Camcorder - Helmkamera

• so ihr leuts. ich wott mir en camcorder inklusive helmkamera aschaffe und bin do echli geteilter meinig resp. würdi gern chli vo euere erfahrig/meinig mit videos mache ufem töff i dem thread sammle.

also zerscht mal zu dä helmkameras (das thema hämmer zwar schomal gha aber hie nomal e uflischtig vo allne gschide hersteller woni gfunde han):

HelmetCam.com (sehr robuschti kameras inkl. recorder)

bulletcam.com (sind sehr günschtig defür bütets kein recorder aa)

geckocams.com

minikameras einzeln

archos camcorder mit accessoir minicam

helmkamera.ch

also das wäred mal die minicamlösige woni weiss, wenn ihr no meh kenned, numme anne mit.

jezze isch eifach mini frag wo sich stellt. Welle camcorder ziesch dr für e helmkamera? es git 3 arte so wien ich das gsehne wie dä recorder beschaffe sii sött.

1. Analog direkt uf es band recorde
    2. digital uf e integrierti feschtplatte wie z.b. bim archos
    3. digital uf e memory card

so, was isch jez beschte dem? Also ich würd säge s'recorde uf e digital memory card isch die bescht variante wegg dä erschütterige wos git dänki isch da d'feschtplatte chli ufem holzwäg.

jezze aber welle player söll mr da näh? die bi helmetcam.com händ sonen recorder wo ufe memory card schriebt, isch die öbbis wert?
    wie gsehts mit dä stromversogig us, welle camcorder hebt da lang durre welle nid?

was für memorycards händ ihr drinne und wie lang chönd ihr öbbe en film übere helmkamera ufnäh?

bin mal gspannt uf eui antworte :smiling_face:

d'camcorders söttet übrigens über AV-In und Lanc verfüege!

Cry mich ein river ! :ugly2:

• han emal videos gseh wo mit dem system ufgno worde sind und die sind echt ganz nett gsi

http://www.sportcamsysteme.de/info.html

wege de ufnahmequelle denki isch es DV band oder Memory sicher am vibrationsunempfindlichschte.

feschtplatte hetti da so mini bedenke....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Hani scho imene andere Thread inegschribe. Han en Archos, muess aber no Helmcam chaufe ...

Guckst du hier: Archos 504

504 gits in 80 und 160 GB
    604 in 30 GB ... isch eifach chli dünner, süsch genau gliich.

und Helmcam unter Zubehör ...
    Zubehör

• Han mich au länger mal mit dem Thema befasst...
    Schlussändlich isch ä miniDV Cam immerno die Best lösig. HD Cam/MultimediaRecorder isch heikel wäge de Erschütterigä und MemoryCard wär ä Option aber mer mues halt die limitiert Speicherkepazität berücksichtigä. Han mal Kontakt mit de GeckoCam Jungs ufgno und die machet mer no en guete Idruck (au Prieslich). Gahn doch mal uf de Link wod innegstell häsch, det uf Info und dänn Kompatibilitätsliste. Det chasch dänn checkä wellä Cam geignet isch und welli nöd.

SOK

PS: @Lümmel: Die Cam vo Archos isch glaubs ziemlich für nüht...

Einmal editiert, zuletzt von sok ()

• Zitat

Original von sok

PS: @Lümmel: Die Cam vo Archos isch glaubs ziemlich für nüht...

woah, gits di au no :smiling_face:
    ächt... also de Player isch hammer, öppis vom passendste momentan, kenne kei bessere mp4 momentan und cam shit, muess dene mol schriibe :smiling_face:

• Ja eh gits mich au no. Bin numme nümm so aktiv am schriebä us diverse Gründ.

See you

SOK

Ps: Mer chön ja mal dies Teil go teste sobald du die richtig Helmcam gfunde häsch bin am Dunstig und am Mäntig am trainierä.

