V2 oder R4?

  • aso ebe wie scho gseit worde esch für ängi kurve und serpentine send 1zäpfer ab 400ccm sehr lustig. eifach halt vo de reisetauglichkeit her ned so agnehm ussert hesch viel sitzläder. vom motor her passed mer d r4 fasch so guet wie en 1 zäpfer aber mer seit s fahrwerk ned so zue. i hocke lieber ufem hoche ross das heisst i sitze ufem bike und ned im bike so wie be de joghürtler. v2 woni bes jetzt gfahre ben esch ned wiit gsi und halt ganz öbis anders vore ktm ufe buellxb12.


    zu de sach met isprützig und vergaser dert muesch au immer in betracht zieh was füren vergaser dasd aluegsch sigs jetzt en glichdruckvergaser oder en flachschiebevergaser au dert hesch shco ungerschied.


    fazit: beides ist lustich und muss für den besitzer stimmen


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Was bi dem Thema nid vergesse werde därf.... De Sound vonem 2 Zylinder isch natürli einiges geiler als binem R4. :grinning_squinting_face:


    ...ok, isch natürli gschmackssach, aber ebe!


    Cheers,
    SATANSFAUST

  • Zitat

    Original von DonBosco


    @lummel


    was meinsch mit digital??? O und 1 also vollgas kei gas oder was :mad: haha


    ziemli so... mit gasweg bi mim guetzli isch zimli churz, well so 50-60 halte, kei chance... aber motor isch au zimli pumped. zieht defür mega ... isch aber äbe 1 zäpfer, hänksch höger doruf alles ab, aber noch 50 km hesch hämorrhoiden, nach 80km isch de Tank lär und bi 100km sind defür alli hämorrhoiden weder abgheit :mad:

  • gids eig. 2 zylinder womer ghört daser uf toure isch? bi allne V2 woni bis jetzt ghört han ( ducati, Mille) tönds eifach so "entspannt locker" bi höche toure.


    S kreische vom R4 isch eifach no cool:)

  • Hi Jungs
    Wer kann das alles besser erklären, als ein Spezialist?
    Na bitte - einfach die neue "Motorrad" kaufen, da sind alle Vor- und Nachteile (und da gibt es noch sehr viel mehr, als nur die Anzahl Zylinder - da sind noch Kettenschächte für den Ventiltrieb, diverse Ventilsteuervarianten, und sogar auf verschiedene Richtungen laufende Kurbelwellen zu beachten).


    Rein vom Fahren her, ist es einfach was anderes. V2 hat mehr Masse und somit bei weniger Touren mehr Drehmoment, R4 hat höhere Drehzahlen und mehr Spieztenleistung - und Aprilia hat in der neusten Rennversion sogar einen V4 am laufen. Allesamt liegen die GP-Dinger so um die 240 PS für 140 Kilo Minimalgewicht - da sollte man schon bisschen mehr von Motorradfahren verstehen, als nur wo das Gas und wo die Bremse ist.


    Im Moment im Serienbau in Gewicht/Leistung/Drehmoment ungeschlagene Nr. 1 ist die neuste 1098er Ducati RR - allerdings ist auf der Rennstrecke eine neue R1 oder Gixxer ohne Strassenkrahm meist doch noch einen Tick schneller unterwegs (nebenbei: ich kenne keinen der sich mit so nem Geschoss nicht schon richtig Angst gemacht hat - unbedingt auf der Rennstrecke probieren bevor man im Strassenverkehr mal richtig Gas gibt).


    Was den Ton betrifft - mit Euro 3 dürfte da eh nicht mehr viel übrig sein. Somit bleibt es wie bei der Optik: Hauptsache es gefällt.


    Marc

  • V2 oder R4?


    ahsicht sach... :face_with_tongue:


    bin mitenem R4 zfriede... würd aber zunäm V2 au nöd nei säge...


    en V2 isch eifach wie en traktor...

  • Bi leider no nie en V2 mit ähnlich vill Leischtig oder Hubruum wie mini Zätti oder Bandit gfahre und chas drum nid beurteile.


    Aber ich liebes, wemme unne-mitti nur sovil Leischtig hät zum einigermasse flott zfahre chöne unds ersch bi hoche Drehzahle und geilem Sound so richtig ab goht. Aso 4Zyl-16V Charakteristik. Das giit eifach en gwüsse Kick und me isch nur denn vill zschnell wemes au beabsichtiget, also wemes au drülle loht. Find übrigens bide Z750 isch das zwenig usprägt. Die hät ab 3000 u/min scho meh Schub als gnueg und leit bi 6500 no es letschmol schüüch zue bevors schön linear in Begrenzer goht. Do isch hochtourig fahre scho fasch sinnlos... wenn de abartig geile Sound nid wär :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Pollito
    Bi leider no nie en V2 mit ähnlich vill Leischtig oder Hubruum wie mini Zätti oder Bandit gfahre und chas drum nid beurteile.


