Käääthiiiiiiii

• Allles alles gueti zu dim Geburtstag, wini gsehne wirsch du ja immer jünger :D. D'nicole und ich wünsched dir alles Gueti fürs kommendi Jahr, blib so wie du bisch und i freu mi ufs nächste Käfele mit dir!

ganz es liebs grüessli und au no schöni Wiehnachte

Nicole & Csesy

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• mir wünsched dir au alles gueti zum geburtstag e schöni wiehnacht en guete rutsch fallsmer sich nüme gseet und bis bald

stubi und gnabbi :grinning_squinting_face:

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• au i gratuliere no zum geburitsl tag machs guet gnüss d fästtäg und echli die frei ziit.

grüessli charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• meeeerci vielmal für die liebe wünsch , i ligge würkli hütt nur fuul ume und las mi bediene :engel:
    also bis am 5 , dänn gaat d wiehnacht los :face_with_tongue:

@ Mercutio tatsächli hani im Novämber mal so um de 25. glaub Namenstag , je nach Kalender :face_with_tongue:
    nu ja das sind ebe die unersättliche wo nie gnueg chönd ha und alles in eimal wänd :grinning_squinting_face: :winking_face:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Zitat

Original von Charlie
    au i gratuliere no zum geburitsl tag machs guet gnüss d fästtäg und echli die frei ziit.

grüessli charlie

genau s gliche vo mir au :grinning_squinting_face:

• na dann ==> :bday:

viel spass höt, hoffe hesches ned z sträng, schöni wienachte ond es guets neus ond au hoffentlich bes gli weder ofeme türli/tour! :winking_face:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: