Mis neue Guetzli ...



  • hehe, für mich isch ehh min töff am schönschte :smiling_face: aber ehrlichgseit würdi d'R1 sowieso wieder dä duc vorzieh... ich han chli en graus vor italo töffe :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi


    aber ehrlichgseit würdi d'R1 sowieso wieder dä duc vorzieh... ich han chli en graus vor italo töffe :winking_face:



    ja, die zueverlässigste sind halt scho nöd....wänn ich da so tests dänke wos mitere MV F4 gmacht händ über 50`000km dän grauts eim würkli... :face_with_rolling_eyes:


    wänd so en töff chasch leiste, dänn au de tüüreri unterhalt und service...


    aber eis muemer dene italo divas lah...sie gsehnd verdammt guet us!!!


  • Das isch scho so ne Sach ... R1 isch en Nochbau vom Uusgseh här, 916er isch de einzig Töff im MoMA NYC. :face_with_tongue: Wie ni scho gseit han, git veli heissi Töff, die neu R1 hend ändli weder e chli Drehmoment au une, letscht Johr beni a de Hügel amigs verhungered i de Kurve.


    Unterhalt ... hmm, es heisst 50% weniger mit em neue Duci, aber wie tüür, das gsämmer dänn no, loh mi überrasche. :confused_face:


    Han vor paar johr en 996S gha, do esch nie em Töff eher min Unterhalt s'Problem gsii (4 Ruggewirbel broche, Chnüüschibe und was mehr süsch no so het :wand: )... aber chunnt scho guet, weder langsam aafange :engel:


    Leischtig het sie jo eigentli gnue für d'Stross, uf de Pischte gsämmer dänn, de Kolleg mit de erste Serie RSVR verheizt, aber so ziemli alles ... noch em Prinzip, be hütige Töff ischs Niveau so höch, muesch traue und es chunt uf e Fahrer aah :smiling_face: (do bin ich sicher no chli am üebe)


  • jup usgsehe tüends scho guät. dä sound bollered au schön und wer s'geld het söll das au ruhig ha :smiling_face: sofern mir denne au es paar bilder/videos z'gseh bechömed :grinning_squinting_face:
    :mad:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jeahh määän... endlich händs die zyklopefrässä abglööst...


    etz chaschs wieder bruuche...


    und lutt teschtbericht isch sie jo nid nur optisch dä absolut hit, sondern hätt auch handlingtechnisch nix mehr zum tue mitere 748/996/998....


    power hegsi au guet dank R motorinnereie ( lut Duc ~160esel )


    [Blockierte Grafik: http://www.hrkaufmann.ch/Ducati/images_duc/1098_Curva_500.jpg]



    geilä stüähl

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Chasch mer das bitte übersetze? MoMA NYC????


    ou sorry... Museum of Modern Arts in New York City. so ziemlich A und O vo der designtechnische Leischtige ... wänn dete bisch, muesch das unds Guggeheim gseh ha..


    Also ich hoffe es git jo do no das eini oder anderi Möfi-Träffe im 07. Ich versueche dänn unverblüemt Kritik a dem guetzli z'ghä, und wenn is ned mache eifach uf p'finger chlopfe. Bin jo bis jetzt eher de Sumo Trödler gsii ...


    Guetzli 1


    Guetzli 2


    aber dat Teil lauft mega ... ächti 72 Ross und das uf em Fuchs obe. Isch aber au gnueg gmacht und der Umbau isch huuuu... säg i lieber nöd :ugly:

  • häsch dis mono scho verchauft?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    häsch dis mono scho verchauft?


    cu charlie


    oh, nei, mit däm muesi no de SOK iihole :winking_face: ... de jappi het mer dä mole zämebaschtled, wo ner schwiizermeischterschaft gwunne hed. isch de gliich wie ner hed.


    aber vellich im 08 verchauf ich en.

  • Zitat

    Original von Lümmel


    oh, nei, mit däm muesi no de SOK iihole :winking_face: ... de jappi het mer dä mole zämebaschtled, wo ner schwiizermeischterschaft gwunne hed. isch de gliich wie ner hed.


    aber vellich im 08 verchauf ich en.


    @Lümmel


    Geils Bike. Echt hammer. Wänn ich Rännmaschine chänt fahrä würd ich mir das viellicht au no zupfä. Nimmt mich dänn wunder wies usgseht, wänn ihrs sie umbaut händ. Viellicht chan ich sie ja mal teste und überlegs mer dänn nomal...
    SOK iiholä??? Dänn hetsch dir aber müesä en Crosser kaufe (als Trainingszuesatz) :winking_face:


    See you and happy new year


    SOK


  • chasch sicher umeheize ... ich weiss, de Kuno cham mer de no chli crosse biibringe und vorallem duuuuu :grinning_squinting_face:
    bis jetzt bin ich jo nur chli uf em chiis und in barteheim, niederbipp umegrutscht.


    aber wird es guets 07 ... see you, hesch jo jetzt en bus :smiling_face:

  • Ohhhhhhhhhh man... Jo den viel Spass isch jo dä Oberkiller... Freu mich uf d'bilder etc.
    Hebsch ihrä Sorg dinärä Bella.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Juhuuuuu.... am Mittwuch chan i d'Chischte go abhole :smiling_face: ... *megafreu* ... er hed mer äxtra no eini uf d'siite do... git nüme soviel S versione. :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Lümmel
    Juhuuuuu.... am Mittwuch chan i d'Chischte go abhole :smiling_face: ... *megafreu* ... er hed mer äxtra no eini uf d'siite do... git nüme soviel S versione. :grinning_squinting_face:


    *neidischbin* :P!


    nenei ned grad niidisch aber ebe esch wörkli en hammer machine die duc!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: