Windows Vista

• Zitat

Original von Hanni-bal
    Esch longhorn ned mol das supersystem gsie wo alles hätti kontrolliert was für software du uf de kiste häsch?? Und ob sie au legal esch usw?

Nee, zum teschte ob legali software hesch isch s'Windows Genium Advantage tescht dingens.

SERVER: Freu di nöd z'stark mir hend schon vor 2 Mönet es neus OS X zum teschte becho, voll de kack

Generell, es Ultimate bruuchi nöd, aber Buisiness sött's den scho sie, aber erscht wenn eusi liebe cracks die ganz spysoftware ufdeckt händ.

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• Also muss ich mal Server anpassen. Ich habe soeben einen kleinen Bericht an Hanni-bal gesendet. Dennoch, die Diskussion von Cracks, Benutzern, IT-Verwalter, CIO's wird sicher immer ergeben ob Gross- Mittel und/oder Kleinfirma. Bin gerne bereit für ne Diskussion (grins ... gehört irgendwie zu meinem Job). .... also wo gibts ne gute Bar ? :grinning_squinting_face:

• Jo aber das

s'Windows Genium Advantage häts im service pack 2 scho gää und 2 täg spöter hani es file abeglade wo nur grad 3 kb gross gsie esch und weder glösche

Nei das wo ich eigentlich meine das ich scho ufem mainboard
    wo nocher nur no sofware chasch ha wo es nur 1 key geht :frowning_face:

esch öbbe glich wie steam wen öbber css zockt kännt das sicher.....

Gruess Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• WGA wird immer weder abgeladet, scho mit em IE7 usw. ... eigentli au nume, well es natürli soviel raubkopie git. Jetzt startet en heikli diskussion...

Erschtens, es System sötti kauft wärde ... ok, isch tüür, also längt en HomeVersion, muess jo ned grad Ultimate sii, wenn es billiger wötsch ha, dänn es Linux.

Ditto Office usw. ... git OpenOffice, worum flueche über Checksum usw. wenn es gratis Office chasch ha.

Also ... fazit: du chasch eigentli alles choschtelos ha, muess ned uf MS dich verloh und dich met WGA und däm grümpel umeschlo.

• es windows isch halt scho plug'n'play. und es wird immer grad die nöischt hardware understützt. für das muesch halt zahle, isch vo mir uus au grächtfertigt.
    wenn'd kei spieli machsch und kei exotischi hardware im iisatz hesch (oder d'triiber sälber chasch schriibe ;)), denn isch es linux absolut tauglich. ich meine, distributione wie kubuntu oder so sind vo mir uus xeh absolut massetauglich und au für en laie, nachere churze iifüerig (wo bi windows ja au bruuchsch), 100% iisetzbar.
    wäg dem vista: all wo jetzt am brüele sind, wärded das irgendwenn au uf irne chischte ha. isch na bi jedere neue version vo windows s'gliiche theater xii.

zum thema: gits irgendwelchi iischränkige bi dere OEM-version vom vista?

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio
    ...wäg dem vista: all wo jetzt am brüele sind, wärded das irgendwenn au uf irne chischte ha. ...

isch meischtens so, wird eifach schwieriger mit BlackCopies :grinning_squinting_face:

OEM: nei, isch genau gliich.

• Das stimmt scho esch doch ehn 100% copy vom Mac Os x

User das köpf ned am gliche ort sind und ned glich heisse esch halt scho truurig

No Risk No Fun

• Zitat

Original von Mercutio
    es windows isch halt scho plug'n'play. und es wird immer grad die nöischt hardware understützt. für das muesch halt zahle, isch vo mir uus au grächtfertigt.
    wenn'd kei spieli machsch und kei exotischi hardware im iisatz hesch (oder d'triiber sälber chasch schriibe ;)), denn isch es linux absolut tauglich. ich meine, distributione wie kubuntu oder so sind vo mir uus xeh absolut massetauglich und au für en laie, nachere churze iifüerig (wo bi windows ja au bruuchsch), 100% iisetzbar.
    wäg dem vista: all wo jetzt am brüele sind, wärded das irgendwenn au uf irne chischte ha. isch na bi jedere neue version vo windows s'gliiche theater xii.

Ja du bechunsch keis Handbuech derzuä LOL

Linux chasch eifach nid bruche du chasch vo werk us nides mal dvd luege geschweige dann divx Filme... und da gibt es noch 100ter solcher Beischpile..

und sorry es XP chasch eifach choufe choschtet ja nüt

D home Version 130fr und Prof. 190 fr also das sind kei prise...

und openoffice händer jetzt ou frühner hets da no gar nüt gä und du bisch agwisse gsi ufs office und da sind 1000fr eifach z tür...

• Zitat

Original von SERVER
    Linux chasch eifach nid bruche du chasch vo werk us nides mal dvd luege geschweige dann divx Filme...

gaht bi windows au ned :winking_face:

Zitat

Original von SERVER
    und da gibt es noch 100ter solcher Beischpile..

umgekehrt genau so

Zitat

Original von SERVER
    und sorry es XP chasch eifach choufe choschtet ja nüt

was jetzt?

Zitat

Original von SERVER
    D home Version 130fr und Prof. 190 fr also das sind kei prise...

linux isch gratis :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von SERVER
    und openoffice händer jetzt ou frühner hets da no gar nüt gä und du bisch agwisse gsi ufs office und da sind 1000fr eifach z tür...

richtig, drum gits jetzt Openoffice, wo gratis isch.

• Mercutio min neue Fründ!!! :grinning_squinting_face:

öhm... mis oem- vista isch hüt per DHL cho, nur bini nid ume gsi...

und wäg de priise, vista home basic 32bit gits ab 114.20.- jaja ganz krass tüür pfffff....

lieber ez scho dermit erfahrige sammle, als in 5 jahr demit umekämpfe wenn wieder es neus os dusse isch. lets fetz! :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• V|RuS: ich hoffe, das meinsch ned ironisch :smiling_face:

nei, ha kein flamewar welle aazettle (für das gits s'heise forum :D), vo de grosse, bekannte betriebssystem hed jedes sini dasinsberächtigung. ich han au en windoze-göppel dehei, woni intensiv bruuche. und das vista wird ich mir sicher au zuetue, sobald i en nöie computer chaufe. und mit dene OEM-versione isch es ja eigentlich bezahlbar. wie xeit, für mich isch es windows halt eifach plug'n'play. hesch immer triiber für alles und software lauft im normalfall uf ahieb. und für das zahlt mer halt. isch au ok so.

Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()

• Jungs wiso sch alli neue vista kaufe das esch ee voller fähler und endi woche sinder weder am patch abelade wie du kranke lüüt :winking_face:

Gruess Mige

No Risk No Fun

• ne nix ironisch...

das thema isch zimli komplex, wenn mer aber vulnerabilities-sites aluege, den isch für mich klar, das mer keis system safe halte chan, wil jedi minute es neus leck inere software gfunde wird... egal welles os.

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"