Britney Spears hat eine Glatze
-
-
omg wie das usgseht ... do verrecki eifach ab dere hey! oder het sie chräbs oder so öppis gha ond wäge chemo d hoor verlore oder was? denn wärs natürli öppis anders!
-
nei nei sie esch sicher weder am neu styele
-
endlich macht sie mal öpis gschitzz.
Die glicht mer jetzt scho fast
-
eifach nume peinlich die frau....
het sie grad sorge becho, dass sie nümme en topplatz uf de "worst styled dressed looking person" lischte het???
naja mir chans ja glich siii. vo mir us chan sie umerenne wie sie wott. solang sie eim nümme am radio oder am fernseh mit ihre komische "oops i did it again" unschulds lamm komisch zeugs nummer nervt
-
ich hoffe eifach nid dass anderi fraue das jez nahmached damits inn sind
-
Zitat
Original von Hypi
ich hoffe eifach nid dass anderi fraue das jez nahmached damits inn sindja wär emal schwärschtens z empfehle.....
aber denke ganz so blööd sind ja nüd alli fraue dass es alles de britnäääiii nahmached. und wenn doch, denn interessiereds mi sowieso nööd. also vo dem her nüd so schlimm.
de chasch wenigstens grad uf e distanz vomene kilometer mal e voruswahl treffe
-
Zitat
Original von Milan
Die glicht mer jetzt scho fasthui... söll ich echt am milan sones huutfarbigs chleidli (toxicvideo) bsorge, demit er bim nöchschte treffe mal d'bühne chan stürme?
-
lol ned schlächt
-
http://x17online.com/celebrities/br…ry_for_help.php
ich weiss ja nöd... aber naaaaaaajaaa
.
-
Hmm shit aber esch das ned es dubel?? oder so glaube ned das die so tüüf esch mit sim ego