nööö lieber en schöne audi
hett quattro, viel platz, geili usstattig, uf wunsch wenns en S isch geils fahrwerch und motor
isch nume schweine tür X(
nööö lieber en schöne audi
hett quattro, viel platz, geili usstattig, uf wunsch wenns en S isch geils fahrwerch und motor
isch nume schweine tür X(
Bingo ...
mis erschte Auto isch en RS4 gsii, das Teil isch zwar luschtig, aber hed ned emol richtig mini HockeyTäsche Platz gha. Hine sitze? vergiss es.
Also sit bald 6johr far i min S6 und zum Autobahn rolle und ed de Stadt umkurve (min durchschnittgschwindigkeit a de tanki amigs vo 45 km/h) passt das schon (het jo alles vo DVD bis Bose, und Solardach) ... und gaaaanz wichtig Ahängerkupplig für Motoahänger
Moment! Ihr händmi falsch verstande. Klar würi au jedes Auto ne wemes mir schänkt. Verchaufe chamers immer. Aber es mues nid sii wili sehr zfride bi mit dem woni ha
ZitatAlles anzeigenOriginal von zric
Pollito
(Wolf im Schaafspelz, es modifizierts Hydrofahrwerk wird öppe mol underschätzt).
wie chammer es hydrofw modifiziere???????chasch das churz beschriebe?
rein iteresse halber.....
Frögmi blos nid wie genau es Luftfahrwerk vode Xantias funktioniert. Irgendwie funktioniert d'Dämpfig dur zwei verschideni Gas wo ide Dämpfigschuglene sind. De sportlichschti Xantia vode erschte Generation isch de Turbo gsi (Basis für en Rallye-Charre us alte Ziite). Und vo dem hät min Mech zuefälligerwiis no Dämpfigschugle umeligge gha, nomol chli modifiziert und ine demit. Es coole isch, ich cha zwei zwüsched zwei Fahrwerksmodus wächsle: Comfort (Grossisänfte) und Sport (Wolf)
Schlussendli ischs au nur e Spilerei womer de Mech für nid mol 100.- abote hät will ich mich drüber beschwert ha, dass uf mim ehemalige, kurvige Arbetswäg es Auto immer so gschwanket hät.
ZitatAlles anzeigenOriginal von DonBosco
und es auto mit 4x4 und gross isch meischtens en groose kombi, van oder am beschte en SUV und somit no e riese benzinschlüdere
defür isch es praktisch
4x4 langwilig? Wiso das? Fahrt sich vill geiler wie en Frontler (keis understüüre bim gasgeh usde Kurve, keis duretrülle bim gradus gasgeh) und vor allem sicherer als e Heckschleudere (Heckatriib mit Mittelmotor mol usgloh). Und uf Schnee ischs ja wohl es allergeilscht! Besser chasch Drifts nüm kontrolliere
ZitatOriginal von Lümmel
Bingo ...
mis erschte Auto isch en RS4 gsii, das Teil isch zwar luschtig, aber hed ned emol richtig mini HockeyTäsche Platz gha. Hine sitze? vergiss es.
Also sit bald 6johr far i min S6 und zum Autobahn rolle und ed de Stadt umkurve (min durchschnittgschwindigkeit a de tanki amigs vo 45 km/h) passt das schon (het jo alles vo DVD bis Bose, und Solardach) ... und gaaaanz wichtig Ahängerkupplig für Motoahänger
Jo do hät eine ächli viel geld deheime sägi nur
ZitatOriginal von Hanni-bal
ja, gseht ganz so us! chönt au nachli bruche....
nööö, sonderangebot im aldi gsii, und ich wohne jo deheime und dänn mues i au no schaffe und ...
aber ich sueche no en wohnig in zug, wenn eine öppis weiss!!?? mehr säge
Nei jetze verkauft de Aldi sogar Autos... Ich meine de hammer sind Pcs scho aber Autos
4x4 mached au nume spass wenns richtig abgstimmt sind und en permanente allrad hend.
zum biespiel en skyline isch sicher de oberhammer in sache allrad und au d audis sind herrlich.
trotzdem find ich e heckschlüdere eifach luschtiger zum fahre.
lotus sind da sehr nett, doch die ghöred ja id kategorie mittelmotor. doch chaufi mer nie so es teil, da ich jedes mal zum istiige mich entweder so zämechrugle mues dasi nachher en ruggeschade han, oder denn halt immer s dach abnäh
uf jedefall het irgenden supermarkt-chetti in D emol Autos verchauft, welli weiss i aber ned, womöglich Smarties oder so.
Nei jetze verkauft de Aldi sogar Autos... Ich meine de hammer sind Pcs scho aber Autos
Du komiker Smart sind ned z unterschätze wen sie vom hause brabus kömme
sind und bliibed en plastikhuufe, au wenns es ferrariemblem druffe hettet und 100mal vo brabus chämtet ( was ja beides zäme eineweg nid würd gah hehe)
git da so es schöns zitat vom clarkson
"whats a car worth with a rubbish badge"
het halt ebe scho öppis. au wenns würkli gueti wäge git vo halt weniger renomierte marke
man, ihr mit eune autodiskusione.... isch guet muen ich mir nöd gedanke mache welles auto ich mir mal möcht chaufe... wänni mal sött gäld ha wie heu dän machi mir gedanke drüber.... bis deht ane langet min chline colt na lang. und zum geili beschlünigung zha gangi go töffle. töffle isch eh 1000mal geiler als blächdose fahre... und bevor ich mir würd für 60`000 hämmer en charre chaufe, gächti vorher fett go umereise, d`wält chli ahluege etc. das isch gad namal 1000mal schöner und geiler als es auto!
jedem das seine
ZitatOriginal von Linkin
man, ihr mit eune autodiskusione.... isch guet muen ich mir nöd gedanke mache welles auto ich mir mal möcht chaufe... wänni mal sött gäld ha wie heu dän machi mir gedanke drüber.... bis deht ane langet min chline colt na lang. und zum geili beschlünigung zha gangi go töffle. töffle isch eh 1000mal geiler als blächdose fahre... und bevor ich mir würd für 60`000 hämmer en charre chaufe, gächti vorher fett go umereise, d`wält chli ahluege etc. das isch gad namal 1000mal schöner und geiler als es auto!
was isch wemmer scho fett isch go umereise ???