Camcorder - Helmkamera

• helmkamera inklusive emme gschide camcorder chunnsch scho bald mal uf 500-800 Fr. die lösig vo samsung choschtet inkl helmkamera choschtet glaubs 450 stutz aber irgendwie wotti nur dä player und entweder ä bulletcam oder ä geckocam dezue... da bini mir nochli unschlüssig, aber ich bin emmel fescht entschlosse e memorycard lösig z'poschte :winking_face:

http://www.samsung.com/ch/prod…igitalmemory/vp_x220l.asp

@bösci: han au so mini bedänke bi dere wireless lösig... so züg isch schwierig z'beurteile wennt kei richtigi teschts dezue findsch

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• @firefox

due dw luftstrom wo nume scho d armature vo dinere zätti mached wirsch kei einzigi flüge uf de cam hah.

hesch mal bim fahre de chopf ganz uf de tank abegleit...da wirsch gseh, dass dete kein luftstrom herrscht und somit au das ganze ungezieferzügs obe a de cam verbii dir is visier knallt :mad:

Hypi

wenn d cam guet isch chasch sie ja näh und denn no e gekocam dezue für nach vorne filme und die wireless cam mechsch eifach ufs heck. wenn sie lauft isch cool und mer hend no e asicht meh, wenn sie nid lauft denn halt nööd....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• mis einzige problem isch dassi en chline camcorder bruche wo nöd vibrationsafällig isch für uf d'rennstrecki... det chani jo chum en rucksack mitnäh :winking_face:

wommers chan annemache isch ja keis problem, klettverschluss anne und ufe helm meche oder süsch wo am töff :winking_face:

• dänn isch mini lösig mit dem VCR Recorder im rucksack scho mal weg vom fänschter... :ugly:

mal luege... zerscht han dänkt mit dä digitalfotikamera...

aber d'reaktionsziet bim filme isch miserabel und qualität zum chotze...

• under em heck hesch ja es bitzeli plastz und susch halt uf em tank en cam halter und denn passt das scho.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• habe mich heute für die samsung vp-x 220 l entschieden!!
    preisvergleich lohnt sich; meine habe ich bei http://www.highdefinition.ch bestellt, für 746.--.
    habe die cam auch für 1298.-- gesehen!!
    wies lauft und schüttelt (oder eben auch nicht) werdet ihr bald erfahren. :smiling_face_with_horns:

gruss melco

ps: am fritig 2.3. isch ps-höck uf em albis !!

Es ist nie zu spät, um vollgas zu geben !!
    Quäl dich, wenn du nach oben willst !!

• kewl.. da bini gspanne druf öb das guet isch das ding. het das ding jez än A/V igang und eventuell no LANC?

benutzisch die mitgliefered cam oder hesch es extra teil?

chasch fötteli mache? :smiling_face:

• jo genau dä hani au is aug gfasst... hesch no zuesätzlich memory dezue kauft?

welli helmkamera hesch kauft gha?

bin mal gspannt wie das so lauft :smiling_face:

• han do es mail becho vo geckocam woni mal agfraged han, was sie vo dem samsung camcorder haltet, ihri antwort :

der von Ihnen erwähnte Camcorder ist nicht mit unseren und auch mit keinen
    anderen Helmkameras kompatibel, da alle Helmkameras ein Aufzeichnungsgerät
    benötigen.

Da der Samsung Camcorder keinen AV Eingang besitzt kann dieser auch nicht
    aufnehmen. Wenn Sie speziell nach einem Aufnahmegerät mit Speicherkarte
    suchen
    würde ich Ihnen folgende Geräte empfehlen:
    Archos AV500 / Archos AV700 oder der Cowon iAudio A2

Es gibt auch von Aiptek und von Mustek Geräte welche als
    Helmkamera-Aufzeichnungsgeräte dienen können.

Bei weiteren Fragen melden Se sich einfach bei uns.

schint so als muesi mi da nacheme andere gschide camcorder ummeluege :winking_face:

• das mit de kompatiblität isch ein gueti feststellig( han ich zwar vorher scho gwüsst).
    da ich kein technikfreak bin und kei biendli uf em blüemli in makroufnahm wot ufneh, bruch ich au keis hightech mit grausam vil möglichkeite (wo ich eh nie bruche).
    morn chan ich cam go hole und denn gahts los mit üebe, flueche, motze :ugly: ....und am schluss hoffentlich doch no es grinse im gsicht.

grüess

• Hei Melco, ich han dä Vorgänger oder was au immer vo dinärä...
    Super aifachi Bediänig und s'Bild isch wiä mä uf minä Videos gseht nöd so schlecht. Ach halt diä wo ihr chönd luägä sind natürlich no komprimiert, also no besser :winking_face:
    Wirsch freud ha dra. hehe

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• jau melcor....chasch du mal es teschtvideo mache mit dem ding? villicht au no mit föttelis vo dr usstattig? irgendwie findsch eifach kein vernünftige recorder wo uf memory card schriebt und glichzitig en AV igang het :frowning_face:

ich bin jez doch ehnder wieder am überlegge öb i nid söll en archos 404 + travel adapter chaufe und e spezielli helmcam vo bekannte abüter...dä archos schriebt zwar uf feschtplatte aber was blibt mir anders übrig?? mini dv isch irgendwie tuntig und unhandlich... het eine es teschtvideo won er mit em archos ufgnoh hät? würd mi interessiere was das ding für vibratione ushaltet.

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• jep, wird sofort es paar probeufnahme mache.
    aber wie bring ich das uf de komposti??? man übe und staune :mad:

gruss