Leasing

• agusta isch scho geil.. aber e untergrupierig vo cagiva...
    und die sind bekannt defür das si mit ersazteillifere und verträtige i de schwiiz meh als nume scheisse drah sind...

zum thema lease... lass das lieber...
    machsch en unfall oder ähndlich wo au kei vollcasco zalllt hesch meh als nume gschisse...

• Also d Mamba wär scho de absoluti Hammer. Die esch ond blibt min Traum.

Zom Leasing. Ech ha mer das so vorgstellt, dass ech en Chlikredit be de Bank uf neme, dete of 18 Monet ab zahle, ond für de Töff Vollcasco. Ech mache för sones Bike secher kei Teilcasco. Do schind ech mer jo es eigete Fleisch.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• ja logisch muesch da vollkasko ha........ aber de darfsch eifach nie ds schnäll ine kurve und di ablegä.... schüsch wird dir de di ganzi scheisse kürzt..... :(:( tja so si mir versicheriger halt :grinning_squinting_face:

ja und bimene leasing isches ja gsetz, e vollkasko ds ha....... aber äbe, wennd ds schnäll bisch muesch mit chürzige, oder regress rächne u de zahlsch eifach de sälber.... aber äbe es gwüsses räschtrisiko blibt ja immer....

• säg mer öpis womer oni rästrisiko mache cha:) das geds e de hötige ziit gar nöme.

• ja logisch sägi ja...... da si di guete alte zyte scho besser gsi.... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

nei für das gits ja üs versicheriger, mir gäbe wenigstens für e grosszahl vu de risike schutz !!!

darum: vermehret und versichert euch..... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• Was haltät ihr den vo Occasionä? I ha afangs au immer e neui Maschinä wöllä aber ha mi trotzdem für än Occasiontöff entschiedä.
    Es git nämlich au super Occasionä. :winking_face:
    I ha si grad bar bezahlt und jetzt göhrt sie mir. :grinning_squinting_face:
    Fazit: Drum bini jetzt nöd knapp bi Kassä und muäs nöd jedä Monät Gäld für Leasing oder Kredit abgeh. *thumb*

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• auso ii finge für zum aafoh länge occasione lengschtens!! wär de ou nid grad sooo huere schaad wie wennd e nöii maschine würsch ablege.. (mini meinig.. )
    und vom finanziele aspäkt här isches sicherlech ou gäbiger!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Töff würd i jetzt persönlich nöd Occasion chaufe, lit aber nur dra das ich absolut rein gar kein Plan vo Technik ha und drum nöd beurteile cha i wa für eme Zuestand en Töff isch :))

d'Auto han i beidi Occasion kauft (macht minere Meinig no au kein Sinn es neus Auto z'chaufe, wenn es Johresauto mit 10tkm für 3/4 vom Neupris überchunsch).

Lease würd ich au nie, isch aber me e Philosophiefrog.
    Im Endeffekt zahlsch es paar Prozent me für öppis wo der während de ganze Zit gar nöd würkli ghört het.
    Und wenn de Leasingzitrum abgschlosse isch und en neue Töff wotsch chaufe hesch kei Geld (will da jo voreweg für's Leasing zahlt hesch) und muesch wieder lease :face_with_rolling_eyes:

<div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

• @ BB
    jo, im jäner wirdi 18ni und bi scho mächtig am spaare und luege dassi uf nöchscht saison odr vilicht scho uf aafangs johr e töff ha!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• also mini yami fazer, bmw1150 gs adv. und ktm 640 han ich au nid neu kauft sonderns als vorführfahrzüüg. döt han ich einigs an geld gspart und dr töff isch praktisch neu gsih, wenig km und noch 1 1/2 joor garantie.

d 950 ktm han ich nigelnagelneu poschtet wills kei vorführmodell kah händ. bereus im moment aber gar nid.... :]

s'leasing hätt vor- und nochteil. mim fraueli si auti und die beide töff händ mit cash zahlt, mi auti isch gleast.

• We me sech gnue Zit nimmt dr Töff azluege, Probefahrt macht etc. de si Occassione e gueti Sach! Aber me cha natürlech ou huere Päch ha und e verbastlete Scheisstöff verwütsche wo me när immer Problem het dmit...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Ech be eifach gäge occ. wellt nie weisch we de vorhärig de motor i gfahre hed. das esch bemene automotr ned ganz e so schlemm we bemene hochleistigstöffmotor we z.b. vonere r1, gsx-r, mv ....
    zodem: ch mer eine säge wo ech en 1000er mv occ. söl öber cho??????
    Ond sorry, er chönd mech vomerus hernpeckt oder spenner nenne, aber noch mim 125er chond mer nüd anders onder min aller wärtist.