Yamaha R-Fun day stage 2 9/10 Aug @Dijon

• @ Tim: Ich säg dir äs mit richtig weh tuä im Herz zum dä Termin absägä, ich freu mich scho sit im Winter druf. :-((((
    Aber äs goht leider nöd andersch. Damn...
    Aber mir müänd nögscht Johr wieder frühzitig mit dä Planig ahfahngä, diä Saison isch für mich scho praktisch glaufä, no einmol ADR und den isch fertig. :frowning_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Hoi Zämä

2 Frage:
    1. Wo chani ich mich amäldä, bim hoschi hets nirgends ä link zum amäldä .

2. wenn mich und mini R1 öpper in bärn cha cho hole bini au derbi (ke füährerisch....bin uf hilf agwise).

grüäss Fäbu

• isch schad tobi :frowning_face: ja nächscht jahr bini sicher au wieder debiii.

@kücken: de event isch leider scho sit irgendwie am januar usbueched und für usfäll gits det scho e wartelischte, dänke wirsch chum e chance no innezschlüpfe

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Jo ich glaubä au nöd das no viel chance häsch, wo ich mich abgmoldä han hät sie gseit sie hegäd ä riiisä Wartelischtä, aber lüütisch mol ah.

• jo imba maini..... do und fr isch 0% rege und 24 - 27 grad voruuusgseit...geilowitsch!!! :D:D hoffe das blibt au so :smiling_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Höräd jetzt uf do drüber z'redä!!!! damn, fuck... mannnnnnnnnnnn..... ich will auuuu!!!!! verfickti scheisse man...
    Wünschä eu aber trotzdem viel Spass...

• Jo do häsch recht....

• jooo heinz.... das wird ja widermal affemegagiggageil....

mini kühlbox isch au scho wider grüsted, d'element sind im gfrührer, töff isch nackig gmacht, werkzeugs isch au parat (ohni bohrmaschine), d'reife ligged au na det wos setted und d'chleider sind i de wösch....

tobii... mer mached den e schöns filmli als entschädigung:)
    apropos filmli... wie stahts mit dem vo ledenon? :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• scheiss helmcam.... zum glück hani de grümpel ned au na kauft...

ja ich frag en morn na schnell... er wohnt ja gad es dorf wiiter als ich jetzt schaffe:) hehehe

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• chans der wieder in briefchaschte legge den chasch es wieder go hole :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• @ maini: Hmm jo dä video isch leider immer no glich wiit also no niänät!!! Han im moment kei Zit aber irgendwen chunts den scho no.... sorry.
    Viel spass jungs... Morn gohts jo den los...

• uf die eint siite sicher intressant mal bi pisse z'fahre... aber wahrschindlich wird ich mit somne zemezogne analkanal fahre, dasi gar ned richtig is zeugs chume

han mi doch sooo gfreut uf sunne und easy chillig d'pausene absitze... und jetzt sones pisswetter...

KAAAACKE!!!!!