• Zitat

Original von sok
    Han mich au l�nger mal mit dem Thema befasst...
    Schluss�ndlich isch � miniDV Cam immerno die Best l�sig. HD Cam/MultimediaRecorder isch heikel w�ge de Ersch�tterig� und MemoryCard w�r � Option aber mer mues halt die limitiert Speicherkepazit�t ber�cksichtig�. Han mal Kontakt mit de GeckoCam Jungs ufgno und die machet mer no en guete Idruck (au Prieslich). Gahn doch mal uf de Link wod innegstell h�sch, det uf Info und d�nn Kompatibilit�tsliste. Det chasch d�nn check� well� Cam geignet isch und welli n�d.

SOK

PS: @L�mmel: Die Cam vo Archos isch glaubs ziemlich f�r n�ht...

jo geckocam tönt sehr verlockend, vor allem d'packages. händ mr jez scho es paar vor feschtplattelösig wie sie de lümmel het abgrate :smiling_face: dä recorder vo archos wär halt au für anderi zwäck kewl aber für das ich eigentli numme wott töfffahrte ufnäh wärs echli overhead und d'feschtplatte gat ja wahrschinli au an arsch bi viel vibratione.

kompatibilitätslischte gseht au isi uuuus :)...I'm in :smiling_face:

weisch du öb mr es geckocam package au mitere höcher uflösende cam, sprich ere 550 chan haa oder isch das numme uf spezielli afrag?

• Da chan ich dir kei sicheri Antwort druf gäh, würd mal det afrögä. Übrigens, isch sicher en riese Vorteil anerä DVCam, dass mer ä Kurve oder so, au mal normal chan filme und soviel ich weiss cha mer sich für das Gäld wo de Archos kostet, fast ä DV Cam kaufe.

SOK

• und susch chasch als übergangslösig emnal für'd rennstrecki immer no mini DV cam uslehne

emal in anneau wennd defür wieder cam mobil spielsch :grinning_squinting_face:

und natürli schwarzwald

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Wiä scho gseit mini Cam häsch jo gseh und in Dijon werd ich sie sowiso au wieder däbi ha. Ich han mini Cam au scho an Helm montiert, muäs aber sägä diä Ufnahme sind nöd so hammer wordä. Ufäm Tank find ichs glich immer no geiler oder halt irgendwo am Bike. Am Helm gsehsch aifach d'Schräglag nöd so will halt dä Kopf chli ufä hebsch. Mini isch abgseh vom Batterie verbruch dä Hammer, aber äbä Priis isch au nöd ohni. :smiling_face: du jo luägsch mol no chli umä und zeigsch was geh hät.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ich han no öbbis gfunde bi samsung mitere wireless helmkamera..... weiss nur nöd öb die öbbis taugt... me find sie au nöd über d'herstellersitä direkt sondern über google :winking_face:

edit:es nimmt direkt uf built in memory uuf oder optional zuesätzlichi SD charte also zimmli unafällig uf vibratione.
    het au no A/V input falls die cam doch nüt isch...

klicksch du hier

[Blockierte Grafik: http://www.samsung.com/Product…images/b2c_l_scx210wl.jpg]

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• jo gseht interessant us.

aber mues denn halt eifach de ganz sender fürs wireless sehr vibrationsbeständig siii....

emene kabel chans schnurze sii öbs gschüttled wird oder nööd, aber das ganze kabelloszügs isch teilwis eher heikel...

aber chasch ja mal afräge ob das ganz g eignet seg zum au uf em töff montiere

• geili sach, han scho immer wele mini usfährtli ufneh!!!

han mir ä tankdeckelkonsole bsorgt gah, zum druff ä digicam oder was au immer druff azmache...

aber ich han leider kein windschutz, drumm hani immer mini bedänke gah zum öpis druff zschrube...

isch eigentlich qualität vo dene abgsetzte kameras guet?
    schnälli reaktionsziet? was müessti prisslich mit ufnahmegrät rächne?

thx

• also wegem fehlende windschutz isch absolut keis problem.

hesch halt chli heftigers rusche uf em video wege de grüsch, aber susch machts nüt.

• Zitat

Original von DonBosco
    also wegem fehlende windschutz isch absolut keis problem.

hesch halt chli heftigers rusche uf em video wege de grüsch, aber susch machts nüt.

und toti flügene bim objektiv...? :mad:

suscht müessti us plexiglas en schutz boue...

aber so ä chlini abgsetzti helmkamera wär doch perfäkt