Wenn es auto denn das

• falls i mal nümme will töff fahre, was chum wird iträffe, doch mer weis ja nie....chan scho sii dasi dur min zuekünftige bruef i de chirurgie z viel heftigi unfäll z gseh bechume, denn hani da e alternative gfunde wo vermuetlich öppe glich viel spass macht.

en ariel atom. hergstellt vonere chline manufaktur mit grad emal 7 agstellte :grinning_squinting_face:

choschtepunkt sind zwar 70'000hämmer und das teil isch sicher nid eifach zum zuelah i de schwiiz aber da gäbts sicher e lösig. emal es ultrahammergeils teil.

ach ja als chline vorgschmack was das ding in sache fahrleischtige z büte het.

-laht um de rundkurs e honda CBR 600RR 4sec stah und verblased sogar en Porsche carrera, doch nid de normal sondern de über e halbi million türi Carrera GT :grinning_squinting_face: 8o

Ariel Atom Top Gear test

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• das Auto isch eifach de Hammer!!!!

Aber wenns eifacher wotsch ha mit Ihlöse und so, denn muesch der de neui KTM X-bow poschte. isch zwar 700kg und ned 480kg aber au de KTM isch sau schnell und bim Passfährtli mache, höchscht illegal.....:)

• muesis halt über d feriewohnig vo de eltere in frankrich zuelah. dete chasch das zügs locker zuelah.

Nume d schwiizer düend wie immer dumm....isch unglaublich was die für es gschiss ablönd. drum hend die viele chline hersteller vo geniale sportwage bi ois kei chance, welld zum es unvernünftigs aber spassigs auto bi ois zuezlah eifach jedi mengi chole bruchsch, wies nume ferrari oder lamborghini hend.

weiss nidemal öbd zum biespiel en pagani zonda chöntsch hah i de schwiiz.... :face_with_rolling_eyes:

Cedi

ja vo mir us aber was choschtet en GT3 RS....wohl es wintzigs chlises bitzeli meh als 29'000pfund. also 70'000hämmer.
    zudem isch en GT3 nüd unbedingt die besser fahrmaschine. het eifach meh leischtig aber hesch das ultraneutrale kurvefahrverhalte gseh im video. das het au en GT3 nid unbedingt.

• Pagani Zonda sind i de Schwiiz zueglah, han au scho eine gseh:) (en Traum!!!). Bim Atom hani gmeint. dass erscht d 220Ps Version zueglah isch und d 300Ps nonig??? Süscht gasch male en Lotus Exige Kompressor vo Bemani go fahre de wird au sehrsehr guet laufe:). Bin erscht ahig Opel Speedster und Lotus Elise 111R gfahre und beidi sind Phänomenal geil.

En chline Tipp: en Opel Speedster fahrt guet, zwar ned so guet wienen Atom, kostet eifach Occ. under 25000Fr. mid mega wenig Km. Das sind eifach "Ladenhüter" wäg niemert die wot, obwohls fascht s gliche auto wienen Lotus isch...

Oder wenn d wotsch en Schwiizer understütze, denn chasch der en Leblanc Mirabeau chaufe, choschtet eifach eeländ viel aber isch i de schwiiz Strassezueglah(frag mich ned wie). Isch übrigens male i de auto-illustrierte testet worde.

http://www.racehunter.com/page.php?id=1000&cid=443

Einmal editiert, zuletzt von junior ()

• ja d spoeedster sind scho geil zum fahre, aber ehrlich gseit ...

WER wett denn scho en OPEL :hmpf:

ich weis nid warum aber ich hasse eifach opel. finde die mached scheiss chärre und vorallem hässlichi. au wenn de speedster nid hässlich isch und eigentli au kein opel sondern en lotus...

aber es söll ja nume en ersatz sii falls i nümme würd welle töff fahre, welld jedi wuche irgend en völlig zerstücklete töfffahrer zämebaschtlich....

aber für öppe 6 jahr chani mer eh no kei sonen sportwage leischte und so früheschtens i 5 jahr fangi ah mit zämebaschtle vo mensche, vo dem her hani no ziit :grinning_squinting_face:

jetzte hani zwar au zerstückleti aber die chani selber zerstückle :mad:

und klar de schwiizer charre isch sicher hammer, aber ich finde die ultraliechte kurveschlüdere eifach einiges geiler als so en supercar. zudem muesch ja eifach geld zum furtrüehre hah wennd der so en charre chasch leischte. und denn würdi mer ebe doch eher grad en zonda zieh. aber beides wird nie itreffe, ussert ich gwünne irgendwo es paar millione und die chance isch au nüd grad die gröschti

• jop das isch de jeremy clarkson, de macht eh hammer sendige.

liebe Top gear und ihri verrückte idee über alles, au wenn die letscht mit em rackete dragster hinde use isch und de eint vo de moderatore de hammond ziemli schwer verletzt worde isch.

• Zitat

Original von DonBosco
    jop das isch de jeremy clarkson, de macht eh hammer sendige.

liebe Top gear und ihri verrückte idee über alles, au wenn die letscht mit em rackete dragster hinde use isch und de eint vo de moderatore de hammond ziemli schwer verletzt worde isch.

Ja TopGear isch de Hammer. Sind unparteiisch (abgseh vo de Britishe Autos) und chönd au mal ohni wieteres, hemmigslos über es auto herzhie...

• Hehe jo nöd schlächt das Wägeli. Hämmer in Anneau gsee.. gaht echt no ab. Aber irgendwie fehlt halt glich was :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns: wo das Teil hät :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns: ..oder da

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• klar en koenigsegg isch hammer und wenn mer sich das leischte chan denn würdi au de näh, doch wennd en chare wotsch mit maximalem fahrspass für en guete priis isch de ATOM sicher eine vo de beschte.

und top gear isch echt hammer. kenne so ziemli die meischte sendige und liebe die eifach.

das gmisch us vielne schöne autos, chranke idee, de luschtige kommentär isch eifach genial.

• Naja.. ich chanmer weder en Atom no en Koenigsegg leischte.. also nimi de tüürer :ugly::ugly:.

Jap topGear isch hammer. Vor allem. mitem Koenigsegg mal gschnäll chli is Gras use.. hehe... und immer mega stylischi Uufname (am Aafang z.B mit de Wulche)

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• find sind halt eifach au luschtigi charaktere

-hamster
    -clarkson het natürli immer recht und isch en riese sturchopf
    -james may

und natürli "all i know is, it's called THE STIG" :face_with_tongue:

und klar ich chan mer au keine vo beidne leischte, doch ich wird mer eher mal en ATOM leischte chöne als en 11mal türere koenigsegg 8o

• vor allem isch dä siech en rächte idiot. viel spass wenn das teil sich mal überschlaht, denn raffleds sini birre echli ab :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Kenne Ariel's scho länger, pendant chasch öppe ähnliche vo Donkervoort ha. Bin au schon en S7 Comp R gfahre (588kg, 306 PS) ... lauft au luschtig :smiling_face:

Aber de Ariel isch je noch Pischte immer no schneller als en GT3 RS, obwohl das immer no mis chline Traumauto isch :grinning_squinting_face:

A propos TopGear, sit Johre lueg ich scho fascht jedi Sändig, sitem Unfall het's bitz verzögerige ghä. Aber am 28. Januar sinds weder uf Sändig.

... de alti Stig (in schwarz) weiss mer wer er isch, de neu? wird immer no gmunkelt und niemer weiss es. Am Fahrstil han ich no uf de Senna tippt :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()