V2 oder R4?

  • Ha scho länger nüd meh da ihne gschribe und han mole üchi meinig zum Thema welle wüsse? Han i de Suechi nüd gfunde :frowning_face:


    Bin bis jetzt nur R4 gfahre, aber sonen V2 hed au Vorteil, vorallem i de bärgige Schwiiz.

  • ok, ich versuechs jetzt unvorignah: je meh zylinder, umso höcher isch d'drehzahl bim maximale drehmomänt. natürli immer in relation zum hubruum.
    wenn'd also richtig giftigi höchi spitzeleischtig wotsch, denn bliibsch bim reihevierer, wenn'd richtig druck unde use wotsch, nimmsch en 1-zylinder.


    ich dänke en R4 isch scho ok für die bärgig schwiiz, aber damit richtig us serpentine chasch usebeschlöinige, brucht er mindeschtens en liter hubruum.
    en V2 hed für mich die agnähmer leischtigsabgab.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • es sell eifach jede das schribe woner dänkt. wott ned das dumm ahgf*** wirsch wennd öpis seisch wo de anderne ned passt.


    merke eifach das 120 ps vo mim töff scho vörig ghnueg sind, es sind halt eifach die höche drähzahle wos brucht bis male öpis chund...

  • hihi isch ja ulkig.... genau das Thema hani au mal welle aschniide....
    Wie isch das eigentlich gnau mit de Drehzahle? Vierzilinder = hochi Drehzahle = höche Benzinverbruch und 2 Zilinder = tiefi Drehzale = wehniger Benzinverbruch??? :confused_face: *amkopfkraz*

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • weniger benzinverbruch sicherlich nööd.


    d V2 hend sogar meischtens eher meh verbruch.


    de verbruch chunt eineweg meh uf de hubrum als ufd zylinderzahl druf ah.



    junior


    wenn der d leischtig ersch bi zu höher drehzahl und somit au mit ersch höcher gschwindigkeit isetzt, denn duen d übersetzig ändere.


    han ich bi minere 600er gixxer au gmacht und die zieht jetzte doch einiges besser au scho bi StVa konforme gschwindigkeite.


    und zum us enge ecke usebeschlünige isch en V2 sicher gueti sach well früeh viel drehmoment aliit, aber i langsame kurve hesch mit eme v2 au viel eher es ruckle und riesse a der chette, wo der denn d kurvelinie ganz schön versaue chan. so sanft und ruhig as gas gönd d v2 nie im verglich zum 4er


    so sind emal mini erfahrige gsi, obwohl i bis jetzte eigentli nume zwei v2 gfare bin und susch eigentli vorallem R4. gfallt mir persönlich besser.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • so, muess i au no min sänf dezue ghä ...


    alles gschmacksach ... meh gwönt sich an alles... beidi niveau sind afängs so höch - do simmer wieder bimene deja-vu - dass würkli nur no mit dim gfühl fahrsch. Andere fahred gärn meh mit Nm andere meh mit kW ... schnäller, oder besser für höger bi üs, gits eigenli ned, well jo sowieso nume grad emol so 10% (das isch eifach en zuefallszahl) vo dim töff uf de stross usnutzisch :grinning_squinting_face:

  • @ don bosco


    übersetzig dueni vielicht no ändere, aber eig. laufts jo scho guet. isch halt nur en 600er chasch mache wasd wotsch.



    benzinverbruch isch eig. scho chli egal. öb jetzt de töff 6 oder 6.8 liter verbrucht isch doch sch*** egal.


    2 Zylinder hend eifach viel meh Hubrum pro Zylinder und somit au en grösseri Explosion.


    Ergo: Meh Bumms usem Drähzahlchäller

  • Naja ich be mer nur ehn R4 gwönnt und jo ehn 2 takter 1zylinder :winking_face: Und das lauft halt au ned schlächt....

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • also mis RS125 isch hammer gsiii... 37 Ross ufem hinterrad, han nur de motor alli 2000km gwäxlet :mad:

  • d'übersetzig ändere hilft au ned ewig. en kolleg hed a sinere 750er s'übersetzig ändere ad absurdum gfüehrt. d.h. hesch locker im 3. chönne ahfahre und spitze isch villicht na 180 xii. s'problem isch denn, dass de motor nüm gnueg schnell ufedreht, dass'd e vernünftigi beschleunigung hesch.
    ich dänke für richtigig druck us de kurve gits nur hubruum oder wenig zylinder.
    @don bosco: mini 950er (V2) hed so e sidefiini gasanahm, ich chan i de ängschte kurve schön gas gäh, ohni das öppis riisst oder s'hinderrad verreist, besser als mit em 660er eizäpfer vorher

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • frage: gids au underschid bi de gasahnahm zwüschet vergaser und ihsprützer?


    weiss nume das ihsprützer meh konstantfahrruckle hend und ahfahrruckle.

  • junior


    im prinzip hesch recht, dass vergaser fiiner in de gasanahm sind als d isprützer.


    doch es isch


    1. alles immer e sach vo de istellig


    und


    2. hend ja mittlerwiile d isprützer 2 oder no meh isprützdüse überenand und 2 drosselchlappe wo die eint komputergstüred isch usw. das söll ja alles dem entgegewürke.


    emal merk ich bi de gixxer nüd viel vo irgendwelchem ruckle



    @lummel


    was meinsch mit digital??? O und 1 also vollgas kei gas oder was :mad: haha

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()