Esch ächli schnell

• SCHÖFTLAND

Autofahrer mit 149 km/h unterwegs

Auf der Hauptstrasse zwischen Schöftland und Kirchleerau hat die Polizei am Sonntagabend einen Autofahrer mit 149 km/h geblitzt. Erlaubt ist an der Stelle Tempo 80. Dem Lenker droht der Entzug des Führerausweises.

:face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::top::top:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• jo guet i mein wie schnäll hettmer 150 droffe, guet met em auto gohts scho nochli länger aber z.b. metere offne 600er/1000er esches jo met eim augezwinker!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ja mit eme "normale" auto muesch scho mal chli heftig gas gäh dass uf sone gschwindigkeit chunsch.

doch wie de TS gseit het mit em töff gaht das ruck zuck....

150 isch ja immer no 2. gang also chans gar nüd so schnell sii...oder? :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ömmmmm...ämmmmmm.... ich muss weg :grinning_squinting_face: :mad:

edit: pschhhhhhht....isch ja huere langsam :winking_face:

edit @bösci..... 165 isch bi mir ja no erschte gang :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

2 Mal editiert, zuletzt von Hypi ()

• jo ebe zom bispel met mim clio 1.6l 16v! 136 ps do muesch wörkli scho es rächts stöck warte besd of 150 besch also das schaffi i de wenigschte 80er bzw. dröcken eifach ned so lang! met mim charre beni oftmals so of 100,110 vellecht ond met em töff chani leider ned meh als glaubs 150 wäg de scheiss drosslig! weiss nömme han glaubs öppe 156 mol einisch häre becho of de autobahn oder so eigentlich huere langsahm fören 600er aber ebe ... nei dorom hani au noni gross problem dass mi met 150 chönnt bletze of de 80er aber ebe au met minere kastrierte R6 chomi schnäll of 130,140 ond das esch jo au scho vell z vell wenn en bletzchaschte dete stoht oder so aber ebe ... muess denn ufpasse wenn mini offe esch aber das esch jo säg mol fascht be jedem so! om so meh leistig om so meh gfohr wäge buesse ond so :P! so fertig met mim roman ... n8 zäme :face_with_tongue:

• chunt immer druff ah was de für es auto gah hät...

150 isch deftig... de uwies hät er eh grad müese abgeh, sofern de nachher grad usegnoh händ...

die cheibe bulle händ hüt abig vor minnere blitzt...
    zum glück bini hüt grad knapp 55 gfahre (gmäss tacho), suscht hättets hüt vo mir scho wieder trinkgäld übercho... X(

und das vor de huustür... weisch wie bitter!!!!!

und vorallem richtig fies. wänn's merksch, isches scho zspat...

• aso met mim auto hetti jetzt ke problem ben ide beschlünigung ab öbe 2500 rpm no fasch rassiger als met em töff vorallem drosslet und 150 hesch verdammt schnäll met auto und töff. ähm esch de polito neume ume? besch ned met em auto underwägs oder? :smiling_face_with_horns:

@ts 156 glaub der ned well im fricktal hinde hanich lut tacho öbe .65 gha und mer send hinderenand gfahre. fazit verzapf ke seich :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Ja guuet, so öppis speziells isch das jo nid. Mue nid öpper behaupte seg no nie so schnell gsi :face_with_rolling_eyes:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• Säge nur soviel:

Norwegen: "YouTube"-Video überführte Raser
    In Norwegen hat die Polizei eine Geldstrafe gegen einen Raser verhängt, der seine rasante Fahrt bei "YouTube" veröffentlicht hatte. Die Polizei verfolgte daraufhin im Internet seine Spur.
    In dem Video wurde eine Höchstgeschwindigkeit von 240 km/h erreicht. Durchschnittlich soll der Mann 139 km/h gefahren sein.
    Die Polizei verhängte nun ein Bußgeld in Höhe von 8.500 Kronen (1.025 Euro). Der Mann nahm das Video aus dem Netz.

• Zitat

Original von Charlie
    aso met mim auto hetti jetzt ke problem ben ide beschlünigung ab öbe 2500 rpm no fasch rassiger als met em töff vorallem drosslet und 150 hesch verdammt schnäll met auto und töff. ähm esch de polito neume ume? besch ned met em auto underwägs oder? :smiling_face_with_horns:

@ts 156 glaub der ned well im fricktal hinde hanich lut tacho öbe .65 gha und mer send hinderenand gfahre. fazit verzapf ke seich :grinning_squinting_face:

cu charlie

also 165 hesch du ofem tacho gha hender mer?

• haha 165kmh...

aber wohl nüd mit de sumo oder???

wenn doch isch de tacho katastrophal falsch, well die lauft ja offe nüd emal so viel :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Pollito
    Ja guuet, so öppis speziells isch das jo nid. Mue nid öpper behaupte seg no nie so schnell gsi :face_with_rolling_eyes:

ja ich kenn sogar eine dä tuet ufem forum ride mal voll über 200 ufdreihe.... hmmmm....dä name vo dem maa fallt mr grad nid iii :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2: