Mathematikgenie

  • Rächne chaner, aber ober vo Mathe anig hät weissi ez nöd ;).


    Han schomal was vo dem gsee. De hät meh oder weniger e riise mängi Zahle uswändig glernt und nacher tueters anstatt Rächne "eifach" zämesetze.


    Aber scho abartig.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Das isch de afang vome Film mer hend de mal ide schuel glueged. Het no paar so krassi bispil drin.
    De eint het mal irgendwie de Chopf agschlage und sither weisser zu jedem Datum de wuchetag, was für wetter dass xi isch und was er gesse het und so.
    Aber defür chaner nöd selber schuebinde und ich uf hilf agwise.
    En andere chan mit em Heli übere stadt flüge undsi nache nah zeichne.
    Das zeigt zu was euses Hirn eigentlich fähig wer. Mier sind nur alli z tumm zum das usnüze :face_with_rolling_eyes:

  • völlig sinlos......


    dadefür gits tascherechner.


    da beidrucked mi irgendwelchi matheprofessore oder theoretischi physiker meh, well die chönd zwar ned unbedingt guet rechne aber checked ihri materie so brutal, dass eifach nid mitchunsch.


    han letschti e vorlesig gha bimene professor für thoretischi physik und da bisch jetzte als dumme medizinstudent hinde und vorne nid micho, aber u huere krass wie die i ihrere welt us formle herleitige zahle usw lebed....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • joa de esch au scho be tvtotal cho, de typ esch hammerhart! glaubsch zersch gar ned daser die zahle ned scho kennt ond eifach osswändig glehrt het wobi das scho verdammt schwerig wär 8o

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jo krasse siech, ich mein ab und zue au ich cheggs irgendwelchi funktionä abzleite uf die x-ti stell bis mich do ETH matthe genies wieder völlig verwirred :winking_face:


    und das isch jo no s'eifache am mathespektrum :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ich chan deför 8 oder 9 verschiedeni errors met mim tascherächner vo stat-error öber overflow bis zu weiss ned welem error ... oooooond met em mässer spele :grinning_squinting_face: haha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hehe söll de doch rechne den hets eine weniger uf dä strass wo im weg ume staht :arsch:


    abgse dävo findi das relativ dämlich wen mer öppis cha wo gar nöd würkli öppis bringt wel miteme astendige Tasche rächner hesch das au schnell grechnet:wand:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • also sowiet ich weiss hend die lüt das nöd würkli glernt sie chönd wege irgendere störig eifach. Defür sind suscht meh oder weniger behinderet.

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    hehe söll de doch rechne den hets eine weniger uf dä strass wo im weg ume staht :arsch:


    abgse dävo findi das relativ dämlich wen mer öppis cha wo gar nöd würkli öppis bringt wel miteme astendige Tasche rächner hesch das au schnell grechnet:wand:


    RoD


    jo das esch scho klar i bruche min tascherächner sogar zom 3*5 uszrächne! weiss au ned han mol i de bude 26 - 5 oder so usgrächnet ond minere usbeldnerin hez fasch öppis geh :grinning_squinting_face: haha!


    aber ebe fendes eifach geil oder bessergseit erstuhndlich wie dasmer sech das chan merke bzw. weiss! das esch eifach z derb!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von märy
    also sowiet ich weiss hend die lüt das nöd würkli glernt sie chönd wege irgendere störig eifach. Defür sind suscht meh oder weniger behinderet.


    Jop! Sind sau gschiid bi dä eintä sache aber defür sust balabala :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ja es biespiel esch ja au de film rain man met em dustin hofman und em tom cruise wo de dustin hofman an autenthische mensch spellt. blitz gschied aber völlig näb de schueh aber das esch no es verdammt verzwickts thema und i fendes no mega interessant. aber ebe wie gseit die einte rächnet meh im chopf die andere met em tascherächner. jedem das seine. und vorallem jede männsch chan öbis besser als en andere und sigs extra furze :grinning_squinting_face:


    @bosci sonen profässor oder lehrer kenne mer gäll stewi? wolf lässt grüssen


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • jawohl wolf lässt grüssen! aber hey du häsch mal ufpasst ide schuel wägem rain man? hehe

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    abgse dävo findi das relativ dämlich wen mer öppis cha wo gar nöd würkli öppis bringt wel miteme astendige Tasche rächner hesch das au schnell grechnet:wand:


    Nö, die einze Zahle sind fill z'gross. Da mues n PC und es gschits Programm here susch gaht das nöd.


    De Punkt isch ja daser das irgendwie Zàmesetzt us Zahle woner uswändig chan, und drum funktioniert das au bi riiiiisig grosse Zahle, er muen eifach chli me zämesetze.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)