• d leistig vo dem teil wörd mi no wonder neh? kg send jo glaubs 700 oder? ke bock das ganze dore z läse :P!


    aber jo denn ziesch der lieber en rechtig ktm lc4 oder so öppis well so wies usgseht hez jo eh kes dach?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Mercutio
    für die wo z'fuul sind zum läse:

    • 700kg
    • Audi Motor (mit S3-Mocke bis 300PS)
    • ab Herbscht 07 limitierti serie vo 100 stk
    • wird in gänf präsentiert
    • 40000€


    ha yes geil0 merci vellmol ;)! jo guet das fäget demfall rächt herb! :rock:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • das KTM Auto isch ja scho hammer geil, aber das KTM afangt Auto z'boue entüscht mich ä biz. Sie sölled besser ihrere linie treu blibe und witerhin hammer geili Supermotos, cross und anderi TÖFF boue.


    Aber rein optisch und leischtigs mässig isches natürlich scho ä herti bolide!!!!:rock:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

    Einmal editiert, zuletzt von Ride or Die ()

  • gset nöd schlächt us. und s leischtig gwicht verhältniss tönt au nöd schlächt. aber vo de optik her würd ich lieber en lotus chaufe.

    guns for show, knifes for pro

  • solangs geili und sportlichi sache mached, chönnts vo mir uus au roller, wohnmobil oder stabmixer mache. ich finds immer guet, wenn öbber chli über sin tällerrand uus luegt. dem seit mer fortschritt :winking_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    das KTM Auto isch ja scho hammer geil, aber das KTM afangt Auto z'boue entüscht mich ä biz. Sie sölled besser ihrere linie treu blibe und witerhin hammer geili Supermotos, cross und anderi TÖFF boue.


    Aber rein optisch und leischtigs mässig isches natürlich scho ä herti bolide!!!!:rock:


    RoD



    Linie hät KTM scho lang nümm. Vo Ihrem Image: Original hard Enduro, sinds ja scho lang abdriftet. Klar existieret KTM Modell wo dem Spruch immerno Treu sind aber mit de andere Gschichte, händs ihren rotä Fadä verlohrä.
    Mer set echt langsam davo abcho z'dänke, dass sie immerno numme kompromisslosi Bikes (und vehikel) bauet. (siehe LC4 '07)


    GRuess


    SOK

  • Zitat

    Original von Linkin
    nice car!! wäni en goldesel hetti würdi doch glatt sones spassmobil chaufe:D



    hehe ich brüchti glaubs e goldeselzucht....


    well s auto isch scho hammer, aber bevor ich mer so es teil chaufe würd gäbts no einiges anders woni würd chaufe :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • s hett 4 Rädli gfaltmer ned :grinning_squinting_face: zieschder lieber en coole Töff

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • so da hani no echlimeh bilder und echli meh text zu dem autöli gfunde.KTM-Auto die 2te


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...