und weni scho mal drah bin:
wünsched d'nicole und ich eu allne schöni und erholsami Festtäg, ich hoffe, dass die meiste es paar freitäg hend und sich so vom alltagsstress chönd erhole.
liebs grüessli nicole & csesy
und weni scho mal drah bin:
wünsched d'nicole und ich eu allne schöni und erholsami Festtäg, ich hoffe, dass die meiste es paar freitäg hend und sich so vom alltagsstress chönd erhole.
liebs grüessli nicole & csesy
glichfalls, wönsch allne schöni festtäääg! erholed oich vom stress und mached vellli velli gschäänkli uuuf:P
danke eu zwei:)
wünsche eu allne au schöni fästtäg und gnüssed chli die frei ziit! hoff es hät au es paar wo ferie händ über die ziit.
ich wirde am 30.dez 1 wuche uf ägypte gah go kitesurfe:D
bis nächst jahr ufem töff oder stammtisch
gruess Simi
ja da schlüsse mer eus au grad ah. de schatz und ich wünsched au allne schöni festtäg erholsami ziit en churze winter aber glich nochli schnee.
cu marion&mirco
Ich wünsche eu allne au frohi Fäschttäg und die wo müend schaffe kei stress , und aagnämi arbet,
freumi aber schowider meeeega uf de früehlig
also hebets guet und sind chli brav
liebi grüess käthi
schlüss mi aa. gnüsseds, und uf dass de winter churz und warm isch (sorry für d'snouboarder und schiifahrer), aber ich wott töfffahre.
allne schöni fäschttäg und es guets nöis
Wünsch au allne schöni Festtäg, ned zwild
thx 2 @ all ;)!
Jauuuu au vo mir schöni Fästtäg @ all..
Frässerei hät agfange :D:D
ich hans weder emol voll verpennt und mues morn go schaffe
aber eu allne ... träumed vomene lässige sommer 07 mit ganz velne schöne töfftäg und möched kei blickschlagziile