ebä für dZuschauer wirds uf allfäll spassig
Chlausmotard 02.12.06
- BlackDevil
- Erledigt
-
-
Zitat
Original von pseudOnat
ebä für dZuschauer wirds uf allfäll spassigSäb isch hingäge möglich...
-
mal luege wägem ufstah entweder s erste oders 2 te ränne chumi cho luege velecht au beid. hei padi chönntsch du mer ächt au no mis shirtli metnäh wär voll schoggi ei
cu charlie
-
Zitat
Original von Charlie
mal luege wägem ufstah entweder s erste oders 2 te ränne chumi cho luege velecht au beid. hei padi chönntsch du mer ächt au no mis shirtli metnäh wär voll schoggi eicu charlie
Und mini 75.-?!
-
esch dänk alles im brain und es send 70fr gsi. ich glaub ich mues s erste guge luege well bem 2te esch de töff eh nüm ganz fahrsch met em eigne oder hesch en gstellte töff vo öberem?
cu charlie
-
mit äm eignä !! wäschen nacher no grad
+5.- zins
-
Hey Beni Gratuliere zu dim 11. Rang
Isch ganz än geile Tag gsi!(chli chalt und matschig, aber geil)
-
-
ja demfall gratulier ich am 114 au no zu sim 11te Rang hesches demfall souverän durezoge. eifach da die sach met em gumpe und vorallem met em lande luegmer denn emol nochli ah
cu charlie
-
Isch hammer tag gsi. Häsch au parne mal bewise das nöd nur schnure chasch, sondern au fahre. Ganz geili sach, bin stolz uf dich
Party wär sicher au no geil worde hand leider müese früh gah, weli no ha müsse go schafe, aber isch au so en hurre geile tag gsi.
Ach ja: mer mues no klar daruf hiwiise das es de 11. platz vo 32 isch, klingt no chli besser
-
bin au stolz uf de beni. han leider verpennt mini kamera mit z'näh, susch hets no es paar geili driftbildli vom 114ni geh.
-
hehe.. Ich wird ja ganz verläge
Thx eu jungs daser cho sind! Hät mi mega gfroit!
Hät mega mega fun gmacht! Froi mi scho riiiisig uf dSaison 07!
Nomal es speziels fetts DANKÄÄ an Päde für dini Hammer geil understützig! Ohni dich wär das alles nöd möglich gsi!
-
Hey Beni, au ich möchti dir no mal ganz offiziell zu dinere Leischtig gratuliere. Und wie gseit, ich gsehn würklich no Potenzial bi dir. Wänn das eso witer gaht, muen ich mich aber grausam warm alegge
Wird sicher luschtig mit eu go heize