Yamaha R-Fun day stage 2 9/10 Aug @Dijon

• @ Hypi: Hehe öb das mitäm April ä guäti Idee gsi isch bin ich mir leider au nonig so sicher... Wohrschindlich chunt den genau nomol dä Winter. :frowning_face:

@Bosco: Jep bin für 10 und 11 scho ahgmoldä und bestätigt, bin also uf jedäfall dötä.

Huch han gar nüt ghört vo dä ändärigä, aber gseht guät us. ;-).

Jo säg was häsch für äs Kombi??? Fotänä???

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ebbe genau das befürchti ebbe au. muesch halt no es paar spikes a din töff montiere :winking_face:

@bösci....luftballon isch doch kewl gsi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• han wieder par noii infos.

also

1. die alt strecki wird nüd zrugbaut. das heisst wenn de verastallter (i dem fall de cornu) die alt pischte fahre will, denn chan er das mache zumindescht bi de boxekurve.

2. de querweg bi de boxekurve de segi extrem schmal...eventuell verbreitereds de no, aber susch isch das nüd so prächtig, well recht muesch zämebrämse und d kurve nid schön chasch fahre, da bi usebeschlünige schlicht und eifach zwenig streckebreiti hesch. (also alles massnahme zum die gfährlich stell langsamer mache....)

3. s kombi woni mer bstellt han (chunt ebe so nächscht wuche) isch es Corax. Das isch sozäge d discountmarke vo AXO. (so wie berik vo arlen ness)

Isch eine vo de wenige kombi einteiler wo mer passt, wells langgrössene hend. da passt mir s 110 wunderbar. (54 in langgrössi)
    hend einigi tescht i verschiedene ziitschrifte gwunne under anderem au gege viel türeri kombis.
    isch halt AXO qualität, aber mit weniger designuswahl. git nume blau schwarz/ schwarz rot /schwarz grau und fertig.

weiss nonig öbi grauschwarz oder schwarzrot söll näh....
    han mal beidi zur beguatachtig beidi lah cho bim toeff-bekleidung uster.

ach ja und es spyke hani au no zur uswahl. muesi denn no luege welles dasi endgültig nime aber s corax wär prislich scho de hammer (900Stutz für es kombi wos mit dopplet so türe kombis in sache sicherheit chan ufnäh)

maini

de berti hani au no gseh

Hypi

luftballon isch sicher kewl gsi für dich zum dra verbitonnere...aber mich hets jedes mal schier vom töff grüehrt wenn eine z schnell verbii isch :hmpf:
    drum het s noie kombi en aero-höcker :face_with_tongue:

ach ja und was halt no isch mit dere neue schickane vor de gerade....die setzt de topspeed sicher abe :böse:

defür sind die grössere sturzrüm bi de liechte rechts doch eher chli vertrauenserweckender, zum mal e chli schneller dure. söll ja mit 180-200 mögli sii..... :face_with_rolling_eyes:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

3 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von Hypi
    weiss gar nid wad du hesch, so schnell bini doch nie a dir verbiii :face_with_tongue:

jo chunt druf ah i welem teil.

am fanag vo de gerade nööd, doch sobald ich agfange han ballon spiele hani chöne uf 180 abebremse und dete bisch du grad es so mit 250 underwegs gsi (hani uf em video gseh) :smiling_face_with_horns:

chasch di nid userede du böse du :böse:

ach ja das isch s kombi

[Blockierte Grafik: http://www.tommys-fundgrube.de/links/corax/pix/crx_1tlg_sw.jpg]

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ja wenn dä linkin am 10/11 september au chunnt chömmer ja sicher luege, dass mr wieder verladet wie letscht jahr mitem transpörterli :grinning_squinting_face: und du dörfsch de wieder mit ihm und em nitro i eim zält schlafe :ugly::mad:

• Zitat

Original von Hypi
    ja wenn dä linkin am 10/11 september au chunnt chömmer ja sicher luege, dass mr wieder verladet wie letscht jahr mitem transpörterli :grinning_squinting_face: und du dörfsch de wieder mit ihm und em nitro i eim zält schlafe :ugly::mad:

hehe jaaaa das passt scho :face_with_tongue:

mues mal luege eventuell chunt en kolleg als zueschauer und boxecrew mit und d family het es wohnmobil...wär natürli nüd schlecht. 8o
    hetted mer en chaufeur und es motorhome :smiling_face_with_horns:

aber das isch alles no seeeeehr theoretisch hypotethisch und weiss ich nüd was alles. :mad:

• Ciao Jungs...

Ich han die definitivi bestätigung übercho und teilzallig gmacht. Jetzt han ich aber gseh für dä Pneu muäsch alläs selber abbauä und wieder ihbauä. Wiä söll ich das machä ohni Ständer??? :-((((
    Hend ihr do scho ideeä?

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ja han mini bestätigung au scho becho. offebar isch sitt aafangs wuche alles usbuecht, min. 2 kollege sind jetzt uf de wartelischte, hoffe die chönd den doch na cho.

toretto:
    luegsch mal bi sheep sinere r6 öb hinde die gliche gwind hesch für d'ständerufnahm.
    vorne brüchtisch unde i de gable 2 grösseri löcher, den chöntsch sicher vo eim vo eus mal de ständer uslehne zwüsched durre. wie gseit luegsch mal bim blacksheep sinere r6.
    und suscht... was neus chaufe :mad:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• wennd nüt findisch chan der susch au mini uslehne.

han verstellbari stände für vorne und hinde.

passt vorne sicher au uf dini gixxer und hinde denki mal mues es eifach es bitzeli breiter sii, doch das chasch istelle, sofern du ufnahmepünkt für en ständer hesch.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• nice one.... ich han d'bestätigung + azahlig au becho, hämmer üs ja grad no rechtzitig agmeldet :grinning_squinting_face:

i han au no en ufbocker für hinne und vore... allerdings hani s'werchzüg/ahnig nid zum dä reife demontiere/montiere :mad:

da müesst mr scho än maini helfe :grinning_squinting_face:

• denke in sache werchzüg sind er mit em maini au guet bedient :grinning_squinting_face:

und susch eifach melde wenner en grosse drehmomentschlüssel für hinderachse und grossi nuss (bi de gixxer 36er) bruched