Camcorder - Helmkamera

• wooot, de chani mi ja fascht nüm bewege mit so viel cams :face_with_tongue:

han en jez mal bstellt. wäg dr helmcam muesi jez mal no luege welli ich det nimme

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    ja bösci es länged au 30 GB sehr sehr wiiiit :winking_face: d'uflösig isch ja max glaubs au numme 640x480 und sone uflösig uf mpeg4 brucht ja fasch kei platz.... 2 GB länged da ja scho für 2-3 stund und chasch dr jo usrächne wieviel denne chasch mit 30 ufnäh :winking_face: do macht vorher dä aku schlapp :winking_face:

also ich han süsch so serie und so ... dr. House und das zeugs, das isch mit xvid oder ähnlichem immer öppe so 300-400 MB und in sehr gueter Qualität (ohni Fragment) uf em PocketPlayer, händ jo 480x272 oder so.

• jo aber d'uflösig wots ufnimmsch wird ja sicher no einiges höcher siii als das was dä screen hergit oder?

e helmcam brucht jez nie so viel platz :smiling_face:

i bin jez mol no gekocam am abchecke... wenn die mir d'mwst erlönd bstelli wahrschinli grad bi dene no d'cam und de chas losgah :grinning_squinting_face:

• also gekocam erlaht eim d'mwst...scho mal öbbis :winking_face:

ämmmm... ich han no e frag villicht cha mir das irgend än elektrotechniker hie drin beantwort.

ich han bim cowon zwar en AV IN aber kein audio IN woni chönnt ufnäh... gits irgend än adapter für dä AV IN aschluss wo verzwiegt für es ufnahmegrät (helmkamera) und ines microphone???

bitte säged mir dass das gat :winking_face: susch muesi bi bullet-cam bstelle, die händ es integrierts mic idr kamera

• müssti halt wüsse, was für stecker d cam und was für eine dis ufnahmegrätli het...

es git scho söttig, wo denn de AV-in i die drü steckerli uftrennt. (gäl,rot, wiss für videosignal und audio) also mit gnueg umeadäpterle würsch das herebringe, das es passt.

müsstisch halt eifach under umständ zwei oder 3 adapter grad hinderenandhänke....

und die adapter sind au nüd unbedingt billig und es mikro bruchsch denn au no. defür chöntsch das mikro windgschützt montiee während dem d cam au irgend wo am töff anebringsch und hesch trotzdem immer guet bild und guete sound.

wär natürli scho d non-plus-ultra lösig.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• hmmm....ich mues glaubs mal dä heinz vo gekocam fröge...so en adapter wär natürli scho s'bescht aber findsch ja so wenig informatione über das im netz :frowning_face: