gfigget !!!!!

  • sorry, weni eine uf moralaposchtel mach. usserorts und über d'päss gibem amigs au, aber innerorts heds gofe, viecher, lüüt, uusfahrte wo auto chönd usechoh, velofahrer,...


    viellicht müend gwüssi eifach zerscht es chind verchare, oder es muess de eiget hund, d'chatz, die chli schwöschter oder s'eigete chind vom asphalt kratzet wärde, dass mal chli vernunft an tag legged.


    d'buess oder de lappe weg isch eifach s'chliinschte problem. mer cha sich doch innerorts churz zämeriisse.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • nit trurig si.....weisch das en kack gmacht hesch........zahl die buess und imene jahr häsches e vergässe........wenn e wyhski flasche nachetere suffsch.............brüell dich us und tänk ad frau vos vill besser hät als du.......neinei kopf hoch chunnt scho guet.........

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    mängisch juckts halt eifach denn hesch schnell mol innerorts öbereme lappe droff ...


    hoffe mal dass ich der nie uf de strass inerorts begegne.


    hoffe schwer für dich, dass usserorts und nid innerorts gmeint hesch....well 100usserorts ok. 150 vo mir us au wenns übersichtlich isch und d strass kennsch aber innerorts sind 60 scho 10 zviel und 100 isch hirnverbrennt. scho mal öppis devo ghört wie viel sich de bremsweg verlängered nume scho vo 50 uf 60???


    ganz z schweige vo de meter wod bis zur reaktion zrugleisch wennd mit 100fahrsch.... :wand::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()



  • omg jo scho klar nei hör mer au uf hey 100 i de 50ger ... das wär ächt öbernatürlich bescheuert ... wär eifach sälbstmord kommando för sech sälber ond alli andere ... nei meine natürli wörkli of ganz öbersichtliche öberland str. ebe dete get mer scho mol gas oder chamer mol gas geh, hoffe jetzt send die messverständnis us de wält gschaffet ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Got Mercutio kein Mensch seit das du nöd recht häsch, aber äs git au innerorts streckene wo mä sicherlich meh als 50 chönt fahrä. Und ebefalls ischäs so, dass äs usserorts streckänä git wo mä nöd sött 80 fahrä und ich glaubä das isch jedem bewusst wo mä mol chli chan fahrä und wo nöd. Immer diä figgerei man ächt...
    Aber jo jedem das seine.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jo isch behindered wos hüt überall 50er mache, ha amigs s'gfühl es git fascht kei 80er meh :winking_face:


    git jez 50er zonene wot höschtens gfahr laufsch e schnegg uf dr durchreis z'grounde :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Naja und mit rase kommt mer au ned schneller as ziel und wen de au nur 2 min


    Also vo mir zum V|rus (ca. 60km) spari mit zügig fahre 15min im Gegesatz zum Auto :D. Lit aber me am Auto als am mim Fahrstil mitem Töff (:mad: :face_with_rolling_eyes:).


    Mängisch isch aber echt chli so mit de Blitzer. Hans ez auschomal erläbt, das im Dorf keine gstande isch.. aber nachem letschte Huus mit minimal zuelässigem Abstand zude 80ger Tafle dänn. Klar isch kei Entschuldigung und logischerwiis gilt au döte no 50.. aber chli komisch findis scho wenn si das under erhöchig vode Sicherheit verstönd. (Hät mi döte bide paar Hüüser nachem Albis genau so mal blitzt (gäl Linkin :grinning_squinting_face: :D)).


    Aber simmer mal ehrlich.. uf de Strass chamer zwar wemmer will es bitzeli schnäller fahre als mer dörf aber richtig Spass machts doch dänn eh nume uf de Rännstrecki (ussert mer isch Läbensmüed).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hei Bösci, ig gloube du hesch do en Schribfähler drin..... Ig tue drs rasch korrigiere... :mad::mad:


    Zitat

    Original von DonBosco


    well 200usserorts ok. 250 vo mir us au wenns übersichtlich isch und d strass kennsch aber innerorts sind 60 scho 10 zviel und 100 isch hirnverbrennt.

  • d'gschwindigkeite sind ja eigentlich da zum sich dra halte und nöd zum si z'überschrite.
    toleranz isch nur wege dä mäss ungnauigkeit vo dä mäss grät.


    aso wen öppert seit d'bulle mached abzocke...heter vilicht scho recht aber d'regle mumer halt i halte und wemer si bricht den muemer selber d'verantwortig träge.


    Abgse dävo Inerorts isches würkli nume blöd wennmer schnell fahrt mängisch sind sogar die 50 scho zvill...


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die



  • haha, aber dir händs kei gäld abgno im gägesatz zu mir....:arsch::engel::grinning_squinting_face:

  • danke burgi ääääh blüemler :face_with_tongue:


    Spike


    kenne öppert wo bi de liebe rennleitig schafft und viel kontrolle macht au mit dene elende laserdinger...


    und sie het mer bestätiget, dass es angeblich kein minimalabstand zu de 80er tafle git. wenns wennd chönds ein cm vor de 50er generell ufghobe tafle blitze und denn hesch gschisse.


    klar absolut assi, aber mache derfeds es. :böse:8o



    und gschwindigkeitsbeschränkige sind scho da zum ihalte, aber au nume denn wenns sinn mached.


    wenns e mehrspurigi autobahn isch wo bolzegrad isch und kei rege und wenig verchehr...warum sölli denn nid au 200 fahre.....


    und gebau umgekehrt giltet natürli s gliche. wenns e 50er zone isch wo halt jedi mengi chind underwegs sind und d gfahr bestaht dass eis ufd strass userennt, denn fahrt mer halt nume 30.


    aber irgendwie schint schinbar de otto-normal-autofahrer keis verständnis und gedächtnis z hah, dass mer em alles vorschribt.


    in de meischte EU länder wie italie oder frankriich schribeds ja sogar no vor kurvene in 20er schritt ah, wie mer d kurve mues abremse dass sogar de hinder letscht laschtwage drum ume chunt.....


    mer chan alles übertriibe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    3 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    in de meischte EU länder wie italie oder frankriich schribeds ja sogar no vor kurvene in 20er schritt ah, wie mer d kurve mues abremse dass sogar de hinder letscht laschtwage drum ume chunt.....


    mer chan alles übertriibe



    Das mues ig jetz aber im Fall vo Frankrich ganz vehement verneine.... Im Jura, Elsass und Vogese kenne ig die meischte Kurve mit Vorname; i de Savoie, Haute Savoie und Südfrankrich bini ou scho umekurvt. Wenn dert en Kurve beschlideret isch, het das si Grund; und bi dene Kurve mit Gschwindigkeitstafele wo mir jetzt grad so spontan ifalle chunnt nid en Bruchteil vo de Biker mit der erlaubte Gschwindigkeit dure.


    Ou in Italie gseh ig die Tafele eher sälte...

  • jojo die keibe kurve :winking_face:


    Auso in Irland Töfffahre das wer mol ehn traum :winking_face: 100kmh esch usserorts aber ebe den plötzlich ehn kreisel oder es schoff oder was au immer uf de stross :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen