isch doch jedem sälber überloo was er bruuche wird, alli wo flueched söllid sich mit Linux oder so umeschloo ... sind jo nume Heim-PCs ... und wenn mehr über Enterprise Architecture, PPM, BI, Infrastructure & Operations, S&R Mgmt, ... o.ä. wänd afo rede, wär alles weder andersch

Windows Vista
-
-
jojo de fachmaaa
I Love You Redhat
-
Zitat
Original von Lümmel
isch doch jedem sälber überloo was er bruuche wird, alli wo flueched söllid sich mit Linux oder so umeschloo ... sind jo nume Heim-PCs ... und wenn mehr über Enterprise Architecture, PPM, BI, Infrastructure & Operations, S&R Mgmt, ... o.ä. wänd afo rede, wär alles weder andersch
genau, denn chaufemer eus es schweinetüüri hardware mit eme schweinetüüre unix druf wo nur det druf lauft und kämpfed mit de gliiche problem, usser das alles denn grausam skalierbar isch -
Zitat
Original von Mercutio
V|RuS: ich hoffe, das meinsch ned ironischnei, ha kein flamewar welle aazettle (für das gits s'heise forum :D), vo de grosse, bekannte betriebssystem hed jedes sini dasinsberächtigung. ich han au en windoze-göppel dehei, woni intensiv bruuche. und das vista wird ich mir sicher au zuetue, sobald i en nöie computer chaufe. und mit dene OEM-versione isch es ja eigentlich bezahlbar. wie xeit, für mich isch es windows halt eifach plug'n'play. hesch immer triiber für alles und software lauft im normalfall uf ahieb. und für das zahlt mer halt. isch au ok so.
genau darum funzte bei vista meine "exotische" realtek onboard soundkarte auch nicht...
vista.. da warte ich doch lieber aufs SP1 das schon bald rauskommt
-
Zitat
Original von Mercutio
genau, denn chaufemer eus es schweinetüüri hardware mit eme schweinetüüre unix druf wo nur det druf lauft und kämpfed mit de gliiche problem, usser das alles denn grausam skalierbar ischisch ja bim mac genaus gliche
-
Zitat
Original von SERVER
isch ja bim mac genaus glichedas hed sich schwär g'änderet. mit den intel rächner chasch meh oder weniger alli hardware inestopfe und s'windows bringsch dank bootcamp au zum laufe
-
Zitat
Original von Mercutio
das hed sich schwär g'änderet. mit den intel rächner chasch meh oder weniger alli hardware inestopfe und s'windows bringsch dank bootcamp au zum laufe
s'Bootcamp isch sone Sach. Die richtige Triiber z'finde het eus i de Bude so manchi Stunde de Grind zum rauche bracht, dezue muesch direkt es SP2 ha.
Besser isch s'Parallels Desktop. Derte chasch Windows und OS X gliichzitig laufe lah und zwar nöd so Feischtermässig. Windows Tasklischte une und die vom OS X z.B. rechts odr Links.
-
parallels desktop? wie lauft das? es muess ja eis de host sii?! denn isch es ja gliich so quasi-fänschtermodus?! oder isch es denn so wine-mässig mit ere g'fakete windows-api?
ich meine es chönd ja ned zwei gliichberächtigti OS gliichziitig uf eim prozessor laufe. -
hesch du skype ?
isch zum verzelle eifacher als zum schriibe -
nö, aber wenn'd en link hesch, woni das cha naläse wär scho gnueg, oder es paar stichwort für google
EDIT: jetzt simmer aber grausam OT. aber es liest glaub eh niemer me mit. meinsch du das da? das isch ja denn au fänschter modus?!
-
Jaein. Du chasch es als feischter ha, chasch es aber so istelle dass du wie jetzte au, dini windows taskliischte une hesch ( nöd inem fdeischter ) und d'mac liischte rechts. Denn chasch der ussueche unter was du schriibe wotsch.
-
ok, vo mir uus xeh isch es technisch immer no es fänschter. halt eifach vollbild. aber muess säge, so isch es no e geili sach. wie isch d'performance under windows?
-
pervers geil. ich mein, ich han scho en amd 64+ ufem AM2, aber z.B. ufem iMac mit em Intel Core 2 Duo 1.83Ghz gahts wie de blitz, echt pervers.
-
chlini hilf bim istalliere vo windows vista INSTALL
-
Scheisse esch das geil Aktevernichter hoho
-