    Aber ich liebes, wemme unne-mitti nur sovil Leischtig hät zum einigermasse flott zfahre chöne unds ersch bi hoche Drehzahle und geilem Sound so richtig ab goht. Aso 4Zyl-16V Charakteristik. Das giit eifach en gwüsse Kick und me isch nur denn vill zschnell wemes au beabsichtiget, also wemes au drülle loht. Find übrigens bide Z750 isch das zwenig usprägt. Die hät ab 3000 u/min scho meh Schub als gnueg und leit bi 6500 no es letschmol schüüch zue bevors schön linear in Begrenzer goht. Do isch hochtourig fahre scho fasch sinnlos... wenn de abartig geile Sound nid wär :face_with_rolling_eyes:



    was??????????


    ich fahre meistens so zwischen 6000 - 12000 u/min......


    :hmpf:


    zurück zum tehma!


    letscht jahr bini ä 1000er monster go probefahre...


    es isch halt völlig es anders fahre. und die vibrationen bringet eine um... :ugly:


    aber trotzdem es geils bike!!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Firefox83 ()

  • Ich glaub dini Zätti lauft nid richtig :face_with_tongue: Aber ich drülle sälte über 8000. Ussert bim beherzte aagase

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Pollito
    Ich glaub dini Zätti lauft nid richtig :face_with_tongue: Aber ich drülle sälte über 8000. Ussert bim beherzte aagase



    mol mol... sie lauft wunderbar....


    aber en pass duruf muesch halt eifach so höch dreihe...


    da isch MOTO GP feeling puuuur!!!!! :smiling_face_with_horns:

  • 2 Händ, 2 Bei, 2 Hirnzelle, 2 Zylinder :evil2:


    Faht ah tobe wenn dä z startchnöpfli drücksch, und hört uf wenn ihn nachere wilde usfahrt ganz unschuldig :engel: zrügg id garage stossisch.....


    Ich liebes V2 z'fahre.
    Git nüt schönes als dr sunntig morge miteme lute knalle azfah, und wüsse das die ganz nachbarschaft wach im bett steit :face_with_rolling_eyes:


    Vibratione het glaub usserd en buell oder en harley nüt würklich....aber ich finde auch en JapseV2 cha spass mache.


    gruss

  • Huii huiii huiiii.... geilis Thema. Ich chan mich äbä au nöd recht entscheidä. Am liäbschtä würd ich mir die neu gixxer für d'Strecki chaufä und ä Superduke für uf d'Pässä. Ok ich weiss isch nöd dirket s'Thema, aber für uf d'Strossä würd ich mir gern än V2 zuätuä. Musik und (scho chli meh Vibratione) als än R4 machts doch chli spanender für mich. Bin letschti ä SV 650 gfahrä und hät huärrä spass gmacht. Aber äbä muäs jedä für sich entscheidä. Wen ich aber gnuäg cholä hetti würd ich mir än V2 zuälegä für türli etc. Rennstrecki bliib ich den doch liäber bi mim 4er. Zwor...Han mol ä SP 2 chön probefahrä... Goilll....

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • da chan i jetzt aktuel au no min sänf dezuegä. Han letscht johr lang überleit was i neu söll uf die säson poschte. 1200 bandit ischhalt scho no es guets teil gsi mit viel drehmomänt une use. aber das isch gschicht und jetzt schtoht en FZ1 Fazer i de Garage. :face_with_tongue:


    E total anderi Motorecharakteristik. I de dütsche Fore händs ja über das Moped abezoge wie blöd. Vo wäge schlächti gasannahm, lastwechselreaktionen etc. was die dete zämegschribe hend hed mi scho echli stune lo. Aber !!! das isch ganz andersch. Sicher isch au do mis Gfühl subjektiv.


    Das ding zieht suber vo unde use dure, und ab 6000 Touren muesch di dänn richtig fescht hebe. Eigentlich isch das sogar sehr guet so, denn wenn mal zweite farsch isch es ja nid eso agnehm für de Mitfahrer wenns di eso umeschlot. Also, zweite niedrig und elei hochtuurig.


    V2 oder R4, bisch sowieso immer zschnäll

    anfänger