Sali Mitenand und e Leige

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Welcom hie im Forum :top:


    Und vo wäge agehendi 30i.... Weisch, so gwüssi Lüt wo no nid mau 20 si wie dr Charlie oder dr Stephan luege mi als alte Ma a, wöu ig letsch Jahr 30 worde bi... Si nume chlini Zündereie wo nid muesch ernscht nä :grinning_squinting_face:



    da häter rächt! es isch denn nöd bös gmeint oder so mir wend so niemer "verlezte" (es söll ja lüt geh wo probs mit ihrem alter hend) ämel ich nöd....

  • jo ich ben ebe au scho vell z alt ... bruche jetzt denn scho gehstöck ... 19 johr send wörkli scho fasch z vell johr ofem poggel! ich ben sooo alllt ;( !


    :lol: *todlach* haha

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Welcom hie im Forum :top:


    Und vo wäge agehendi 30i.... Weisch, so gwüssi Lüt wo no nid mau 20 si wie dr Charlie oder dr Stephan luege mi als alte Ma a, wöu ig letsch Jahr 30 worde bi... Si nume chlini Zündereie wo nid muesch ernscht nä :grinning_squinting_face:


    ja denn säg doch es wort met drüü s :grinning_squinting_face:


    au es welcom vome bald nüm junge schnufer usem aargau.


    offtopic .hei altes mann hoffe du nemsches ned bös. g


    gruess kleines mann
    ontopic


    uf es paar rundene im aargau


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • Töffahre im Aargau...... pffff.... Ig säge nume Jura, Elsass, Vogese, Schwarzwald :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Halihalo
    Ja so langsam gits scho fascht äs Z lager :mad:
    hesch öppis a dinere gmacht?


    Au no willkomme


    Gruss RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • So sinder schräg? esch aber scheisse zum laufe naja aber finds jetze scho kuul be üch



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Töffahre im Aargau...... pffff.... Ig säge nume Jura, Elsass, Vogese, Schwarzwald :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    bi zwar ken aargauer fan aber mus säge im aargau gits geile fürabigstreckene!

  • Tschöö Michi!


    *looool* En Kolleg vo mir heisst au Michael Schmutz! Isch aber vo Schaffhuuse und knapp 30i :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Och einer aus Deutschland:-) Naa grüss dich :winking_face:


    Ja danke vielmal sieht echt geil aus viel arbeit dahinter oder??

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen