Sitzabdeckung und Airbrush =

  • hetsch eher es bild müesse näh, wie sich eine mit de lupara de grind wegblased


    für die wos nid wüssed e lupara isch so eini vo de typische mafiawaffene und eigentli nüt anders als e abgsageti schrotflinte.


    [Blockierte Grafik: http://www.gangster.pc.cz/Lupara.jpg]



    würd aber natürli weniger guet usgseh wie de ninja samuraischwärtlityp


    aber eigentli scho komisch das motiv uf e ninja z tue....


    müsstisch eigentli eher ufd front tue, so dass de wo die überholt het das bild gseht und hinde am heck en ninja wo eme andere de grind abhaut :face_with_tongue::mad::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • wer het eigentlich gseit dases en ninjasamuraischgwerttyp oder wie du dem seisch isch?

  • Patrick


    genau so isch es.


    en säbel, bajonet, ritterschwertli, zahstocher usw. gseht halt andersch us als es eidütigs ninja-samurai-schwertli :face_with_tongue:


    meine das ändert nüt dranne, dass es es hammer motiv und en genial gmachte airbrush isch, doch es isch halt eifach chli komisch wenn sich de ninjafahrer selber mit sim schwertli ersticht. verstahsch wasi meine :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • du verstasch nöd was ich meine.... ich redä vom typ nöd vom schwert! kein ninja kämpfer, kein samurai, kein ninja fahrer, eifach eine oder eini i töffmontur!!

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • lol... wa mached ihr den für es kack fass uf... es gseht stylisch us und pasta (nei ned spaghetti)


    muen ja ned immer gad alles en tüfere sinn oder was au immer ha...
    und usserdem schnurred ihr eh immer nur all anenand verbii :arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ok hans verstande wie dass es meinsch...oder ich glaubs zumindescht.


    i dem fall wär d bedütig dass d ninja dich killt....


    hoffed mer mal dass es nid wahr wird, denn de ninja in form vomene töff töted nid mit schwärter sondern lieber mit bäum und strassepföschte woner sin riiter drumumewickle chan.



    aber ebe wie scho vorher gseit, egal was und wie d bedütig usgleit wird de airbrush isch und blibt ganz geil.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hei..... Ig gloube, euch isch chli längwilig???? :mad:


    S isch doch ganz klar, das isch en Kawa-Fahrer wo sich umlegt wöu är vonere Sugi isch verblase worde :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von Stephan


    du verstasch nöd was ich meine.... ich redä vom typ nöd vom schwert! kein ninja kämpfer, kein samurai, kein ninja fahrer, eifach eine oder eini i töffmontur!!



    ja miteme ninja schwert


    und er verübt gerade Das Seppuku Ritual...


    zumindest eine abwandlung davon :smiling_face:

  • hoi stephan


    find au,dass es geil usgseht.. wiäviel häsch zahlt, wänn mer fröge dörf??

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen