soo i bi o mal wieder am start nach 3 wuche geilste summerferie, i dene i underanderem d'prüefig ha gmacht für di chli grösserä maschinenä....... mit welem töff sägi lieber nid.......... also ischo gloub gar kei töff gsi, meh sones DING.....
aber was sölls, prüefig isch da und i bi froh, juhuiii
prüfung und ferien
-
semmelreiter -
2. August 2004 08:38 -
Erledigt
-
-
Gratuliere zo de Grosse Pröfig. Etz ben ech de glaub gli de einzig wo no met emene 100födlizwänzger ome düset.
-
ja nei also mi 125er dä muesi äbe glich no fahre...... us gäldtechnische gründ...... ussert äs verchouft mir grad eine es günstigs mono-bike mit 25 kw...... aber schüsch warte i die 2 jahr ab, und wett när grad ufne 1000er sportler........ aber äbe, di choste de scho e baze......
-
Das Problem mete em 1000er Sportler ond em Gäld chond mer doch iergend wie bekannt vor
-
Gratuliere, das mitem Gäld klappet scho irgendwie ;).
Sones "Ding" muni auno finde, scheiss Burokratekacke da wieder mal
-
Jep jep gratuliärä demfall au. Jetzt häsch jo demfall no zwei Johr Zit zum Sparrä für än 1000'er wobis jo Geldtechnisch än 600 sportler wohrschindlich au würd tuä.
-
Jou gratuliere natürlich au!
-
ich schlüsse mich de andere au a und gratuliere
@ peak: ich mun au no mit dem chline ding umefahre
-
Gnabber: Juhu. De beni ned ganz e lei. Aber ech be gester no be es paar Meche gsi wäge Finanzierig go froge. Ond em Früelig geds en MV F4-1000 . Sorry aber ech chas ned lo si. 50% a zahle ond de räscht of 18Monet.
-
ja guet wennd so vil chasch aazahle de lohnt sich e finanzierig scho ........ maches do öppe ähnlech aber ha ja no 2 jahr wartefrist..
-
Peak ich hoffe, das ich scho vorem november en grosse töff mis eigetum dörf näne
-
ohhh dir seck chöit alli scho uf nächscht saison e grosse töff heize, u ig arme tropf mues no min. 2 jahr warte bisi öppis aaständigs ohni blombierig darf fahre....... und simer ehrlech, mit 34 ps ufeme 600er bock..... das chas ja o nid sy..... vorallem nid für dä priis wo's im momänt würdi choste.......
-
gratuliere au, willkommen im club
-
Zitat
Original von semmelreiter
ja nei also mi 125er dä muesi äbe glich no fahre...... us gäldtechnische gründ...... ussert äs verchouft mir grad eine es günstigs mono-bike mit 25 kwGratulation!
Chasch mer jo nöchste Summer mini Duke abchaufe
-
au vo mir no nochträglichi gratulation !
das mit em grosse töff und em geld chunnt au no...