim zwüschegas bim abeschalte vorem kreisverkehr absufet etc.
en V2 het au meh rotierendi masse wo dr töff träger macht.
grunz
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muess alles male fahre, denn gsehni was mer passt.
@Kücken: fahre sälte under 3000min-1. wäge de lager würd ich dm*eir ned so grossi sorge mache, aber ich han jo nie en V2 gha. drum chanis ned genau beurteile.
Frage: Jg. 2006 heds en RSV 1000R Factory ganz schwarz gäh. Hends die nur 06 so schön schwarz gäh oder au no bi anderne Jahrgäng.
Chund 08 de V4 vo Aprilia i de RSV use?
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von welchen Jahrgängen es eine Factory gibt, weiss ev. Spitzbueb.
ich glaube, das es früher die RSV und RSV R modelle gab, heute RSV R und RSV R Factory modelle. das selbe bei den Tuonos.
Früher waren aber deutliche unterschiede beim Fahrwerk und den Bremsen zwischen den normalen und den R modellen, heute bei den Factory ist es mehr oder weniger nur noch die Farbe und ein paar Kilogramm auf grund von Carbonapplikationen.was 2008 kommt ist noch nichts offizielles veröffentlicht worden.
Junior, das du mit einer 6er drehorgel selten tieftourig fährst glaube ich dir.
Bei V2 kommt der Lagerschaden durchs Ruckeln, welches stark auf die Kurbelwellenlager, Pleuellager, Getriebelager, auf die Wellen, Kette, Ritzel, Kettenrad etc. wirkt.
gruss
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schauen mer mal.
ein Motorrad wird bei mir voraussichtlich nie die 30000km marke sprengen.