Rennschale; wer het interesse?

• ja ich fräge mal no ah wie lang dass d lieferziite sind.

s herstelle vo de schale gaht ca ei wuche wenn sie nüd an lager vorhande isch.

han no agfrägt wegem lümmel sinere duci. falls er d schale für d 1098er au scho chan liefere, denn wäred mer eventuell scho z 5te

no meh rabatt wirds zwar eher nüme gäh aber denke billiger findsch kei kompletti neui schale, wo au aständig passt.

sölled e ganz gueti passfform hah, so dass eifach die vorbohrte öcher bohred werde müend und denn isch guet.

eventuell chönd mer grad no d schnellverschlüss für d schale dezuebstelle.emal die wo wennd. denn fallt das ganzi au no under de rabatt.

chan natürli au alles mit normale schrube zämemache, aber s montiere gaht denn halt eifach jewils dementsprechend länger.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• häre mit schnellverschlüss... und die müll 1098 het irgendwie x-millione schruube, a de alte 996 han i grad so 6 stück gha :frowning_face:

• also bi allne verchleidigsteil, wo eifach zwei plastikteil zämegmacht werde müend chasch au schnellverschlüss a de originalschale bruche.

aber ich weisss gar nüd was ihr so hend...

mini gixxer het es paar wenig schrübli und de rescht isch per so gummitöggel dinger zämegsteckt :mad:

• Zitat

Original von DonBosco
    also bi allne verchleidigsteil, wo eifach zwei plastikteil zämegmacht werde müend chasch au schnellverschlüss a de originalschale bruche.

aber ich weisss gar nüd was ihr so hend...

mini gixxer het es paar wenig schrübli und de rescht isch per so gummitöggel dinger zämegsteckt :mad:

playmobil :grinning_squinting_face:

• öppe.

isch würkli chli wie so en chinderbauchaschte....

alli grosse teili sind nume zum zämestecke und denn hebts scho mal und denn eifach no es paar schrübli zur sicherig. halt würkli sehr eifach.

vorallem s demontiere vom ganze heck hends bi de gixxer hammermässig gmacht. eifach 4 stecker abzieh, 6 so plastikschnellverschlüss löse und 2 schrube und denn chasch de ganz höcker inkl. de liechter wegzieh :grinning_squinting_face:

• naja s wechsle wär nid so problematisch aber ich hett gern eifahc zwei felgesätz..aber die sind leider schweinetür

• tönt isi bösci... schnellverschlüss wäred au isi. bi minere R1 sind z.T. chli verschiedeni verschlüsstechnike agwendet wurde bi dr schale :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Bin zrugg us dä Feriä... Tönt alläs scho recht hammer mässig. :winking_face:
    Ich luägä mol wägä dä Finanzä undämä neue Töff. hehe...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Jo ich würd mir aifach huärrä gern ä 750 sugi chaufä. s'Problem sind mini Bremsleitigä wo ich müäst wechsle das Johr plus Rennschalä etc. will ich nümä investiärä wen ich imänä halbä johr den glich ä neui Chaufä. Aber das huärrä Geld. :-((((

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Jo ich würd mir aifach huärrä gern ä 750 sugi chaufä. s'Problem sind mini Bremsleitigä wo ich müäst wechsle das Johr plus Rennschalä etc. will ich nümä investiärä wen ich imänä halbä johr den glich ä neui Chaufä. Aber das huärrä Geld. :-((((

Tztztzt... das als SoftwareHirni :grinning_squinting_face:

• naja finanze muesch selber wüsse, aber s letschte woni mache würd wär mit eme töff uf'd rennstrecki, wo nümm so 100%igi bremsleitige het und du hesch ja doch einigi termin i dem jahr.

und wennd überleisch wie viel dass verlürsch, wennd mit de gixxer und de originalschale nume en rutscher hesch.... das gaht denn schnell id 1000er ine und de verchaufswert vo de gixxer isch dahin....

wenn 750er denn jetzte chaufe und denn grad au d schale für'd 750er.

öppis falsch mache chasch mit dem töff eineweg nöd. isch es hammer teil.