Versicherungen

  • :winking_face: jo aber was kostet es für mech was du öberchonsch esch mer glich chasch mech defür ilade zum znacht :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • hehe jo wöri scho mache (also d'Iiladig*lol*)
    jo chunt dänk drufa
    1. was für en töff
    2. dis alter
    3. siit wen du dä führerschii hesch
    4. 1. inverkehrssetzig
    5. welli deckige :smiling_face:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • chan mir mal öppert säge öb ich söll vollkasko oder teilkasko ne???


    I wirde am nöchste mäntig 18ni und ha theoire am letschte mittwuch bestande (mit null fähler :grinning_squinting_face: )!!!


    I ha ä Z750 und weiss jetzt nöd was für ä versicherig i söll abschlüsse d'vollkasko isch ebe relativ genau än 1000 tüürer als teilkasko....????


    Danke für d'Tipps :evil2:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Mobiliar Versicherig


    Haftpflicht und Vollkasko ufe '04er Z750 für... glaub 1500.- uf Bonusstufe 105% :face_with_rolling_eyes:


    Cha Mobi nur empfehle! Ha alles dött. Huusrat, Haftpflicht, Auto, Töff und bis ez no nie irgendwelchi Umständ gha ime Versicherigsfall obwohli doch scho öppis ha müese ageh. Sind sehr zahligswillig so wieme das vonere Versicherig eigentli nid gwöhnt isch. Usserdem unkompliziert und mindeschtns zSchaffhuuse extrem nett.
    Aber Vorischt: Als Jung und Neuläner würi ken Golf GTI amelde. Si händ do so struubi Prämieabstufige.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...



  • Chunt drufa wie du fahrsch, i ha für mini 650er nur Teilkasko gmacht, well i mein wenn du Aständig fahrsch, bruchsch kei Vollkasko. Zuedem isch d'Warschiindlichkeit dass du abgschosse wirsch grösser, als dass du öper abschüssisch...verstohsch?


    I zahl für mini 650er, CHF 600.- öpe..=)

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • @ RoD


    Aso e Teilkasko bringts i mine Auge nume, wenn din Töff verusse stoht und nid vor Vanalismus, Naturschäde und suschtige unverschuldete Sache gschützt isch. Ich ha e Vollkasko willi d'Bandit 4 oder 5 mol abgleit ha und immer sälber dRep ha müese zahle. De Töff hät am Schluss so öppis vo Kacke usgseh wili eifach immer nur es nötigscht mache loh ha. Abblätterete Lack isch halt eifach schwarz überlackiert worde dass nid roschtet und Büüle sowie Chrätz sind dött blibe wos sind. dZätti isch eifach zschad zums nur halbpatzig zmache. Drum Vollkasko mit Fahrlässigkeitsschutz und Mindescht-Selbstbehalt (500.-). Isch bi miner Fahrwiis sicher nid es dümmscht :engel:


    Ah, also ich sägä: Entweder Vollkasko oder nur HP

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    2 Mal editiert, zuletzt von Pollito ()

  • Nei nei, Roger ou Teilkasko macht Sinn.... Nämlich denn, wenn ufe Latz flügsch und dr d TK dini Töffklamotte zahlt...


    Uf dr R1 hani trotz ihrem Alter en Vollkasko, dr Unterschied zur TK macht mir pro Jahr zirka 2oo.- us. Das Ding mues dr nume einisch z.B. bim Tanke umgheie, denn heschs für es paar Jahr dus.


    Wobi ig scho überleit ha, d Kasko grad ganz use z näh....

  • hm..aso mini r6 hani teilkasko versichere lah, halt eifach welli vell unterwegs bin und sie oft dusse staht.


    vollkasko isch für mich als schüeler eifach z tüür..i mien i zahl teilkasko g laubs öbbe 300 odr so bide allianz, vollkasko müessti knapp 800 stutz herebleche und da bringi ned ane..



    aber spöter de für mini r1 gitz sicher e vollkasko:D

    Listen to many, speak to few

  • Wheeler


    also 300 teilkasko und 800 vollkasko wär ja recht en guete priis...



    ich zahle bi 50% bonus für mini gixxer immer no 1200hämmer für vollkasko....


    da muesi sie ja fasch mal schrotte und gege e kilo itusche wenn sie mer z langsam wird..susch lohnt sich das nöd :face_with_rolling_eyes::hmpf::ugly::mad:



    Andrea


    leider isch d chance dass mal en rutscher hesch und ufd schnurre flügsch grad nomal grösser als dass abgschosse wirsch...


    e Sumo würdi au nie vollkasko versichere, mini CBF naked bike hani au nume TK gha aber bimene sporttöff choschtet ei mal umgheie wo d schale kaputt gaht schnell 2-3mille...

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von Andrea
    Es chunt drufa was du abschlüssisch weisch :smiling_face:



    häsch ehn pn vo mer becho gruess michel

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Danke fürd antworte.
    I ha jetzt Vollkasko bi dä Zürich versicherige.
    Die sind übrigens sehr nett hilfsbereit und zahligswillig chani (zum glück) nöd beurteile welli no nie öppis gha han. :mad:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die



  • Jo oke mini het nöd so vil dra..stimmt scho:)

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: