Versicherungen

  • Hallo ihr Lieben :winking_face:



    Ha mol ehn frog in sache Versicherige,be wellche ihr so sind?? Auso ich be be de Winterthur und die duet grad schwer wen sie muess zahle händer au scho mol so was erläbt???



    MFG Michel

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • bin bi de basler gsi und die isch sau tür gsi und het sich sofot blöd gstellt wos mal drum gange isch z zahle....



    jetzte bini bi de Züri, han aber no nie öppis müesse zahle lah zum glück.


    aber zahle für en türere töff und vollkasko nume ca 30% meh also vorher bi de basler zahlt han.


    de glich töff wär eifach grad mal s dopplete gsi bi dene 8o



    aber susch hani ebe wie gseit zum glück no nie müesse gross erfahrige sammle, öbs au würkli zahled bimene unfall...

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Jo be mer esch es ehn standschade (er esch mer vom ständer gheit) :frowning_face: und de mäch hät gmeint ich sell in amälde do ich jo vollkasko haa das ich ned so ehn grosse abschrieber hät well ha in jo verkauft.... aber jetze wänd die mer mini prämie um 1000.- ufeschruube finde das ehn frächheit....

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • I bi bi dä Helvetia Versicherige.


    Und mue sege, sie sind echt guet, well sie hend mer sogar de Töff zahlt wo er mir klaut worde isch...
    Zuedem chasch als Neulenker (falls bisch!) aus Selbstbehalt 0.- wähle (sust nöd üblich!)

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Auto, wie Töffs ... sind bi de Zürich ... also ned ZüriTel ... das isch irgendwie öppis anders. Han bis jetzt nie Problem gha und en gueti Priis, aber ich glaube das goht wenn gueti Kollege binere Versicherig hesch :winking_face: ... dänn gits so KumpelRabatt :grinning_squinting_face:

  • @hanni-bal..nur zue, i rechne eu gern ä offerte und lueg dass forum-rabatt giiit!:)

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    @Lümmel, drum schaffi grad selber bi dä Versicherig weisch :grinning_squinting_face:


    uff... das isch en gföhrlichi uusag gsii :grinning_squinting_face: aber git jo dänn vil provision mit xxx forenmitglieder :face_with_tongue:

  • Bin au bi dä Winti, han aber nur positivi Erfahrigä gmacht. Han aber au no niä än Schadä gha. Den ischäs wohl nöd schwer zum fründlich sie. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING