Yamaha R-Fun day stage 2 9/10 Aug @Dijon

• jo also werkzüüg hani glaub so s'nötigschte...
    34er und 36er nuss bini au na für tüürs geld ga poschte...

bösci... de drehmomentschlüssel währ villicht na hilfriich... chume den gern druff zrugg :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• jo keis problem.

ja 34er und 36er nuss hani au müesse tür go sueche.

also d 36er hani in dütschland bstellt für 9euro und d 34 bi ois kauft und s 2fache zahlt...sind schweine tür wenns so chli extraübergrösse sind :hmpf:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• also ich han für die beide nüss plus e übersetzig (da 36er nuss ned ufe 1/2" rätsche püasst) glaub um die 60 oder 70.- zahlt.
    s'eint isch hazet und die andere kraftwerk.

defür weissi wonis chan anebringe wenn was kaputt gaht :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ja das kuppligsteil choschtet sicher am meischte. genau das hends mer au welle atrülle woni agfräged han.

doch han dänn im dütsche eine gfunde wo 1/2 zoll nüss het au i so riesegrössene wie 36 und meh

• Zitat

Original von Hypi
    dummi frag vomene nichtwüssende informatik dödel....was isch e nuss? :grinning_squinting_face:

tz tz tz das muss man aber sogar als Informatiker fuzzi wissen...

[Blockierte Grafik: http://www.the-behrendts.de/eBay/64220.jpg]

• Zitat

Original von Hypi
    ach soooo, mir isch dä begriff nid gläufig gsi ;)... i han do ehnder am bösci sis bild dänkt :winking_face:

denn hetsch mer aber no müesse erkläre wie mer mit ere walnuss söll e achs löse zum chöne rad wechsle :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

das wär glaubs nüd so e gueti idee...aber chasch es gern mal probiere.
    brichtisch mer denn :mad:

• Ich han mir grad überleit öb ich nöd für alli Trainings grad söll so än "Semi slick" drufmachä. Jetzt isch aifach d'Frog öb ich dä Gummi aifach chan go hollä döt und unbrucht hei nimä. :winking_face:

Wiä machäd mir das jetzt eigentlich mit dä Box etc. ? Muäs mä sich döt no ahmeldä oder übernimmsch du das Maini?

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• wege so semislicks hetti eventuell au no e gueti adresse, wo mer chöntet per sammelbstellig einiges a rabatt usehole. würd aber nume für de BT002 racing gah.

währed so um die 350-400stutz für en satz je nach bstellmengi und was i no chönt usehandle.

• toretto:
    es staht ja "falls die reifen auf dem kurs gefahren werden wollen, müssen die räder selbst de- und montiert werden." (isch keis zitat imfall :mad: )
    also ich würd sege du chasch die au unbrucht hei neh. nur pneus montiere wird wohl einzig am 9. am morge möglich sii...

weg de boxe müemer den relativ churzfristig gucke. die sind au nie all usbueched hett de mazanares gmeint gha.

Einmal editiert, zuletzt von maini ()

• Ahh ok dankä maini... hehe....
    Jo guät den lohn ich das uf mich zuä cho mit box etc. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• i wird mir wahrschinli vorher scho en semi slick ufzieh lah und die andere nimmi mit hei... frage mi nur öb das ding 2-3 tag durrehebt :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2: