Hallo
Ich will meinen Krümmer verchromen...
Wer intresse hat es an seinem zu machen, soll sich doch bei mir melden
Hier paar bilder noch:
Greez Mige
Hallo
Ich will meinen Krümmer verchromen...
Wer intresse hat es an seinem zu machen, soll sich doch bei mir melden
Hier paar bilder noch:
Greez Mige
Hi
Die Verchromungsaktionen sind leider immer zweifelhaft. Entweder die Qualität ist schlecht und der Chrom nach kurzer Zeit unschön (verfärbt) bzw. sogar abgeplatzt (Material muss perfekt vorbereitet sein, das kleinste Flecklein Rost und die gesamte Aktion war für die Katz). Chrom ist nur bis zu einem gewissen Grad hitzebeständig - wer mal gesehen hat wie schnell ein Titankrümmer richtig glühlt, wird sich überlegen ob sich der Aufwand wirklich lohnt. Andererseits sind wirklich hochwertige Chromteile halt einfach brutal teuer (schon nur all die Arbeitsstunden um die Teile komplett abzuschleiffen und zu polieren damit die Chromschicht hält 8o ). [SIZE=1]übrigens: Chooper-Teile können meist problemlos verchromt werden, da die Töpfe und Krümmer vielfach aufgedoppelt sind (also ein Topf im Topf - und sogar die dicken Rohre sind nur Blendwerk)[/SIZE]
Wäre drum interessant zu wissen wie lang Du das schon drauf hast - und was der Spass gekostet hat.
Marc
der sich nach einigen Infos in anderen Foren für den Preis doch lieber gleich einen Edelstahl bzw. Titan-Krümemr holen würde.
aso wenn verchrome denn e titanchrom legierig dasch au no gad chrazfest dezue ha belder gseh vome töff wos umegrüehrt hed wo de topf ebe met sonere titanchromlegierig beschichtet gha hed. de topf hed kes chrazerli gha. aso wenn so öbis denn das.
cu charlie
choschtet aber wahrschinlich au es vermöge!
So sali zäme
Auso de Chrümmer esch 1 woche ihr lauge nocher wird er puzt und id Bad do priis esch 200.- esch ned ehn aktion esch eifach fix
Greez Mige
aber isch das ganze chromzügs nid relativ afällig.
stell mer vor dur die extremi hitz wo sich s material usdehnt und denn irgend welchi steinli wo dragschlüdered werded, da chasch in chürzischter ziit grad wieder verchrome....
wenn öppis anders wotsch, denn lieber grad e komplettalag. zwar türer, doch chasch denn grad no chli extraleischtig usehole
ciao hannibal, du ich such scho längeri zit äh maskä für mini. jetzt han ich gseh, dass du dä bi dim "koplett" bild eini drah hesch. hetisch ächt no es bild vo dinerä maschinä vo vornä??? übrigens, gseht si geil uss, nice......passt zwar nöd zum theam, aber frögä chamer ja glich...
Auso das esch ned mini im kolleg sini Aber cha mol fröge ha es nur inne do wägem chrümmer
Aber luege mol was ich mache cha ok???
Greez Mige
ps ich ha ehn Z750ger
Ach jo und wägem absplittere do passiert nüüt kolleg häts scho 2 johre draa und esch sehr zfriede...
sallleee hannibal, sorry han gmeit seg dini... isch scho guet, muesch nöd extra es pic organisierä!!! bin glaubs fündig wordä...
aber dankä glich viel mal
easy
Die esch orginal vo de ZRX
verschandlet doch de töff ned so da hed shco en grund wieso das die nakedbikes ke maske drah hend und wenn e maske denn e fighter.
komplettalag tönt guet chunnt den im herbst oder next fürehlig akra titan grrauwwl
cu charlie
Jo aber esch halt windschnittiger oder ned
Ne danke, grad gescht isch en Edelstahlchrümmer vom Pöschtler bracht worde ;D
Ok aber au de werd farbig Und lol de töff duet mer jo leid im Avatar