Yamaha R-Fun day stage 2 9/10 Aug @Dijon

• Zitat

Original von Hypi
    i wird mir wahrschinli vorher scho en semi slick ufzieh lah und die andere nimmi mit hei... frage mi nur öb das ding 2-3 tag durrehebt :hmpf:

luut eim woni kenne chasch mit eme supercorsa uf ere r1 grad vergesse, dass er 2-3täg hebed, well er z schnell ufriesst.

mit eme BT002 Racing hesch gueti chance, aber chan au eher knapp werde.

(er fahrt au e R1)

aber

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ich mach mir glaub dä Metzler Semi druf oder suscht dä Michelin, aber vom Metzler schwärmäd alli und er hebi au no "ziemlich" lang. Aber ich fahrä au extrem Pneuschonend sogar uf dä Strecki, aber frogäd mich nöd warum... Ich han letschjohr 6 Trainigstäg mit mim Pilot power gmacht und er isch nonig futsch gsi???

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• wtf?? nach 2-3 täg scho durre?? ich hoff me chan au reifewächsle vor ort :winking_face: also min pipo isch nach anneau nach 1 tag au öbbe zur hälfti dunne gsi... also entweder muessi pneuschonender fahre oder i han es problem :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Hypi

mit de r1 chasch en semislick au i eim tag durelah.

wennd wotsch dass es länger hebed gits nume eis wennd glich schnell wetsch sii.

richtigi slicks druf ohni profil und vorallem mit reifewärmer fahre. macht ca 1/3 meh laufleischtig us, well de abrieb vom reife am heftigste isch i chaltem zuestand.

• Do stimm ich am bösci zuä, Reifäwärmer wäräd scho srichtige, aber äbä ich han jo nöd mol d'Ständer. :winking_face:

Jo mir werdeds gseh, aber also 1 Semi lohn ich niä im läbä durä pro Tag und ich glaub au nöd das dä Hypi das wird machä, will Lédenon isch au nöd grad ä Pneufrässendi Strecki (han ich mol ghört sägä).
    Also mir hebäd Pneus sicher ihr müänd halt luägä. hehe

• ja guet das stimmt au wieder.

mit anneau du rhin chasch es sicher nüd vergliche, well anneau isch recht extrem in sache pneu fresse....

aber wer vor het öfters uf de rennstrecke umezgheie de macht sicher nüt falsch sich au mal reifewärmer z chaufe.

machi denn sicher au irgend wenn mal wenni gnueg geld han...vorerscht langed für mich aber semislicks und e rennschale mal. denn muesi zersch mal chli besser fahre lerne und denn gits denn au mal no reifewärmer. isch ebe sicher e beruhigendi sach wennd weisch dass grad scho i de erschte rundi mit guetem gwüsse chasch am kabel zieh, well de reife scho betriebstemp het

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ja aber was machemer wenn nach 1 tag dä reife scho dunne isch oder uf ledenon nach 2 täg? chammer dete wächsle lah? denn bstelli nämli grad 2 sätz semi slicks :winking_face:

• muesch de verastalter fräge, öb er mit eme reifedienscht dete isch.

wenn ja chasch allefalls au dete reife chaufe und der denn grad ufzieh lah...isch aber natürli türer als wennds susch noimed chaufsch

und wenns kein reifedienscht het, denn muesch hoffe und sparsam fahre oder halt mal überlegge, öb der es GP503 oder wie das wechselteil heisst chaufe wetsch.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• jo ebbe drum wotti ja grad 2 sätz chaufe vorher :smiling_face:

also maini?? toretto??? wie lauft das uf lédenon und dijon???

• Dijon stohts uf dä Bestätigung wiäs lauft und bim Cornu chunsch au no Infos über, aber er hät än Reifeservice im Dorf wot chasch goh muäsch dir also kei Sorgä machä. :winking_face:

• jo guet wenns im dorf en reifeservice het isch ok.

eifach selber usbaue wirsch wohl immer no müesse...

ussert mer fahrt grad mit de rennschale durs dorf hehe :mad:

• Hehe das hend letschtjohr alli so gmacht au zum Tankä. :winking_face:

• Ich chan dir diä Frog nöd beantwortä, bin no niä in Dijon gsi, aber dä Meini chönt dir do glaub hälfä und suscht frogsch bim organisator no.