Mis neue Guetzli ...

  • seisch mers denn bevor dini sumo verchauffsch de kolleg suecht für next jahr no öbis ebe ändi 07 afangs 08


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • mis Blackforce-Guetzli ... ui, das Ding isch eis vo de leischtigs-stärksches Sumos, nume fahre chan i das Teil nöd :mad: ... falls ich's trotzdem verchaufe, schriib ich's do ine. ... vellich weder öppis neus baschtle. ... oder de junior seit, en Aprilia? :face_with_tongue:

  • :uaa: Gseht hammer us dis baby, also optisch en traum, akustisch cha sie der sicherlich au zumne orgasmus verhälfe!! ich hoff nur das sie nid so viel bim mech isch winen elteri duc.. ich wünsch der uf jedefall viel spass mit dere edeldiva!! 8o

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • lümmel, nice nice!!!!


    machsch mal es paar pics vo dim geile bike?

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • ENDLICH .... !!!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ... hüt hani's erschtmol gsee und kischte uuuspackt.... wie wiehnachte so päckli uuspacke. :grinning_squinting_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

  • geil



    und ghört s auto obedranne au no dezue?


    emal e netti garag :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • wieso chaufsch du dere es pocketbike? met dem döffsch doch eh ned ufd strass


    nei gseht ganz nice us. be den gspannt wie si ufemene pässli obe usgseht


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • gseht nice uuus :smiling_face: schön verpackt :smiling_face:



    hoffemer mal es staht nöd öfters i dere garage was ich irgendwie befürchte :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • mi gsänds de... serviceintervall sind jetzt bi 12'000km. ... immerhin im kumpel sini R1 isch fascht monatlich uf em bock gstande. vellich muess mer glück ha wenn keis mäntigs-töffli wotsch :smiling_face:

  • das isch wohl so.


    mini gixxer het bis jetzte no absolut nüt gha, während am mech sin vorfüehrer andauernd irgendwelchi elektroproblem het....


    defür isch mini CBF immer mit irgendwelche problem i de garag gstande....aber halt in italie zämebaut :hmpf:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • 12'000 km? nöd schlächt, ich han 10'000er intervall. han mit mitere bis jez au no kei problem gha. naja we will see :smiling_face: hoffemer mal es isch kein mändigstöff

    Cry mich ein river ! :ugly2: