via usb kabel dänk
han mr mol dä cowon A2 no aglueged gha, dä het grad no en AV igang....jipeeeee bin mr allerdings immerno unsicher wäg dä vibratione
[Blockierte Grafik: http://www.cowonglobal.com/pro…onA2/photo/zoom/A2_03.jpg]
via usb kabel dänk
han mr mol dä cowon A2 no aglueged gha, dä het grad no en AV igang....jipeeeee bin mr allerdings immerno unsicher wäg dä vibratione
[Blockierte Grafik: http://www.cowonglobal.com/pro…onA2/photo/zoom/A2_03.jpg]
also ich schwör immer no uf Archos, mis Teil verhebt, dusse, dinne, im Fitness, im Flüger .... und au d'Akkulaufzeit isch mega, immer so min. 5h
hmmmm... ich dänke ebbe es sött eigentli au keis problem siii wenn dä siech ufem töff inere buchtäsche/rucksack hesch wäg dr vibratione. hesch din archos amigs au recht gschüttled während ere ufnahm oder allgemein idr benutzig? wahrschinli wirdi mir sonen cowon zieh.... 30 GB sött ja länge und lut verschiedene teschts isch er immer als sieger hervorgange gegenüber archos....scho allei weggen AV IN
de wird scho platz hah imene rucksack.
uf de rennstrecki halt mässig ideal...susch muesch en halt irgendwie uf em tank feschtbinde und halt us so fettem schumstoff e hülle baue. denke denn passiert dem au wege de vibratione nüt.
da chasch hüllene drus baue, dass das teil us em fenschter chasch gheie und de lauft immer no wiiter
zuestätzlich wenns so e schumstoffhülle uf em tank feschtbunde hesch mit em ufnahmeteil drinne hesch au no en airbag
ja ehhhh, genial i denke uf dr rennstrecki passt dä ja isi au ine buchtäsche wo ja hoffentli nid ufat während dä fahrt wenni sie am rugge hinde han
das mitem schumstoff hani mir au scho überleit aber binere feschtplatte weisch halt nie
i glaub i ziehn mr mal sones ding inkls gekocam oder so... da chunnt scho guet
dänke öb archos oder so, isch egal, sind alli zimli guet, wichtig bi archos isch halt 4. generation die neu. 604 oder 504 ... find bedienig und gschwindigkeit halt guet, schüttle, keis prob. und de AV-in isch nume mit adapter mögli, aber ich bruch en dehei grad no als VCR usw. Drum, muess eifach i dinere Nutzwert-Analyse uufgho
hehe, wieviel platz schluckt bi dir en kinofilm wennt en ab em fernseh ufnimmsch öbbe?
öbe so 1,5GB pro Stund muesch rächne, chunt drufa öb no dolby 5.1 ufnimmsch oder ned. Ich han au nume de chli mit 30GB Platte, git ja ober no mit 80 und 160 GB Platte, isch dänn chli dicker. Aber ich filme ned, drum passts für mich. Dänke du filmsch drum isch de Cowon für dich sicher besser.
jup, filme aber au für alles andere benutze, han ja au kein vcr dihei drum wärs no easy wenni da au chönnt. dä cowon het au nur 30 GB aber das sött ja easy länge. so viel sache wotti ja nid ufnäh und wenni mal öbbis ufnimme tätschis ehh grad ufe pc
sone riese feschtplatte mues ja nid sii aber i find das no geili grätli wot echli alles i eim inne hesch
jo und wennd uf de rennstrecki filmsch, denn chasch ja immer no de laptop mit externer feschtplatte mitnäh, denn chasch es grad überekicke.
denn langed 30GB vorig
ZitatOriginal von DonBosco
jo und wennd uf de rennstrecki filmsch, denn chasch ja immer no de laptop mit externer feschtplatte mitnäh, denn chasch es grad überekicke.
denn langed 30GB vorig
hihi... min Läppi het jo au nume 30 GB
wobi wenn ich das richtig gseh han het das cowon teil en USB host aschluss, sprich chönntsch die extern feschtplatte grad a dem ahänke und date überspitze, eifach zu geil
aber chasch der ja e 200GB externi feschtplatte chaufe.
und susch muesi em brüeder denn eini go chlaue...de spinner wott sich en neue desktop chaufe mit ere 750GB und ere 500GB feschtplatte 8o
was er demit mache will...kei ahnig aber mer mues es ja schliessli hah
ja denn isch ja geil.
also wenni au uf de rennstrecki bin denn nimi denn eifach no min ipod video mit denn hend mer nomal extra 30GB
das sött denn wohl lange
ja bösci es länged au 30 GB sehr sehr wiiiit d'uflösig isch ja max glaubs au numme 640x480 und sone uflösig uf mpeg4 brucht ja fasch kei platz.... 2 GB länged da ja scho für 2-3 stund und chasch dr jo usrächne wieviel denne chasch mit 30 ufnäh do macht vorher dä aku schlapp
hehe ja i dem fall....
also denn duen mal bstelle
gönd mer denn im schwarzwald go teschte. gekocam as heck und mini cam bi mir uf de tank und denn git das mal öppis interessants mit chli meh als nume einere istellig