gfigget !!!!!

  • sevus mitenand !!!


    mannnmannnn... geschter bini mit minä perlä ( lady + bike ) chli go umefahre, kolleg go bsueche....


    daää fahri det is dorf ihnä, gseh n'schmierlatz umefuchtle --> SHIT...


    naja, 69, hättter gmeint choschti wohrschinli 580.-


    aber dä bescht isch jo, hütt im gschäft seit mer dä kolleg, sin vater, dä cop :winking_face: , hegem verzellt, das ersch die 3 mässig funktioniert hät. und ich bi bruttaaaaaalllschtens id iisä gschtigä woni dä cop gseh ha.... die hetted mi grad in knascht gsteckt wänn die 1 mässig gange wär.....


    aaahhh tami, und mini frau isch au wäg, goht bis im mai uf neuseeland. nei ehrlich, isch zwor peinlich, aber etz bini do am brüälä, gseh chum zum grind use :klatsch:


    live sucks

  • Pfff... wie immer chunt grad alles uf eimal :hmpf:, getreu nachem Motto "Life's a bitch, life fucks everyone".


    Bin am Samschtig au es chuzes Ründeli goge dreie. Rächt fill Töffler umegsii und es hät irgendwie nach Kontrolle gschmöckt. Ischer dänn auno sones Ding entgegecho (*schnällhei*)
    Am Sunntig hanis zum Glück siilaa (Reife dune, Killer verlohre, Brämsliechtschlater vore kabutt).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • wääähhääääää..... dä cholä ischmer egal....


    etz hani grad mit mim babe telefoniert... ich hüülä winä chliisäs meitli :wand::wand::wand:


    so öppis ischmer no nie passiert

  • Ohhh man jep das mit dä babes isch bitter.... :frowning_face:
    Aber sie chunt jo wieder.
    Isch aifach scheisse das äs jetzt nöd mit töfflä chasch kompensiärä. hehe...


    Aber äbä kostät scho vill s'zschnell fahrä.
    Mis beileid.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • das isch scho recht heftig 580.- für 19Km/h zvill...
    Chan das überhaupt si???
    aso i denke nöd dases so vill isch wod muesch bleche.


    Aber wen dä Cop dä Vater vo dim Kolleg isch den heter sicher öppis chöne mache... :engel:


    So oder so s'isch scheisse....


    Und s'bunny isch au weg :hmpf: si chunt ja wider...


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • wie lueged denn ihr das no ?


    ich gseh do nur 16-20 zschnell git ä aazeig.....


    stoht kein priis

  • 69 im 50er? und denn na erscht nach em brämse? :face_with_rolling_eyes: sorry, aber da muesch würkli ned lätsche. ich finds bitterer, wenns öbber usserorts verwütscht. innerorts chasch di ja churz zämeriisse. bis froh, hesch kei chind vercharet...


    villicht tue ich dir ja unrächt, aber für mich tönts grad so, als hettisch du en riesescheiss gmacht und kassiersch jetzt halt defür

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • I ha mi tosche das ka scho so tüüür wärde...
    16-20Km/h innerorts git bereits ä VERZEIGIG und den chunt schnell tüür. aso evtl. hesch sogar dä blätz weg...
    naluege chasch under: Bussen Tarife


    Wie vill hesch den vorher druff gha, vorem bremse?


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • pfff


    isch grad nach dä innerortstafle gsi..... reini schickane !!!


    aber sicher, häsch jo rächt... mich zuckts amel chli idä rächtä hand....


    Ride or Die


    kei ahnig... ich lueg amel meh ufd stroos

  • :smiling_face_with_horns: ok das lehrt eim (vilicht, vilicht au nöd)


    aber grad nach dä taffle das isch würklich fiis. di bruched doch eifach kohle für di noie BMW's.... :mad:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • iiisssiiiiii, diä erfahrig hani au scho müesse mache -> 68 ide 50-er-zone.
    wer ned mag uf de tacho luege mag au zahle, scheissegal. du nimmsch automatisch da risiko ufdich, mit dem muesch chöne umgha. chasch au mit 100 innerorts umedonnere, muesch eifach mit de konsequenze lebe chöne wenn mal meh passiert als nur e buess…


    soviel zum thema buesse…isch eigentlich realtiv simple.


    weg de fraue…fläsche whiskey chaufe, homo-coldplay ine, betrinke und nacher weisch nüüt meh.

  • Take it easy es giit schlimmers ich weisses mittlerwiile au.


    Trotzdem willkomme im Club :ugly5:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Jo was sind scho erläbnis wo er so gmacht händ mit de cops und ehm töff?? geht sicher paar geili gschichtli :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • jo gseh das au ned so schlemm, ich persönlich muess säge fahre jo au gärn mol chli zögig ond so ... nehme au das risiko of mech dasses mi mol bletzt ... i de regel fahri so dases mi eigentlich ned chan bletzte oder wenn denn nor wäge 2,3 km/h aber ebe mängisch juckts halt eifach denn hesch schnell mol innerorts öbereme lappe droff ... wenns bletzt hesch pächt gha bzw. wenns jo "nor" en buess vo 240 oder so esch esches jo au no easy aber ebe sobald denn de lappe weg hesch eschse brontal scheisse! lappe weg suxxxx!


    mech händs au scho 2,3 mol bletzt aber nie vell vell z schnell also lappe hani no nie weg gha :engel:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: