Shark RSF2 Race Nexus

  • Hatte vor Shark zwei Shoei die waren ca. gleich laut.
    Beim guten Fachhändler kannst du den Helm auch einmal probefahren!


    Airoh kann ich dir auch empfehlen.

    Einmal editiert, zuletzt von Joschi ()

  • Ich han än Shark RSX (glaub hehe). Bin au huärrä z'fridä, aber wägäm Lärm chaschäs nöd mitämä Schuberth verglichä. Shoei etc. weiss ich nöd wiä dä Lärmä so isch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hi
    Optisch ne gelungene Sache, wenn das Teil auf deine Rübe passt, kann man mit so einem Helm kaum was falsch machen.


    Kenne das Modell nicht, hatte aber schon Shark-Helme in den Fingern. Insgesamt waren die Dinger eher von der schwereren Sorte (wie gesagt, erinnere mich leider nicht mehr an das Modell). Von schöner Optik und netten Spielereien nicht blenden lassen, der Kram muss einfach funktionieren, Ersatzteile jederzeit erhältlich und bezahlbar sein (da könnten einige Shoei-Fahrer noch Überraschungen erleben - schon nur der Preis für ein neues Visier :mad: ) und schliesslich muss das Teil einfach passen ohne Luft, aber eben auch ohne irendwo zu drücken.


    Marc
    der schlicht nicht wüsste was ihm passen könnte, seid Shoei die Passform seinen "europäischen" Kunden angepasst hat :böse:

  • Han genau de vom grosse Bildli und bin eigentlich mega zfride. Halt wie scho xeit zimmli luut, vor allem so ab 120 wirds "pfiffig" :winking_face: Aber mich störts nöd (nüme) gross.

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Han genau de vom grosse Bildli und bin eigentlich mega zfride. Halt wie scho xeit zimmli luut, vor allem so ab 120 wirds "pfiffig" :winking_face: Aber mich störts nöd (nüme) gross.



    esches extrem lut?

  • En Kolleg vo mir het än Shark und er isch sehr z'fride. er het au nüt gseit vo psunders luut oder so...


    Weiss öppert gnauers vo Airoh Helm? i finde die sind ebe no huere berquem, wells nöd eifach äs polschter het sondern än richtige "schnitt" het was heisst das d'ohre und d'backe nöd so verquetscht wärded.
    er het zudem ä Carbon/Kevlar gmisch was dä Helm relativ liecht macht (1200gr) i ha nen probegfahre und i finden nöd psunders luut. (isch au nöd dä liisligscht) zu dem allem ane gseter no geil us :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:
    Aso min nöchste Helm wird sicher än Airoh Dragon Light.


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • hmmm de tueni doch de shark emol probefahre ond de nehmini wel optisch esch er de hammer

  • en Helm muess eifach uf dini Bire passe ... jede Shoei isch chil anders, en Uvex isch meh für breiti hirni dänkt usw... also ich würd erscht zweitrangig uf d'marke oder design luege, macht kei sinn wenn irgendwo dänn nid suuber sitzt.

  • Jo aber er muess au qualitativ guet sie oder ned?? Es bringt der nüüt wen er passt aber alles vom helm wegflügt oder ned???

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Jo aber er muess au qualitativ guet sie oder ned?? Es bringt der nüüt wen er passt aber alles vom helm wegflügt oder ned???


    Also ich hoffe scho me redet do vo Töffhelm und ned vo Töfflihelm :mad:

  • Zitat

    Original von jay b



    esches extrem lut?


    Am Aafang bini schochli verschrocke, aber jede empfindets andersch. Ich bin eh chli sensibler was grüsch abelangt, ich ghöre schnäl mal öppis wo ander nüt ghöred :grinning_squinting_face: Halt ebe mal Probefahre und dänn namal gaffe


    Gruess Fabian
    ...de wo grad jetzt usegfunde hät, dass de Shark ja es uswäschbars Innefuetter hät und de Helm scho sitt einere Saison gfahre isch ohni das z'wüsse *lol*

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher